Terve ja luonnonkaunis nainen
Terveysjuttuja uuden elämäntavan myötä etsiessäni törmäsin tämmöiseen blogiin, joka näköjään on jo lopetettu, mutta voi juku, että tuo bloginpitäjä on kaunis! Juuri sellaisella luonnonkauniilla tavalla, mitä aina peräänkuulutetaan... Meikkaa tosi vähän eikä välttämättä tarttis ollenkaan meikkiä.. Tässä hyvä esimerkki siitä, kuinka terveys ja hyvä olo näkyvät ulospäin. Liikunta, terveellinen ruoka, positiivinen mieli.. muuta ei kai tarvita? Motivoi aika paljon itseäkin :)
http://4.bp.blogspot.com/_Ff4E5woEm8Q/S5ygbkZf0nI/AAAAAAAACp8/c1VjAPJrDsQ/s1600/kahvis2.jpg
Kommentit (48)
Ihan peruspirkko, ei nuo elämäntavat ja sisäinen kauneus mitenkään silmille kyllä hyppää....
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:32"]
Millä perusteella voit väittää, että juuri terveet elämäntavat ja wellness tekevät tästä naisesta kauniin? Yhtä kaunis hän voisi olla vähemmän terveilläkin elintavoilla ja blogiin tuskin valitaan ne peruskuvat, joissa nenä kiiltää, silmänaluset näkyy tummina ja kaksoisleuka pullistaa.
[/quote]
Niinpä. Kyllä sen ulkonäön pääosin määrittää geenit, ei elämäntavat. Esim. itse olin noin 10 vuotta roskaruoalla elävä alkoholin suurkuluttaja, ja sain jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni. Olin hoikka, hyväihoinen, paksu kiiltävä tukka jne.
mollaajan kuva:
http://img.totaloutdoornetwork.com/UserFiles/8/88/8833/ugly-women-10.jpg
KYLLÄ MÄÄ OON KAUNIIMPIAKI NÄHÄNY.
Näyttää enemmän terveeltä kuin kauniilta.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:42"]
mollaajan kuva:
http://img.totaloutdoornetwork.com/UserFiles/8/88/8833/ugly-women-10.jpg
KYLLÄ MÄÄ OON KAUNIIMPIAKI NÄHÄNY.
[/quote]
Ai, löysit oman kuvasi, ehkä se heidin ruokavalio tekisikin sulle hyvää.
Ihanaa, jos on eri mieltä, niin on kateellinen. :) Aika vähissä teillä nämä puolustusargumentit.
Kaikki tämmöset kauneusaiheiset ketjut pilataan tällä samalla jargonilla, että kadulla tulee vastaan joka päivä paremman näköisiä kuin se ja se bloggaaja joka on eittämätä kaunis (mutta mammat ei kateuksissaan myönnä) tai kauniimpia kuin megan foxit, scarlett johanssonit sun muut vastaavat. Täys läppä koko juttu... koskakohan meno muuttuu? Kaunis nainen on kaunis vaikka te muuta sanoisitte. Ja vientiä riittää, toisin kuin kateellisilla marisijoilla.
kun kauneudesta on kyse, erimielisyys on 99 % kateutta... väitän ja hyvällä syyllä... olen itsekin joskus kade ja myönnän sen, mutta oman hyvän oloni vuoksi olen lopettanut mollauksen... suosittelen teillekin
Vertaatko oikeasti megan foxia heidiin??
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:46"]
Kaikki tämmöset kauneusaiheiset ketjut pilataan tällä samalla jargonilla, että kadulla tulee vastaan joka päivä paremman näköisiä kuin se ja se bloggaaja joka on eittämätä kaunis (mutta mammat ei kateuksissaan myönnä) tai kauniimpia kuin megan foxit, scarlett johanssonit sun muut vastaavat. Täys läppä koko juttu... koskakohan meno muuttuu? Kaunis nainen on kaunis vaikka te muuta sanoisitte. Ja vientiä riittää, toisin kuin kateellisilla marisijoilla.
[/quote]
Ja peruspirkko on peruspirkko vaikka sinä miten muuta väittäisit.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:47"]
Vertaatko oikeasti megan foxia heidiin??
[/quote]
etkö osaa lukea?
Peruspirkon löydätte tämän sivun ekasta kommentista mitä lainattu.
Heidi taas ei ole peruspirkko vaan erittäin luonnonkaunis nainen. Syy miksi tämä ei mene av-mammoille jakeluun on joko kateus tai muu universaali tyhmyys yhdistettynä sokeuteen. Koittakaa tajuta se, samalla tavalla kuin maa on pyöreä ja kiertää aurinkoa.
Vähän samaan tapaan kuin te olette yhtä rumia ja läskejä kuin teidän kommenttinne.
luonnonkaunis:
http://3.bp.blogspot.com/-wC2Wyof25-Y/TxcPAt6hWlI/AAAAAAAADNE/KZU1uwA3490/s1600/makeup2+copy.jpg
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:53"]
Peruspirkon löydätte tämän sivun ekasta kommentista mitä lainattu.
Heidi taas ei ole peruspirkko vaan erittäin luonnonkaunis nainen. Syy miksi tämä ei mene av-mammoille jakeluun on joko kateus tai muu universaali tyhmyys yhdistettynä sokeuteen. Koittakaa tajuta se, samalla tavalla kuin maa on pyöreä ja kiertää aurinkoa.
Vähän samaan tapaan kuin te olette yhtä rumia ja läskejä kuin teidän kommenttinne.
[/quote]
Mutta minäpä en ole ruma enkä varsinkaan läski. Saanko mä siis olla eri mieltä?
Enpä voi sinua kieltää! Silmissäsi on kuitenkin vikaa jos kuvan nainen EI ole mielestäsi todella kaunis.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:16"]
Ei oo mitenkään ihmeellisen näköinen mielestäni. Ei ruma mutta ei nyt mikään kaunotarkaan..
[/quote]
Just tän tyyppisiä kommentteja tällä palstalla nähdään AINA kun jotain kehutaan kauniiksi. Tuttu ilmiö: passiivis-aggressiivista ylenkatsetta, samanlaista kun jossain puhutaan mallikaunottarista niin joku Ritva siihen aina kommentoi, että "joka päivä tulee kadulla paremmannäköisiä vastaan":.. joopa joo, ei vain kestetä sitä, että joku on tosi kaunis. Miksei naiset voi vilpittömästi iloita kauneudesta ja katsoa sitä, eihän se ole muilta pois? Miksi pitää mollata? Ihmiset on eri tavalla kauniita, ei se vertailukaan kovin hedelmällistä ole. Ei oo kahta samanlaista.
[/quote]
No miksei saa sanoa omaa mielipidettään? Minusta tuo ei ole mikään kaunis nainen. Olen tietysti omasta mielestäni itse kaunis, mutta niin on mielestäni moni muukin. En koe olevani mitenkään kateellinen tai mollaava, mutta jos keskustelupalstalla tekee aloituksen, että joku on todella kaunis, niin miksei siihen muut saa sitten sanoa mielipidettään? Ei ole minulta pois, vaikka joku pitäisi tuota blogin tyttöä kauniina, mutta ei se myöskään mitätöi minun mielipidettäni.
Kateus koska -> av
Tietysti ihmisillä on erilaisia ihanteita, en usko että se on kenellekään epäselvää. Jollain edellisellä oli kai pointtina lähinnä tän palstan henki, missä aina mollataan kaikkia, kiistattomasti kauniitakin (vaikkei juuri omaa henkkoht silmää erityisemmin miellyttäisikään).
Ja itselläni se yleinen mollaaminen pistää silmään ja on jotenkin masentavaa. Itsekin pidän kuvien naista erittäin kauniina ja siis nimenomaan luonnonkauniina -> ei paljon meikkiä tarvitse... luontevan näköinen jne.
Hehe, te mollaajat.. olisipa hauska nähdä kuva teistä :D
Ei se kauniin naisen mollaus teidän itsetuntoanne nosta, olette varmaan jo huomanneet, joten lopettakaa turha touhunne ja olkaa iloisia toisten puolesta.
Itse myönnän ihan suoraan nuo kaksi linkitettyä kuvaa nähtyäni, että on siinä kaunis nainen, itse taas olen sellainen perusnätti jollaiseksi Heidiä tässä ketjussa on sanottu.