Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy toisen pitämiseen löysässä hirressä

Vierailija
06.12.2020 |

Olen törmännyt ihmiseen, jonka käytöstä en ymmärrä. Hän ei kuulemma tunne minua kohtaan ihastusta tai rakkautta, mutta silti haluaa pitää minut kiinni itsessään antamalla juuri sen verran siimaa, että toivoni pysyy yllä. Välillä hän siis katkaisee välit kokonaan, sitten taas jollain keinolla (jonka tietenkin lopulta kieltää) palaa takaisin ja antaa ymmärtää ikävöivänsä.

Ymmärrän, että jonkinlainen sitoutumispelko tuohon liittyy, mutta sitä en tahdo ymmärtää, että mitä hän tästä saa (ei ainakaan seksiä enää). Ja tiedän, että syytä on yhtälailla minussa, kun tuollaista katselen ja yritän kovasti työstää asiaa itsessäni.

Mutta. Voisivatko löysässä hirressä pitäjät tai muuten asiasta kokemusta ”saaneet” kertoa, mikä on motiivina tuollaiselle käytökselle?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
22/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on se, ettet vaadi parempaa kohtelua, vaan annat tuon tapahtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itsekäs häiriintynyt paska, joka ei halua kuin käyttää sinua hyväkseen tyystin omilla ehdoillaan. Älä siis mene lankaan vaan sano sille hasta la vista pysyvästi hyvissä ajoin.

Vierailija
24/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ravistelu teki hyvää ja sitä kaivataan lisää! Elämässäni on ollut paljon raskaita asioita ja varmaan siksikin takerrun (olemattomaan) toivoon siitä, että tästä voisi vielä tulla jotain kaunista.

Vierailija
25/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
26/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultu. Sinä olet kannabishörhö, ei sinua voi naida. Rakastaa voi, mutta se on salaisuus.

Tämäkin alkaa ahdistamaan. Olen tuo joka kirjoitti numeron 5, kun mies roikottaa ,palaa takaisin ja väittää välittävänsä ja taas lähtee. Käytän nimittäin pari kertaa viikossa kannabista ja tuntui kun tuo mies olisi kirjoittanut kommentin vaikka ei varmaankaan ole . :D

Vierailija
27/27 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika irralliselta kommentilta vaikutti... Itse en ole koskaan kannabista nähnytkään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä