Olen hoitaja ja heti kun saan korona rokotteet, lennän etelään lomailemaan.
Kommentit (11)
Niin varmaan. Missähän maassa saa rannoilla oleilla tai liikkua missään. Joku nyt trollaa ja halventaa hoitajia, jotka eivät edes saa nyt mitään lomia pitää.
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Missähän maassa saa rannoilla oleilla tai liikkua missään. Joku nyt trollaa ja halventaa hoitajia, jotka eivät edes saa nyt mitään lomia pitää.
Kyllä on lomat jo sovittu alkukeväälle kaksi viikkoa. Ja paikkoja löytyy kyllä :)
Ap
Lomalla aion myös paneskella ympäriinsä ilman kortsua. Ja viedä suomalaisten hoitajien mainetta eteenpäin ylimielisinä, liikaa palkkaa vaativina laiskoina h**rina. Sekä ostaa kallista shamppanjaa ja tunkea kirsikoita perseeseeni.
Ap
lähde vaan, olet loman ansainnut! hoitaja täällä myös. en ote rokotetta vuoden 2021 puolella.... joten mun ulkomaanmatka männöö vuoden päähän
Vierailija kirjoitti:
Lomalla aion myös paneskella ympäriinsä ilman kortsua. Ja viedä suomalaisten hoitajien mainetta eteenpäin ylimielisinä, liikaa palkkaa vaativina laiskoina h**rina. Sekä ostaa kallista shamppanjaa ja tunkea kirsikoita perseeseeni.
Ap
Kateellinen.
Entä jos saat pahan haittavaikutuksen 10 kk rokotteesta ja vammaudut liikuntakyvyttömäksi?
Tämä vaan vahvistaa mielipidettä hoitajiin. Tyhmiä ne ovat.
Itse en ainakaan ottais rokotetta.
0/5
Miksi turhaa odottaa rokotetta? Mene heti vaan.