Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy toisen pitämiseen löysässä hirressä

Vierailija
06.12.2020 |

Olen törmännyt ihmiseen, jonka käytöstä en ymmärrä. Hän ei kuulemma tunne minua kohtaan ihastusta tai rakkautta, mutta silti haluaa pitää minut kiinni itsessään antamalla juuri sen verran siimaa, että toivoni pysyy yllä. Välillä hän siis katkaisee välit kokonaan, sitten taas jollain keinolla (jonka tietenkin lopulta kieltää) palaa takaisin ja antaa ymmärtää ikävöivänsä.

Ymmärrän, että jonkinlainen sitoutumispelko tuohon liittyy, mutta sitä en tahdo ymmärtää, että mitä hän tästä saa (ei ainakaan seksiä enää). Ja tiedän, että syytä on yhtälailla minussa, kun tuollaista katselen ja yritän kovasti työstää asiaa itsessäni.

Mutta. Voisivatko löysässä hirressä pitäjät tai muuten asiasta kokemusta ”saaneet” kertoa, mikä on motiivina tuollaiselle käytökselle?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lopettaa tilanteen koska haluat. Toteat vaan ,että tämä oli tässä ,heippa.

Vierailija
2/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on turha märehtiä. Jätä se sika. Olet varalla mikäli paremmat ei tärppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko syytä sekä sysissä että sepissä

Vierailija
4/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat? Millä tavalla?

Vierailija
5/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on sama tilanne ja oon ihan rakastunut mieheen :( myönsi että ei ole tunteita ja välillä taass on, hakee seksiä parin viikon välein ja on kiltti, sitten katoaa moneksi päiväksi ja sanoo että lopeta se roikkuminen. Ei vastaa mihinkään ja haukkuu, sitten palaa takasin ja esittää että välittää, kertoo kuinka rakastaa silti, kunnes taas katoaa . Aluks väitti että haluaa naimisiin ja olen sitä mitä on etsinyt, sit kielsi tunteensa, jätti mut, ja nyt tekee tuota ja oon ihan palasina.

Vierailija
6/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttii saamastaan huomiosta ja vallasta ja siitä että joku on hänestä riippuvainen. Narsistista käytöstä. Ei sentään valehtele että on ihastunut tai rakastunut sinuun, pahimmat tekevät sitäkin. Tuskin on sitoutumispelkoa jos kerran myöntää ettei ole ihastunut tai rakastunut.

Käsittele syy miksi katselet tuollaista niin pääset hänestä eroon. Todennäköisesti hänen käytöksensä vahvistaa sinussa olevaa kiintymyssuhdetraumaa. Niin se yleensä menee, itsellä kokemusta.

Vierailija
7/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen välttämättä mitään sitoutumispelkoa liity, hän ei vaan pidä sinusta. Välillä kun maailma on kylmä, tuntuu hyvältä palata johonkin tuttuun.

Vierailija
8/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultu. Sinä olet kannabishörhö, ei sinua voi naida. Rakastaa voi, mutta se on salaisuus.

Vierailija
9/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sitoutumiskammoa vaan hyväksikäyttöä

Vierailija
10/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain peliä ihmisillä. Tyyppi tykkää ajatuksesta, että sä istut siellä puhelinta vahtimassa ja hänen pyöritettävänään. Toiset nauttii tuollaisesta. Tuntee olevansa tärkeä ja erityinen, kun on vahvemmassa asemassa.

Vierailija
11/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sinua varalla. Vähän silloin tällöin antaa hieman huomiota sinulle niin rakkautesi ei laannu. Samalla voi itse paneskella ympäriinsä ja etsiä sitä oikeaa, mutta jos ei löydy niin sinä olet jo valmiiksi lämpimänä ottamaan vastaan.

Eli pistä suoraan poikki. Et tule koskaan olemaan hänelle ensimmäinen vaihtoehto.

Vierailija
12/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on sama tilanne ja oon ihan rakastunut mieheen :( myönsi että ei ole tunteita ja välillä taass on, hakee seksiä parin viikon välein ja on kiltti, sitten katoaa moneksi päiväksi ja sanoo että lopeta se roikkuminen. Ei vastaa mihinkään ja haukkuu, sitten palaa takasin ja esittää että välittää, kertoo kuinka rakastaa silti, kunnes taas katoaa . Aluks väitti että haluaa naimisiin ja olen sitä mitä on etsinyt, sit kielsi tunteensa, jätti mut, ja nyt tekee tuota ja oon ihan palasina.

Voi pyhä Sylvi.....olet panoreikä miehelke, et mitään muuta. Jos seksi on hyvää ja haluat pitää miehen vakikrpänä, niin jatka, mutta kuoleta tunteet- muuten pistä mues mäkeen ja heti.

Vierailija
13/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta antaminen.

Vierailija
14/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainenko olet?

Vierailija
15/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasen tilanteen voi hoitaa vain katkaisemalla koko yhteydenpidon. Sitten keskittää oman huomionsa muihin asioihin ja ihmisiin, jotka toimivat johdonmukaisesti.

Vierailija
16/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatan..... miehiin EI KANNATA KOSKAAN ihastua tai rakastua' ettrkö ole tätä vielä oppineet. Ottakaa mies, mutta cain sen takia, että otatte siitä kaiken mahdollisen hyödyn irti- niin miehetkin tekee

Vierailija
17/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto sinulle, jota roikotetaan :(

En ole väittänytkään, että syytä ei ole molemmissa. Asiat eivät vaan ole yksinkertaisia silloin, kun pelissä on voimakkaita tunteita ja toiveita (jälkimmäisiä varmaan enemmän). Ymmärtäisin kyllä jos sanoisi ettei rakasta, ja sitten käyttäytyisi sen mukaan. Näin ei kuitenkaan ole vaan kylmyyden jälkeen tarjoillaan sen verran lämpöä, että on vaikeaa ymmärtää viestin lopullista sisältöä.. Ja vaikeaa on ymmärtää sekin, miksi joku haluaa satuttaa toista noin. Narsistiset piirteet on tietenkin mahdollisia, ainakin empatiakyvyttömyys tässä tapauksessa.

Vierailija
18/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/27 |