Tammivauvat 2015 <3
Täällä olis plussattu tänään aamulla, la olis oviksen mukaan 2.1, kuukautiskierrosta ei paree mitään laskeskella kun on niin epäsäännöllinen kierto.
Toista odotellaan, esikoistyttö on 3v ja leikkikaveri on erittäin odotettu.
Yritän päivitellä ketjua ahkerasti eli laittakaahan selkeesti nimimerkki ja laskettu aika. Suljetun ryhmänkin voin perustaa jos tarvetta on, itseä se ainakin kovasti kiinnostaa. Siellä vois sitten tarkemmin kysellä sen fb-ryhmän perään jos sille kiinnostusta löytyy :)
Ihanaa, olo on onnellinen <3
anita, la 2.1
Ja arvatkaas vaan meinasko heti otsikkoon tulla kunnon typo kun hyvin vahvasti elän vielä vuotta 2014 :D
Kommentit (550)
Hei,
Testi tehty 15.5 ja puhelimen ohjelman mukaan la olisi 9.1 (tosin tämän vauvasivuston laskurin mukaan 14.1, että tiedä näistä sitten). Jään odottamaan virallista vastausta :D Ensimmäistä odotellaan ja hassulta tuntuu! Nyt pitäisi siis olla 6+1 menossa juuri tänään.
Oireina kuume, arat rinnat ja toissapäivänä iloksemme tullut kokoaikainen huono-olo... Myös kramppeja on melkein päivittäin.
Hurjaa.....
Täällä kans yks tammivauvan saaja :) Viime viikolla vihdoin plussa. 2,5 vuotta yritystä takana ja kyllä oli mahtava tunne kun sen plussan vihdoin sai. Oli pakko tehä vielä pari varmistus testiä että varmasti usko :D LA olis siis 8.1.
Maanantaina jo ekaan ultraan, varmistaan että kaikki ok. Ja sitten vasta neuvolaan. Naistenpolin asiakas ollut niin mahdollisuus päästä käymään ultrassa jo nyt seittemännellä viikolla.
Mulla raskausoireina:
-arat tissit
-huono olo ja heikotus
-mahan turvotus
-yöhikoilu
-maha sekaisin
Meneekö muilla maha sekaisin helposti? Melkeempä ihan sama mitä syö niin maha vähän ajan päästä sekasin ja saa vessassa juosta.
Onnea plussan saaneille! :)
Mulla ei juuri muita oireita ole vielä ainakaan ollut kuin hieman lämpöä ja arat nännit.
Vieläkään en uskalla raskaudesta intoilla ettei joudu taas pettymään, mutta tähän mennessä kaikki on mennyt hyvin. :)
Maanantaina olisi ihonsiirtoleikkaus edessä kun olin auto-onnettomuudessa pari viikkoa sitten. Lääkärille kerroin raskaudesta ja se juttelee anestesialääkärin kanssa, että miten tuo nukutus nyt tapahtuu kun olen raskaana.
Täällä yksi jolla ihan älytön pahoinvointi. Yöh! Mikää ruoka ei maistu. Mut oon niin onnellinen pikkukolmosestani <3
Eveny ja Milli 4+2
Ai niin ja laitoin uudelleen sähköpostia fb-ryhmästä
Terve! Olen kans nähtävästi saamassa perheenlisäyksen 24.1.15.
Plussasin eilen ja oli menossa dpo 12. Ei ole paljon mtn oireita tällä hetkellä, menossa laskurin mukaan rv4. Ihanaaa, tätä on toivottu jo pitkään.
Onnea uusille plussalaisille! =)
Väsymys on kova. Räjähdän ( hermot menee ) sekunnissa, sekä itku meinaa tulla tuon tuosta! =D Ja se syöminen..jos ei ole 3h:n syönyt iskee yleensä tajuton nälkä/ huono-olo. Ylipainoa kun on, niin pitäisi olla aikas tarkkana syömisistä, mutta helpommin sanottu kun tehty. Onneksi on koira jonka kanssa tulee liikuttua sekä seisomatyö missä pääsee kyllä liikkumaan.
Testejäkin tein taas 2kpl..olivat sitten jo neljäs ja viides testi... Keskeytetyn keskenmenon jälkeisiä pelkoja edelleen.. :/ 30.5 olisi eka nauvola..viikkoja olisi silloin 9+1..tuskin silloin sydänääniä löytyy, mutta kysyn jos voisi yrittää ne löytää.
Maha on kuin pallo, joten ei tätä kauaa voi salata enää..
Fb:hen 2 pyyntöä laitettu, mutta kyllä tykkään täälläkin kirjotella =)
Sladyx & Papu 7+1
Hei, mukavaa kun porukka lisääntyy!
Mulla raskausoireina pieni menkkamainen juiliminen (mitä on ollut ilmeisesti kiinnittymisestä asti) ja jatkuva nälkä!
Outoa, kun ei oo rinnat yhtään arat eikä pahoinvointikaan oo ainakaan vielä nostanut päätään. Mulla edellisessä raskaudessa, joka siis päättyi ikävästi rv24, oli aivan järkyttävä pahoinvointi ja rinnat niin hellinä. Toivon kyllä todella, ettei tuota pahoinvointia tarvitsisi tällä kertaa kestää. Neljä kuukautta kerkesin viimeksi yäkkäillä ja lohduttaudun sillä, että siitä on palkinto tulossa... Nyt olen ns. ottanut ilon irti ja syönyt aivan valtavasti ihan vaan siltä varalta jos pahoinvointi taas alkaa ;)
Kovasti toivottu ja odotettu esikoinen nyt siis olisi tulossa ja olemme jo 30+ pariskunta
Relight rv 4+3
Tammikuun lasketut ajat:
1.1
safia
Sladyx
mammaksi
nooramaria
lionmama88
onnenpotku
2.1
anita
3.1
emmik1
nipander
juku78
hellmi
5.1
Sanna Huttunen
mammanen
6.1
tpauliina
7.1
janna
8.1
Molly
Niitu83
Mary Elisabeth
iltsi87
9.1
fisuli
eeyore
10.1
Nooratuuli
11.1
SariMaarit
12.1
ÄitiHenna
13.1
babydreamer
18.1
annikain
20.1
relight
21.1
eveny mama
24.1
honey soul
Facebook-ryhmään haluavat laittaakaa linkki omaan fb-profiiliin niin pyydän kaveriksi ja kutsun ryhmään! tammikuiset@gmail.com
Kiva kun lista pitenee :)
Facebookin ryhmäkutsuissa on ollut jotain häikkää, saattaa siis tulla sivulle missä lukee että sivua ei voi näyttää tms. mutta on tosiaan siellä facebookin päässä, suurin osa on kuitenkin päässyt jo ryhmään jutustelemaan. Malttia :)
Relight, voi miten ikävä kuulla tuosta aiemmasta raskaudestasi :( En pysty edes kuvittelemaan noin ikävää asiaa... :(
Kp 29/28, menkat ei vielä alkaneet. Koko viikon ollut alavatsassa pientä nippailua ja kuplintaa, välistä kovempia kouristuksia. Ilmavaivat loppuneet. Eilen vihlaisi muutaman kerran kyljestä alhaalta TODELLA kovaa. Mahaa turvottaa ja vatsa ollut koko viikon vetelänä. Nokka on ollut tukkoinen pitemmän aikaa (voi olla kyllä siitepölyallergiaakin), lämpöä ollut 37,3 ja palelee aika paljon. Ruoka ei oo maistunu niin hyvin kuin ennen. Testejä tehty jo dpo11 lähiten, kaikki negaa tähän päivään asti :( (koko ajan teen uuden ja uuden vaikka lupaan itselleni että pitäis malttaa odottaa) Mut ny oon päättäny että vasta maanantaina seukki testi ja aamupissasta (oon tehny melkee kaikki aiemmat iltapissasta) ellei täti tuu kylään viikonlopun aikana! Toivottavasti saatas plussa <3
Muutama kysymys teille:
- Oletteko tehnyt kaupan RFSU:n testejä? Ovatko olleet luotettavia?
- Mikä mielestänne paras raskaustesti?
- Minä kp:na olette plussanneet?
- Oireita viikolla 5? :)
^ Lisäys edelliseen: iltapahoinvointia/kuvotusta. Toivottavasti mää en oo niin höpö että jotenki kuvittelisin / stressaisin nää kaikki oireet..
^ Niiin ja vieläkin! (unohtuu...)
Tisseissä ollu semmosta omituista kihelmöintiä? ja pientä arkuutta.
Ulkosynnyttymissä kihelmöintiä??
Onko vähän hassuja oireita?
Heippa, liityn mukaan kun digiin sain menkkojen oletettuna päivänä vk 2-3 Ja laskettu aika 20.1.
Olo on vieläkin epätodellinen kun ei oikeastaan mitään oireita vielä. Yk3 tärppäsi. Hassua oli että yk 1 ja yk 2 oli kaiken maailman poppakonstit käytössä ja raskausoireita tuntui olevan pitkä liuta, mutta tässä plussa kierrossa jätin poppakonstit pois eikä mitään kummallisia raskausoireita ennen plussaa paitsi tylppää kipua kohdussa. Onnea kaikille plussanneille!! :)
Heippa!
Liityn ryhmään mukaan, kun tänään plussasin <3 tokalla kerralla tärppäsi ja toista lasta odotellaan. Itseasiassa jo ennen testiä tiesin olevani raskaana.. oli vain sellainen tunne ja oireita vaikka millä mitalla.. LA olis 25.1, jos kaikki menee hyvin :) Miten tohon fb-ryhmään voi liittyä? :)
Onnea plussanneille ja toivotaan, että kaikki menisi hyvin loppuun saakka!
Juurikin noiden aikaisempien kokemusten vuoksi en vielä tässä vaiheessa oo valmis liittymään fb-ryhmään "omalla naamalla".
Kävin muuten tänään puntarissa, koska olen syönyt kuin hevonen! Mutta yllätyksekseni tulos oli -1kg! Hyvä niin.
Paksuja vointeja kaikille!
Relight rv 4+5
Plussattu on! LA alustavasti 21.1.2015!!!! Lapsia mulla ennestään kolme, sekä uusperheessä elelevänä myös miehen tytär. :-) Minä myös haluaisin mielelläni liittyä fb-ryhmään!!! Tässä vaiheessa ei vielä mitään oireita. Edellisessä raskaudessa mieli teki kaikkea kylmää. Nyt tekee mieli vaihtelevasti ihan mitä tahansa :-D Pahoinvointiakaan ei ole, kuten ei edellisissäkään raskauksissa.
Ja laitoinpa juuri spostia josko pääsisin sinne fb-ryhmään! :-) JEI! \o/
Jee tää on 100. viesti täällä, palkintoa kiitos :D
Mutta siis Apuaaaaaa........ VAHINKORASKAUS!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Tänään tehty toinen posit. testi ja 19.1.15 antoi laskuri lasketuksi ajaksi.
Olen ihan pihalla kaikesta. Ensimmäinen kerta tällästä molemmille. Toki pidetään lapsi (jos sieltä nyt jotain syntyy) ja on vakaa parisuhde eikä mitään teinejäkään enää (oon 28 ja mies 32) mutta silti ihan uskomatonta ja pelottavaa....
En osaa vielä iloita asiasta silleen, vielä kai shokki päällä. Pakko päästä kuulemaan muita samassa jamassa olevia niin ehkä alan innostumaan asiasta. Nyt vaan pyörii päässä mistä kaikesta jään paitsi, onko rahaa jne...
Ekalla kerralla tärppäsi ilman ehkäisyä, HUHHEIJAA! En oo vielä kertonu perheenjäsenille tai mitään, missähän vaiheessa sen aika sitten on :D
Tammikuun lasketut ajat:
1.1
safia
Sladyx
mammaksi
nooramaria
lionmama88
onnenpotku
2.1
anita
3.1
emmik1
nipander
juku78
hellmi
5.1
Sanna Huttunen
mammanen
6.1
tpauliina
7.1
janna
8.1
Molly
Niitu83
Mary Elisabeth
iltsi87
9.1
fisuli
eeyore
10.1
Nooratuuli
11.1
SariMaarit
12.1
ÄitiHenna
13.1
babydreamer
18.1
annikain
19.1
MinttuW
20.1
relight
melinda90
21.1
eveny mama
heavymetalmom77
24.1
honey soul
25.1
Toivoa täynnä
Facebook-ryhmään haluavat laittaakaa linkki omaan fb-profiiliin niin pyydän kaveriksi ja kutsun ryhmään! tammikuiset@gmail.com
Tervetuloa kaikki uudet ja pahoittelut kaikille keskenmenon kokeneille :( Toivottavasti nämä pienet tammenterhot pysyvät kyydissä loppuun saakka <3
Ja pieni pyyntö kaikille fb-ryhmään haluaville. Ryhmään pääsyä helpottaisi huomattavasti että kaveripyyntöni hyväksyttyänne ette heti samantien kavereista poistaisi jotta ehdin ryhmäkutsun laittaa ;)
Muutoin mukavasti henkilöitä jo ryhmässä ja kivantuntuinen porukka kasassa :)
manita 7+0 POKS!