onko kukaan palannut ex:n kanssa yhteen
siinähän se kysymys tulikin. Onko kukaan palannut ja kuinka kauan olitte erossa?
Kommentit (14)
7 vuotta on/off suhteessa. Kidutusta koko paska. Nyt täydellisessä suhteessa, jossa kaikki pelaa.
Palasin. 3 vuoden seurustelun jälkeen erottiin, koska arki söi suhteen, eikä jaksettu panostaa suhteeseemme tai rakastaa. 4 kuukauden eron jälkeen palasimme yhteen ja nykyään olemme naimisissa ja odotan ensimmäistä lastamme. Onnellisempi en voisi olla :) Ei kuitenkaan oltaisi tässä ilman eroa.
Ei olisi kannattanut palata yhteen, ei siitä mitään koskaan tullut.
Olimme erossa 2,5 vuotta ja eksä kerkesi toisen kanssa naimisiinkin, ja minullakin oli ollut seurustelusuhde. Satuimme vain olemaan taas samaan aikaan sinkkuina niin ajateltiin sitten kokeilla. Sitä sitten jatkui enemmän tai vähemmän tosissaan seurustelua pari vuotta, jonka jälkeen minä jätin hänet (hän jätti ekalla kerralla). Kävi vielä vuosien päästä "kahvilla" mutta juttu kuivui kokoon. Kaiken kaikkiaan reilun 10 vuotta tuo säätäminen kesti, ihan liian pitkään.
Pari kk erossa ja palattiin yhteen. Oltu yhdessä siitä lähtien ja lapsia tullut. Me ollaan kummatki tulisieluja + ylpeitä. Isoimman riidan jälkeen kumpikaan ei suostunut pyytämään anteeksi vaik toista rakasti (typerä ylpeys). Nyt ollaan fiksumpia :)
Exät on exiä, paskaa ei kannata kaivella.
Hän oli mun eka ♡ ja nyt 5v päästä taas mun.. Nyt mun vika:))
8 vuotta, on/off. Ollaan erottu nelisen kertaa, muutamasta viikosta useampaan kuukauteen kestänyt erot. Nyt taas yhdessä, ja meillä on lapsikin, mutta itse olen hyvin epävarma jatkosta. Erot johtuneet siitä, että mies ihastuu toisiin ja jättää, koska haluaa katsoa, jos toinen olisi parempi. Tälläkin hetkellä tiedän, että mies edelleen haikailee edellisen perään, mutta ei varmaan lapsen takia lähde, vaikka olen käskenyt häipymään mun elämästä jos toinen kerta kiinnostaa.
Joo, on surkeeta. Toivottavasti muilla menee paremmin.
Lähes kymmenen kuluttavaa vuotta ON/OFF suhteessa kunnes lopultakin sain tarpeekseni. Jatkuvaa huoraamista, takaisin kinuamista, mitä sitä paskaa loputtomiin jatkamaan. Olisi pitänyt hittää pyyhe kehään jo heti alkumetreillä, mutta kun on tyhmä niin on tyhmä.
Aikaa mennyt jo nelisen vuotta ja hetkeäkään en ole katunut.
5v on/offia, nyt 2v eros ja vielkii se soittelee.
Tavallaan olen, mutta ei sitä lasketa, koska meillä oli lopulta vain lyhyt tauko ja koko suhde oli muutenkin ihan tyhmä.
Tiedän kuitenkin erään pariskunnan, joka hiljattain palasi yhteen. En tunne heidän tarinaansa tarkemmin, tiedän ainoastaan sen verran, että ovat tunteneet toisensa ainakin 15 vuotta ja noin kolme vuotta sitten alkoivat seurustella. En ole varma oliko se ensimmäinen yritys, mutta luulen, että ei. Suhde ei sitten kestänyt kai vuottakaan, mutta tänä vuonna taas löysivät toisensa ja vaikuttavat erittäin onnellisilta ja varmoilta siitä, että aikovat viettää loppuelämänsä yhdessä. Olisipa hauska tietää, mikä heillä sitten on aiemmin mennyt pieleen.
Mä halusin exän pitkän aikaa takaisin, mutta sit se alko paneskeleen toista äijää. Sen jälkeen meni kyllä halut totaalisesti. Vaikka toisaalta haluisinkin vielä takaisin en pystyisi enää tän jälkeen. Mun mielestä todella sääli, miks heittää vuosikymmenien yhteinen tausta romukoppaan?
Ei kannata. Tokassa erossa ottaa päähän kaksinkertaisesti!
Ei. Ei kukaan.