Synnärillä saatu ranneke
Se ranneke jossa äidin ja vauvan nimi joka laitetaan vauvalle ranteeseen/ nilkkaan, oletteko säilyttäneet sen?
Olen utelias olenko ainoa joka keräily herkkä, sentimentaalinen
Kommentit (28)
Ei oo tallessa, varmaan koska ranneke ei ollut käytössä. Kuopus ei ranneketta edes saanut.
Mä olen säilyttänyt kaikki omat ja lasten rannekkeet, jotka olivat meillä synnärillä. Kaikista lapsista kirjoitin vauvamuisto-kirjaa ahkerasti, ja rannekkeet ja kasteilmoitukset jne ovat sinne liimatut. Nyt esikoinen täyttää 17v, ja jokaisen kirjoja on ahkerasti luettu moneen kertaan. Ihania muistoja :)
Mä olen säilyttänyt kaikki omat ja lasten rannekkeet, jotka olivat meillä synnärillä. Kaikista lapsista kirjoitin vauvamuisto-kirjaa ahkerasti, ja rannekkeet ja kasteilmoitukset jne ovat sinne liimatut. Nyt esikoinen täyttää 17v, ja jokaisen kirjoja on ahkerasti luettu moneen kertaan. Ihania muistoja :)
Tallessa, lapsi sai kummeiltaan sellasen putken syntymätodistusta varten, siellä on todistuksen lisäksi rannekkeet ja jotain muutakin pientä sälää :)
Meidän äiti on myös säilyttänyt rannekeet vauva-kirjojen väliin ja aion tehdä niin itsekkin. =)
Mielelläni olisin rannekkeen talteen laittanut. Kätilö ei vaan muistanut sitä vauvalle laittaa lainkaan :( , tosin ei sitä ollut kyllä äidilläkään......
Kyllä meillä lasten napatyngätkin tallella muistolaatikoissa,kaiken muun lisäksi :)
Säilytin, on vauvakirjan välissä. Eikä tuo ole edes hassuin asia mikä on tallessa. Mulla on jemmassa esim. se maski joka vauvalla oli kun hän oli uv-valon alla. :D Irronneen napatyngän sentään heitin kompostiin.