Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammivauvat 2015 <3

22.04.2014 |

Täällä olis plussattu tänään aamulla, la olis oviksen mukaan 2.1, kuukautiskierrosta ei paree mitään laskeskella kun on niin epäsäännöllinen kierto.

Toista odotellaan, esikoistyttö on 3v ja leikkikaveri on erittäin odotettu. 

Yritän päivitellä ketjua ahkerasti eli laittakaahan selkeesti nimimerkki ja laskettu aika. Suljetun ryhmänkin voin perustaa jos tarvetta on, itseä se ainakin kovasti kiinnostaa. Siellä vois sitten tarkemmin kysellä sen fb-ryhmän perään jos sille kiinnostusta löytyy :)

Ihanaa, olo on onnellinen <3

anita, la 2.1

Ja arvatkaas vaan meinasko heti otsikkoon tulla kunnon typo kun hyvin vahvasti elän vielä vuotta 2014 :D

Kommentit (550)

41/550 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa odottajat!

Mulla on ollut ovulaatio 4 päivää sitten ja ollaan kovasti yritelty. Nyt on tullu ihan järkky paha olo, alavatsan vihlontaa (sivuilta) ja ilmavaivoja. Voiko olla jotain kiinnittymisoireita vaiko vain ovulaation jälkeistä? 1.5 alkoi kirkas limainen vuoto joka kesti pari päivää. Nyt edelleen runsasta vuotoa, mutta muuttunut hieman valkovuotomaiseksi. Tekeekö mun mieli vaan tepposia..

42/550 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ jatkoa vielä edelliseen: ei oo ollu aikasemmin mitään merkkejä ovulaatiosta tai ovulaation jälkeisiä oireita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/550 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Murmeli! Mä en ole koskaan tunnistanut minkäänlaisia ovisoireita, mutta ennen kun tein positiivisen raskaustestin, ihmettelin just noita mainitsemiasi oireita: ilmavaivoja, vatsakipua, huonoa oloa ja runsasta valkovuotoa. Tosin ne tuli ehkä vähän myöhemmin, yli viikon oviksen jälkeen. Pidetään peukkuja että sulla enteilisivät kanssa plussaa!

44/550 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ja noi ko oireet lähti aika nopeasti pois, plussan jälkeen valkovuoto loppui ja pienimuotoinen vatsan nippailu ja rintojen arkuus tulivat tilalle :)

45/550 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AARGH olen nyt 20 minsaa soittanut neuvola-aikaa mutta eihän kukaan tietenkään vastaa sieltä tai on varattu! Kohta tulee työkaverit toimistoon ja sitten enää en voi soittaa plääh. Vai varattiinko se suoraan siltä terkkarilta :D ei voi muistaa kun viimeksi syyskuussa oon varannu.

46/550 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni semmostakin piti kirjoitella että miten ihmeessä salaan raskauteni kun meillä on nyt niin paljon kaikkia bileitä tulossa. Siis kolmekymppisiä, polttareita ym. Eihän sillä sitten enää ole väliä kun olen vähän pidemmällä mutta esim nuo lähestyvät polttarit :D alkavat skumpalla, välillä on skumppaa ja kaiken maailman viinimaistelua. Voihan venäjä :D

47/550 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti plussa pärähtäis testiin :) Vielä kymmenisen päivää pitäis jaksaa odotella tuleeko seukit menkat vai ei.. Käy vaan mielessä jos mää kuvittelen näitä oireita ko niin paljon pienokaista haluan.. Ku ei kait niitä näin aikasessa vaiheessa vielä. Kui aikasin voi testata jo ennenku menkat pitäs alkaa? Vai kantsiiko ootella siihen päivään asti.

Vierailija
48/550 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun lasketut ajat:

1.1

safia

Sladyx

mammaksi

nooramaria

2.1

anita

3.1

emmik1

nipander

juku78

hellmi

5.1

Sanna Huttunen

mammanen

6.1

tpauliina

7.1

janna

8.1

Molly

Vierailija
49/550 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille!! 

FB-ryhmästä kiinnostuneet, laittakaahan s-postiosoitetta tammikuiset@gmail.com

Pistän ryhmän pystyyn heti kun tulee tarpeeksi henkilöitä siihen joita kutsua. :)

Varhaisultrasta: Jollakuilla oli ihanan fiksu asenne tuohon varhaisultraan... Mun on ehkä pakko käydä tässä jossain vaiheessa että saa varmuuden viikoista, julkinen sitä silti tuskin tarjoaa? Vertailen hintoja päätän sitten :) Ovis on melko tarkkaan selvillä mutta varmuuden vuoksi...ehkä ;)

anita 5+3 

Vierailija
50/550 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan tuon suljetun ryhmän puolelle oli tullut muutama pyyntö, mutta siellä ryhmässä ei pääse keskustelemaan kun on jotain selittämättömiä huoltotöitä ollut jo pitemmän aikaa... Siksi tuo fb tuntuisi mielestäni hyvältä ajatukselta :)

51/550 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Täällä plussa tuli 4.5., laskettu aika on laskurin mukaan 8.1. Edellinen ja ensimmäinen raskauteni päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon tammikuun lopussa noin 10. viikon kulmilla.

Väsymystä, rintojen arkuutta, joitakin mielialan vaihteluita ja ennen kaikkea ihan älytön turvotus jo nyt - sama, kuin edellisellä kerralla. Mulla on aina ennen menkkoja kertynyt vatsanseudulle paljon nestettä, ja nyt se +1,5 kg ei lähde mihinkään vaan vatsa on kunnon pallo jo nyt :). Ja kyllä, koon 32 ja alle 160 sentin varressa se näkyy hyvin selvästi.

Vielä ei uskalla iloita, kun keskenmeno on vielä niin tuore asia ja jännittää, miten tässä käy...

52/550 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Niitu83" time="06.05.2014 klo 14:28"]

Moi,

Täällä plussa tuli 4.5., laskettu aika on laskurin mukaan 8.1. Edellinen ja ensimmäinen raskauteni päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon tammikuun lopussa noin 10. viikon kulmilla.

Väsymystä, rintojen arkuutta, joitakin mielialan vaihteluita ja ennen kaikkea ihan älytön turvotus jo nyt - sama, kuin edellisellä kerralla. Mulla on aina ennen menkkoja kertynyt vatsanseudulle paljon nestettä, ja nyt se +1,5 kg ei lähde mihinkään vaan vatsa on kunnon pallo jo nyt :). Ja kyllä, koon 32 ja alle 160 sentin varressa se näkyy hyvin selvästi.

Vielä ei uskalla iloita, kun keskenmeno on vielä niin tuore asia ja jännittää, miten tässä käy...

[/quote]

Meillä on sitten samanlaiset tilanteet. Myöskin jännittää kovasti kun keskenmenot on takana. Mutta ei kai siinä auta kuin olla optimisti. Mullakin on KAUHEE turvotus päällä ja näkyy kyllä vaikka oon todella pitkä enkä mikään hoikkakaan mutta vatsanseutu pullottaa. Leggingsit tippuu mahan päältä pois koko ajan.

Tänään alkoi myös pahoinvointi tuo ihana ystäväni jota kyllä suoraan sanoen kaipasinkin kun jotenkin se antaa mulle varmemman olon.

Varailin ekan neuvolan joka on 20.5. ja alkuraskauden ultran joka on puolestaan 26.5. Vähän hassusti päin nyt menevät :D olisin toivoinut eka siltä ultraa mutta no näillä mennään. Kunhan tuo hassu mato (isäntä jo kerkesi hänet näin nimetä) pysyy vaan kyydissä ni se on pääasia <3

53/550 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Niitu83" time="06.05.2014 klo 14:28"]

Moi,

[/quote]

Hei Niitu, 

Meillä on siis sama laskettu aika eli 8.1. Itse tosin plussasin jo 29.4. eli kp 27. Todella aikaisin. Tein ihan huvikseni testin ja meinasin pyörtyä. Toki aika saattaa muuttua tuolla ultrien myötä, tämä on vain itse laskemaani eli edelliset menkat alkoivat 3.4.

Kurja juttu tuo keskenmeno tammikuussa. Minulle tämä on ensimmäinen raskaus ja nämä jutut keskenmenoista saavat kyllä niin ahdistuneiksi. Ei tosiaan auta muu kuin pysyä positiivisena. 

Voimia!

Mitä oireita sinulla on? Täällä on rinnat niin kipeät nyt että eilen kun ajoin töistä kotiin kaupungin katuja, piti kuoppien kohdalla laittaa toinen käsivarsi ratista rintojen päälle tukea pitämään kun kuopat sattuivat niin paljon! Huvitti ihan. Väsymystä ja voimattomuutta on ollut myös jo ennen plussaamista. Nenä edelleen tukossa joka aamu. Eilen närästi hirveästi. Vähän sitä pahoinvointia jopa odottelen että tulisi enemmän vahvempaa merkkiä... tänä aamuna junassa alkoi vähän etoa mutta saattoi olla kyllä vain ihan normaalia aamuväsymystä : ) Mahaa nippailee usein, sellaista pientä pistelyä yms tuntemusta. 

On tämä jännää... 

54/550 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Eilen tein plussa testin ja laskettuaika olis 12.1 

jos kaikki nyt menee hyvin. Olisin myös kiinnostunut fb ryhmästä jos sellainen on perustettu salaisena. EI haluta kertoa raskaudesta vielä kenellekkään tutulle. 

Vierailija
55/550 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun lasketut ajat:

1.1

safia

Sladyx

mammaksi

nooramaria

2.1

anita

3.1

emmik1

nipander

juku78

hellmi

5.1

Sanna Huttunen

mammanen

6.1

tpauliina

7.1

janna

8.1

Molly

Niitu83

12.1

ÄitiHenna

Vierailija
56/550 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viesti oli jo tullut koskien fb-ryhmää niin minäpä nyt pistän sellaisen pystyyn! :) Siitäkin huolimatta että tänään aamulla tuli hieman rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä :( Mut toivottavasti se oli ihan harmitonta!

Pyysin nyt yhtä teistä kaveriksi ensin että saan sen ryhmän luotua ja sitten lähettelen kutsuja :)

Eli jos fb-ryhmä kiinnostaa niin laittakaa s-postia osoitteeseen: tammikuiset@gmail.com 

Ja ryhmä on EHDOTTOMASTI SALAINEN että sitä ei kukaan näe!!!!

57/550 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä myös odotellaan tammivauvaa. :) Lasketusta ajasta ei ole varmuutta ennen ultraa, koska menkat olleet viimeksi helmikuussa mutta maaliskuussa testi näytti negaa. Mutta nyt 26.4 testi näytti raskaana 3+ viikoilla. Hiukan antaa osviittaa kuitenkin :) Esikoiselle ja tälle kakkoselle tulee ikäeroa 1v4kk <3

Vierailija
58/550 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt lisännyt teidät kaikki halukkaat fb-kaveriksi tätä varten luomaani profiilin. Hyväksyttyänne kaveripyynnön lisään teidät Tammivauvat 2015 - ryhmään ja poistan kavereista.

Tervetuloa jutustelemaan sinne puolelle uteliailta silmiltä piilossa ;) 

59/550 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän mun sähköposti oli oikein menny :D no mutta pistin uudestaan pyynnön tulemaan

Vierailija
60/550 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun lasketut ajat:

1.1

safia

Sladyx

mammaksi

nooramaria

lionmama88

2.1