Järkyttävä mamma Sirkus Finlandian katsomossa
Olimme tänään mieheni ja 2-vuotiaan tyttömme kanssa katsomassa Sirkus Finlandian esitystä. Olimme varanneet paikat ihan eturivistä, sellaisesta aitiosta, jossa on vain kaksi penkkiriviä.
Kun istuimme paikoillemme, huomasin, että takanamme istui pieni poika äitinsä kanssa, eikä poika meinannut nähdä mitään meidän aikuisten takaa. Minua suretti pojan puolesta, joten halusin olla ystävällinen ja tarjosin omaa paikkaani eturivissä, jotta poika näkisi hyvin. Tarkoitukseni oli siis, että oma tyttöni istuu isänsä sylissä sen pojan vieressä toisella eturivipaikalla, ja minä sekä pojan äiti taaemmalla rivillä.
Tarjosin siis pojalle paikkaani, mistä tämän äiti iloisesti kiitti, ja siirtyi samalla itse pojan perässä sille toiselle eturivin paikalle. (Mieheni ei ollut ehtinyt vielä istuutua tyttäremme kanssa).
Huomautin, että tarjosin sitä paikkaa sille LAPSELLE, mutta en tarkoittanut, että pojan äiti vie samalla paikan minun lapseltani.
Tähän pojan äiti vain totesi, että "Ihan hyvinhän sieltä takaakin näkee!" Mamma kiilasi siis mieheni ohi ja hilasi ahterinsa siihen etupenkille, ennen kuin mies ehti tytön kanssa istumaan.
En ehtinyt enää sanoa mitään, kun esitys jo alkoi, valot sammutettiin ja musiikki soi kovalla, joten istuimme sitten takarivissä, eikä pikkuinen tyttöni nähnyt kunnolla.
Mitä mieltä olette kyseisen mamman käytöksestä? Minulle ainakin tuli sellainen olo, että hyväntahtoisuuttani käytettiin törkeästi hyväksi. Jäi vähän paha mieli asiasta.. :(
Kommentit (43)
Ajattele positiivisesti. Pojalle tuli parempi mieli edes hetkeksi :) <3
Miksi sun lapsi ei nähnyt mitään sen pojan takaa, vaikka istui isänsä sylissä? Siellä aitiossa siis. Ainakin minä näin siitä ihan hyvin, vaikka edessäni istui pikkulapsi ja sylissäni istunut lapsi näki hyvin, vaikka edessä istui lapsi.
Ja niille ihmisille voi ihan hyvin sanoa, että hei, meillä on liput niille etupenkin paikoille ja lätätä lapsensa siihen tauon jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:51"]
Musta on ihan ymmärrettävää että se pojan äiti halusi istua lapsensa vieressä, en mäkään antaisi lapsni istua jonkun vento vieraan randomin vieressä
[/quote]
No, sen pojan äidin olisi pitänyt valita, haluaako hän, että hänen lapsensa istuu A) Eturivissä VAI B) Äidin vieressä. Sen sijaan tämä ämmä päätti valita MOLEMMAT. Ja jyräsi samalla hyvää tarkoittaneen toisen äidin ja tämän tytön alleen.