Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helou av-mammoille Cheekin keikalta Leviltä!

Vierailija
22.04.2014 |

Kivaa on ollut. Loma lopuillaan, arki lähestyy. Ihana irtiotto! Kyllä taas pätkän arkea jaksaa. Ja oman miehen kanssa liikkeellä, isot lapset kattoo pieniä mökillä. Laskettu on ja hiihdetty, talvipatikointia harrastettiin myös.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin keikalta... Hävettää sun puolesta.

Vierailija
2/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi IHMEESSÄ olet mennyt miehesi kanssa katsomaan Cheekiä jos pääsette kahdestaan liikenteeseen..? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Joo. Mäkin ostin tänään -30% jauhelihapaketin ja talsin 19 asteessa kaupasta kotiin. Sitten kerroin siitä keskellä yötä mun parhaille kavereille tänne.

Mutta näin me kaikki juhlitaan Jeesuksen ylösnousemusta omalla tavallamme! Kiva et ootte nauttineet!

Vierailija
4/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa negatiivista porukkaa täällä. Kivalta kuulostaa ap, nyt varmaan taas jaksaa arkea :)

Vierailija
5/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 01:50"]

Onpa negatiivista porukkaa täällä. Kivalta kuulostaa ap, nyt varmaan taas jaksaa arkea :)

[/quote]

Totta. Ehkä mulla oli itellä vähän tympee pääsiäinen ja katkerana säälityksenä nyt vittuilen sitten. Kiva kun ap:lla on ollut hauskaa ja olette saaneet relata. Se kai se tärkeintä.

Vierailija
6/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ns. laatuaikaa miehen kanssa kun tulee tällä palstalla piipahtaminen edes mieleen... 

Vierailija
7/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille palattu. Aiempaan lisäyksenä Cheek on enemmänkin mun miehen suosikki. Mutta kivaa oli molemmilla.

Vierailija
8/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasi on siis ap

Vierailija
9/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 02:01"]

Todella ns. laatuaikaa miehen kanssa kun tulee tällä palstalla piipahtaminen edes mieleen... 

[/quote]

Niinpä. Olen suunnattoman katkera ämmä, kenellä on pääsiäinen ollut ihan paska, kun en ole ollut päivittämässä aaveelle, mitä teen miehen kanssa, kun olen sen kanssa juhlimassa :DD

Kyllä nyt harmittaa :D