Päältä täytettävä pesukone, minkä ostaisin?
Vanha UPO sanoi sopimuksensa irti ja haluaisin tällä kertaa vaihtaa merkkiä. Onko suosituksia tai kehuja/haukkuja merkeistä ja malleista? Ainoastaan päältä täytettävä mahtuu pieneen kylppäriimme, joten kokemuksia erityisesti niistä kaipaisin.
Kommentit (7)
Mulle on kelvannut kaupan halvin, hyvin on pessyt. Whirlpool löytyy meidän vessasta.
Meilläkin aikoinaan kaupasta lähti mukaan halvin ja täysin tuntematon merkki. Ollut käytössä kohta 13vuotta..
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:11"]Älä osta halvinta. halvan koneen joudut uusimaan pari kertaa paremman koneen käyttöiän aikana, jolloin halvempi tulee lopulta kalliimmaksi ostokseksi. Samoin kannattaa suosia tunnettuja merkkejä ja jättää omituiset (Candyt ym. Kiina-ihmeet) kauppaan. Vaikka tulisivatkin osittain samoilta tehtailta kuin esim. AEG, niiin laatu on ihan eri luokkaa (näkyy taas hinnassa). Vanha klisee pitää paikkansa eli saksalainen ja Saksassa valmistettu on hyvää, tosin nykyään Samsung voi olla myös ihan hyvä merkki.
[/quote]vanhemmilla ollut melkein 10 v jo Aeg ja pelittää hyvin. Saksassa tehty muistaakseni eikä tosiaan halpismalli.
Mulla on Bosch, olen ollut todella tyytyväinen. Pidän tärkeänä, et esim. linkousta voi säätää.
Ei ollu markkinoiden halvin, mutta sain kohtuulliseen hintaan tarjouksesta.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:14"]
Mulle on kelvannut kaupan halvin, hyvin on pessyt. Whirlpool löytyy meidän vessasta.
[/quote]
Sama. Ei mitään ylimääräisiä ominaisuuksia, pesutulos parempi kuin esim. vanhempieni hifistelykoneella.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 10:11"]Älä osta halvinta. halvan koneen joudut uusimaan pari kertaa paremman koneen käyttöiän aikana, jolloin halvempi tulee lopulta kalliimmaksi ostokseksi. Samoin kannattaa suosia tunnettuja merkkejä ja jättää omituiset (Candyt ym. Kiina-ihmeet) kauppaan. Vaikka tulisivatkin osittain samoilta tehtailta kuin esim. AEG, niiin laatu on ihan eri luokkaa (näkyy taas hinnassa). Vanha klisee pitää paikkansa eli saksalainen ja Saksassa valmistettu on hyvää, tosin nykyään Samsung voi olla myös ihan hyvä merkki.
[/quote]vanhemmilla ollut melkein 10 v jo Aeg ja pelittää hyvin. Saksassa tehty muistaakseni eikä tosiaan halpismalli.
[/quote]
Sulla ei vissiin lukeminen ole ihan kaikkein vahvin osa-alue?
Älä osta halvinta. halvan koneen joudut uusimaan pari kertaa paremman koneen käyttöiän aikana, jolloin halvempi tulee lopulta kalliimmaksi ostokseksi. Samoin kannattaa suosia tunnettuja merkkejä ja jättää omituiset (Candyt ym. Kiina-ihmeet) kauppaan. Vaikka tulisivatkin osittain samoilta tehtailta kuin esim. AEG, niiin laatu on ihan eri luokkaa (näkyy taas hinnassa). Vanha klisee pitää paikkansa eli saksalainen ja Saksassa valmistettu on hyvää, tosin nykyään Samsung voi olla myös ihan hyvä merkki.