Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko naisen ruuanlaittotaito vielä 2010-luvulla tärkeää??

Vierailija
22.04.2014 |

En tykkää laittaa ruokaa eikä se haittaa minua, osaan tehdä salaatin itselleni tai hakea jotain noutoruokaa eikä miehellekään ole koskaan ollut mikään ongelma. Aina on osannut grillille mennä jos on nälkä ja itse osaa myös ruokansa laittaa. Nyt poikani uusi tyttöystävä on kyläillessään halunnut kokkailla ja miehet kehuu kilpaa hänen tuotoksiaan. Nyt mies on minulta ruvennut vaatimaan samaa, en minä ole mikään kodinhengetär ja luulin että tässä mennään ajassa eteenpäin eikä jonnekin 50-luvulle. Ärsyttää jo katsella kun suvun miehet kilpaa kehuvat niitä ruokia.

Laittakoon miniä omassa kodissaan mitä huvittaa mutta minun kotiini ei tarvi tulla esittämään yhtään mitään.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusruoanlaittotaito on tärkeää sukupuolesta riippumatta. Kokkailu taas on kiva harrastus, sosiaalisuuden ja välittämisen muoto. 

Vierailija
42/45 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvi enää nykyaikana kun kaupat on hyviä pakasteita ja noutoruokaa täynnä. Minä käytän aikani ihan omiin harrasteisiini enkä todellakaan jaksa ruveta yhtään ketään passaamaan, poikani olen aikanani ruokkinut enimmäkseen eineksillä. Minun itsetuntooni se ei vaikuta, mutta miksi minun ukkoni on nyt ruvennut minulta vaatimaan samaa? En jaksa vaan oman kattoni alla kuunnella semmoista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi olet ruokkinut eineksillä? 

Saattoi vaikuttaa parinvalintaan ;)

Vierailija
44/45 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi olet ruokkinut eineksillä? 

Saattoi vaikuttaa parinvalintaan ;)

Vierailija
45/45 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 13:59"]

No ei tarvi enää nykyaikana kun kaupat on hyviä pakasteita ja noutoruokaa täynnä. Minä käytän aikani ihan omiin harrasteisiini enkä todellakaan jaksa ruveta yhtään ketään passaamaan, poikani olen aikanani ruokkinut enimmäkseen eineksillä. Minun itsetuntooni se ei vaikuta, mutta miksi minun ukkoni on nyt ruvennut minulta vaatimaan samaa? En jaksa vaan oman kattoni alla kuunnella semmoista.

ap

[/quote]

No miten olisi jos vaikka sanoisit miehellesi asiasta? Ja varmaan parempi myös sanoa miniälle, että ryhtyy kestitsemään perhettänne vain omassa kodissaan, koska näköjään se vaikuttaa itsetuntoosi vaikka muuta väität.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi