Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kuukaudessa laihtua huomattavasti?

Vierailija
30.03.2014 |

Voiko normaalipainon ylärajoilla oleva nainen laihtua huomattavasti kuukaudessa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6kg järkevästi

Vierailija
2/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VLCD:llä voi laihtua melkein 10 kg ja terveellisesti, koska saa kaiken tarvittavan. Esim. Nutrilett.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 00:35"]

VLCD:llä voi laihtua melkein 10 kg ja terveellisesti, koska saa kaiken tarvittavan. Esim. Nutrilett.

[/quote]no Nutrilett ei kyllä ole terveellinen kenellekään, tehokas keino päästä lihaksista eroon kylläkin. Ja kuukauden Nutrilett-kuuri riittää jo monilla laukaisemaan kilpirauhasongelman, jos siihen on taipumusta.

Oikein rakennetulla ruokavaliolla sopivaan liikuntaan yhdistettynä saa kyllä aika helpostikin 6 kiloa pois, ihan kunnon ruokaa syömällä. Riippuu tietysti lähtötilanteesta.

Vierailija
4/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kans et mikä on lähtötilanne, ite sain kuukaudessa 5 kiloa pois vain pelkästään jättämällä suklaan ja vaalean leivän napostelun veke. Lisäksi olen vain tehnyt kävelylenkkejä. En ole siis paljoa vielä tehnyt työtä asian eteen, ruokavalion muutos oli ratkaisevinta. Mulla on matkaa normaalipainon ylärajalle vielä 10 kiloa.

Vierailija
5/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös iästä.

parikymppisenä laihduin kuukaudessa 10 kiloa, syömällä ihan tavallista ruokaa, mutta vöhemmän, ja liikkumalla pari kolme tuntia päivässä. Nelikymppise en näytä pystyvän samaan.

Vierailija
6/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.. Saat mun stressin niin laihdut varmasti!!

Vierailija
7/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpainosta voit lähteä laskemaan että jokainen kulutettu 7000 kilokaloria on hävinnyt kilo läskiä.