Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä mamma Sirkus Finlandian katsomossa

Vierailija
21.04.2014 |

Olimme tänään mieheni ja 2-vuotiaan tyttömme kanssa katsomassa Sirkus Finlandian esitystä. Olimme varanneet paikat ihan eturivistä, sellaisesta aitiosta, jossa on vain kaksi penkkiriviä.

Kun istuimme paikoillemme, huomasin, että takanamme istui pieni poika äitinsä kanssa, eikä poika meinannut nähdä mitään meidän aikuisten takaa. Minua suretti pojan puolesta, joten halusin olla ystävällinen ja tarjosin omaa paikkaani eturivissä, jotta poika näkisi hyvin. Tarkoitukseni oli siis, että oma tyttöni istuu isänsä sylissä sen pojan vieressä toisella eturivipaikalla, ja minä sekä pojan äiti taaemmalla rivillä.

Tarjosin siis pojalle paikkaani, mistä tämän äiti iloisesti kiitti, ja siirtyi samalla itse pojan perässä sille toiselle eturivin paikalle. (Mieheni ei ollut ehtinyt vielä istuutua tyttäremme kanssa).

Huomautin, että tarjosin sitä paikkaa sille LAPSELLE, mutta en tarkoittanut, että pojan äiti vie samalla paikan minun lapseltani.

Tähän pojan äiti vain totesi, että "Ihan hyvinhän sieltä takaakin näkee!" Mamma kiilasi siis mieheni ohi ja hilasi ahterinsa siihen etupenkille, ennen kuin mies ehti tytön kanssa istumaan.

En ehtinyt enää sanoa mitään, kun esitys jo alkoi, valot sammutettiin ja musiikki soi kovalla, joten istuimme sitten takarivissä, eikä pikkuinen tyttöni nähnyt kunnolla.

Mitä mieltä olette kyseisen mamman käytöksestä? Minulle ainakin tuli sellainen olo, että hyväntahtoisuuttani käytettiin törkeästi hyväksi. Jäi vähän paha mieli asiasta..   :(

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te edes varasitte ne eturivinpaikat itsellenne jos kerran siitä seurraavasta rivistä ei näe aikuisten takaa mitään. olisitte säästäneet ne etupaikat lapsille ja varanneet takapaikat itsellenne jo saman tien.

Vierailija
22/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas tosiaan aikamoisen moukkaista käytöstä!!! Mikä ihmisiä oikeen vaivaa, minä minä minä minä, ja muista viis!!!  :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 niin oli ja minä olen jo pitkään ihmetellyt samaa, mutta kuten huomaamme, iso osa tämänkin ketjun vastaajista pitää tuon itsekkään mamman käytöstä ihan normaalina/ymmärrettävänä jne.

Mä olisin ollut onnellisempi jonain vähemmän teknisenä ja enemmän lähimmäisistä välittävänä aikana, mutta yritetään nyt kuitenkin tallata tällä pallolla näitä nykysääntöjä ihmetellen.

Hieno ajatus sinulla ap!

Vierailija
24/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ahneilla mammoilla on paskainen loppu ;D

Vierailija
25/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan älyttömän sikamaista käytöstä mammalta, mutta turhahan tuota on jälkeen päin itkeä. Minä olisin varmaan tokaissut mammalle takasin että no jos sieltä takaa kerran näkee ihan hyvin, niin eiköhän sitten kaikki istuta omilla paikoillaan, anteeksi kun yritin olla ystävällinen pojallesi.

Vierailija
26/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että sinun hyväntahtoisuutta käytettiin hyäksi tuolla tavalla. Ja jälkeenpäin on turha tietenkin jossitella, mitä olisi pitänyt tehdä mutta jos miehesi ei ollut vielä istunut omalle paikalleen (eikä ilmeisesti ollut itse edes paikalla) niin miksi et sanonut pojalle, että istuu siihen miehesi paikalle ja sitten kun miehesi olisi tullut niin olisit itse noussut pois ja siirtynyt sinne takariville. Tai sitten kun näytti siltä että mammakin nousi penkistään ja alkoi siirtyä siihen alemmalle riville niin olisit istunut äkkiä jommalle kummalle paikalle takaisin.  

Vierailija
27/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:51"]

Musta on ihan ymmärrettävää että se pojan äiti halusi istua lapsensa vieressä, en mäkään antaisi lapsni istua jonkun vento vieraan randomin vieressä

[/quote]

No sitten varmaan olisit osannut sanoa että, kiitos vain mutta istut mieluummin poikasi vieressä.

Vierailija
28/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä väliajallakaan sanonut mitään?

Vierailija
29/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta siskoni tapaiselta, mutta koska sisko oli just Sillon poikansa kanssa tuolla niin pakko kysästä äidin ja pojan hiustenväriä?

Vierailija
30/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliajalla olisit ottanut paikkasi takaisin ja sanonut että paikka oli vain lapselle että ihan hyvin te sieltä takaata näette.

No tämä oli opetus sulle, älä anna paikkaasi kellekkään enää koskaan.

Toinen opetus sulle että ihmiset paskoja ja itsekkäitä tänä päivänä. 

Ota tapahtunut oppirahana ja jatkossa et huomioi muita.

Vierailija
31/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun istuimme paikoillamme mutta mies ei istunutkaan??

Vierailija
32/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miksi miksi joku suostuu vaikkei halua? Pitäkää puolianne! Jälkeenpäin on ihan turha valittaa. Törkeää käytöstä tuolta mammalta, et olisi saanut antaa hänen jyrätä!

Vierailija
33/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi saanut sanaa suustaan?

Vierailija
34/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa mun mieheni olisi palauttanut akan omalle paikalleen. Mitä sun ukkos teki asialle?

Vierailija
35/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 20:33"]

Kun istuimme paikoillamme mutta mies ei istunutkaan??

[/quote]

Voi apua, mitä pilkunviilaamista.. Käytin sanamuotoa "istuimme paikoillEmme", enkä "istuimme paikoillAmme", eli tarkoitin siis tilannetta, jossa olimme istuutumassa/ käymässä istumaan. Jos tämä nyt on niin tärkeää.  :)

Ap

Vierailija
36/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 20:34"]

Miksi miksi miksi joku suostuu vaikkei halua? Pitäkää puolianne! Jälkeenpäin on ihan turha valittaa. Törkeää käytöstä tuolta mammalta, et olisi saanut antaa hänen jyrätä!

[/quote]

Niin, turhaahan se jälkeenpäin on itkeä, totta. Olisinkin sanonut vielä jotain, mutta kun se esitys tosiaan alkoi ja musiikki pauhasi kovalla, niin puhetta olisi ollut mahdotonta kuulla. Ja se pikkupoikakin oli jo istumassa ja katsomassa sitä esitystä, niin vähän myöhäistä se siinä vaiheessa enää olisi ollut alkaa purnaamaan. Ehkä olisi pitänyt..

Ap

Vierailija
37/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena.... ihanaa että löytyy vielä tommoisia ihmisiä kuin sinä joka antaa paikan lapselle ja ajattelee muitakin kuin vain omaa napaa..  :)

Vierailija
38/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huomaavainen ja mukava ele sinulta, mutta teidän olisi kannattanut pidellä puolianne vähän enemmän. Itse en olisi välittänyt, vaikka esitys olisi alkanut, kyllä minunkin lapsellani on oikeus nähdä esitys hyvin jos olen siitä maksanut! Eli ensi kerralla muista olla hiukan jämäkämpi :) Mutta ole kiltti ja jatka kauniita ja huomaavaisia tekojasi, ne piristävän suurimman osan päivää!

Vierailija
39/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihan ymmärrettävää että se pojan äiti halusi istua lapsensa vieressä, en mäkään antaisi lapsni istua jonkun vento vieraan randomin vieressä

Vierailija
40/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mietin just samaa kuin 10, että jos kyseessä pieni lapsi niin eihän hän varmaan uskalla yksin mennä istuun eri riville ventovieraan viereen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme