Voiko kuukaudessa laihtua huomattavasti?
Voiko normaalipainon ylärajoilla oleva nainen laihtua huomattavasti kuukaudessa?
Kommentit (7)
VLCD:llä voi laihtua melkein 10 kg ja terveellisesti, koska saa kaiken tarvittavan. Esim. Nutrilett.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 00:35"]
VLCD:llä voi laihtua melkein 10 kg ja terveellisesti, koska saa kaiken tarvittavan. Esim. Nutrilett.
[/quote]no Nutrilett ei kyllä ole terveellinen kenellekään, tehokas keino päästä lihaksista eroon kylläkin. Ja kuukauden Nutrilett-kuuri riittää jo monilla laukaisemaan kilpirauhasongelman, jos siihen on taipumusta.
Oikein rakennetulla ruokavaliolla sopivaan liikuntaan yhdistettynä saa kyllä aika helpostikin 6 kiloa pois, ihan kunnon ruokaa syömällä. Riippuu tietysti lähtötilanteesta.
Komppaan kans et mikä on lähtötilanne, ite sain kuukaudessa 5 kiloa pois vain pelkästään jättämällä suklaan ja vaalean leivän napostelun veke. Lisäksi olen vain tehnyt kävelylenkkejä. En ole siis paljoa vielä tehnyt työtä asian eteen, ruokavalion muutos oli ratkaisevinta. Mulla on matkaa normaalipainon ylärajalle vielä 10 kiloa.
Riippuu myös iästä.
parikymppisenä laihduin kuukaudessa 10 kiloa, syömällä ihan tavallista ruokaa, mutta vöhemmän, ja liikkumalla pari kolme tuntia päivässä. Nelikymppise en näytä pystyvän samaan.
Voi.. Saat mun stressin niin laihdut varmasti!!
Lähtöpainosta voit lähteä laskemaan että jokainen kulutettu 7000 kilokaloria on hävinnyt kilo läskiä.
5-6kg järkevästi