Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnärillä saatu ranneke

Vierailija
21.04.2014 |

Se ranneke jossa äidin ja vauvan nimi joka laitetaan vauvalle ranteeseen/ nilkkaan, oletteko säilyttäneet sen?

Olen utelias olenko ainoa joka keräily herkkä, sentimentaalinen

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytin, on vauvakirjan välissä. Eikä tuo ole edes hassuin asia mikä on tallessa. Mulla on jemmassa esim. se maski joka vauvalla oli kun hän oli uv-valon alla. :D Irronneen napatyngän sentään heitin kompostiin.

Vierailija
22/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tallessa, varmaan koska ranneke ei ollut käytössä. Kuopus ei ranneketta edes saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen säilyttänyt kaikki omat ja lasten rannekkeet, jotka olivat meillä synnärillä. Kaikista lapsista kirjoitin vauvamuisto-kirjaa ahkerasti, ja rannekkeet ja kasteilmoitukset jne ovat sinne liimatut. Nyt esikoinen täyttää 17v, ja jokaisen kirjoja on ahkerasti luettu moneen kertaan. Ihania muistoja :)

Vierailija
24/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen säilyttänyt kaikki omat ja lasten rannekkeet, jotka olivat meillä synnärillä. Kaikista lapsista kirjoitin vauvamuisto-kirjaa ahkerasti, ja rannekkeet ja kasteilmoitukset jne ovat sinne liimatut. Nyt esikoinen täyttää 17v, ja jokaisen kirjoja on ahkerasti luettu moneen kertaan. Ihania muistoja :)

Vierailija
25/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallessa, lapsi sai kummeiltaan sellasen putken syntymätodistusta varten, siellä on todistuksen lisäksi rannekkeet ja jotain muutakin pientä sälää :)

Vierailija
26/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äiti on myös säilyttänyt rannekeet vauva-kirjojen väliin ja aion tehdä niin itsekkin. =)

Vierailija
27/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni olisin rannekkeen talteen laittanut. Kätilö ei vaan muistanut sitä vauvalle laittaa lainkaan :( , tosin ei sitä ollut kyllä äidilläkään......

Vierailija
28/28 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä lasten napatyngätkin tallella muistolaatikoissa,kaiken muun lisäksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme