Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttelua pari viikkoa Tinderissä, nyt kun pyysin naista treffeille ei ole kuulunut kahteen päivään mitään

Vierailija
16.09.2023 |

Olemme kiinnostuneista samoista jutuista ja keskustelu eteni luontevasti. Juttelimme käytännössä joka päivä useita tunteja. Nyt kutsuin naisen treffeille katsomaan leffaa, kokkaamaan ja saunomaan luokseni ja hän ei ole vastannut enää mitään kahteen päivään.🙄

Huoh. Olen väsynyt näihin häilyviin naisiin.

M31

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytyy aina joku sinua parempi

Vierailija
2/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunomaan ekoilla treffeillä? Vaikutat sellaiselta mieheltä jota ei kannata tavata. 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olit tinderissä. Olit vauva-palstalla kirjoittamassa tinder-päivityksiä. Sillä aikaa moni nainen tuli ja meni kuten lystäsi sekä ehkä löysi itselleen sopivan kumppaninkin. Sinulla oli vain ruutu, jossa oli monta selainikkunaa auki ja erilaisia kirjoituspalstoja. 

Vierailija
4/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama provo

Vierailija
5/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunomaan ekoilla treffeillä? Vaikutat sellaiselta mieheltä jota ei kannata tavata. 😬

Miksi kukaan mies ei ole mulle ehdottanut saunomista ekalle ns. treffitapaamiselle? Olisin suostunut heti. 

Vierailija
6/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Enkä muutenkaan lähtisi miehen luo eka treffeille.

Vierailija
7/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos nainen on vanhoillislestaadiolainen. En näe miksi normaali nainen ei tuohon suostuisi.

Mies

Vierailija
8/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään yhtäaikaa saunaan ekoilla treffeillä.

Vierailija
9/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha provo ilmiannettu.

Vierailija
10/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tulevaisuutesi on kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.

Vierailija
11/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään yhtäaikaa saunaan ekoilla treffeillä.

Miksi ei? Olen kyllä kylpylöissä käynyt miesten ja naisten yhteissaunoissa. Voisi mennä miehen kanssa kylpylään saunomaan tai julkiseen yhteissaunaan. 

Vierailija
12/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikivanha provo ilmiannettu.

Eikö saa kirjoittaa samoja juttuja kuin joskus aikaisemmin? 

Palstapoliisin kieltolistalla? En kyllä tajua, miksi kukaan samoja juttuja jankkaa, mutta ei se niin vakavaa ole. 

13/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on Turn off jos tuntematon mies, jota en ole koskaan tavannut, ehdottaisi treffejä kotona. Mä käyn ensitreffeillä joko kahvilassa tai ravintolassa.

Vierailija
14/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti saunomaan ja sun luo? Ei käy. Kahvila tai ravintola on hyvä paikka tavata.

Vierailija
15/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Minulle on Turn off jos tuntematon mies, jota en ole koskaan tavannut, ehdottaisi treffejä kotona. Mä käyn ensitreffeillä joko kahvilassa tai ravintolassa.

Miksi?

Mies

Vierailija
16/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Miksi?

Mies

Mietipä jos kaapin kokoinen homomies haluaisi treffata saunassa. Siksi.

-eri

17/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Miksi?

Mies

Ethän sä voi tietää varmasti millainen tyyppi se kirjoittelija on? Se voi olla joku hullu.

Vierailija
18/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta pakko myöntää, että naurahdin kun tulin tekstissä tuohon "saunoa" kohtaan.

Itse olen kyllä mennyt jopa baarista naisen kanssa saunomaan. Vaikka ei se mitään arkipäiväistä tietenkään ole.

Vierailija
19/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hait stripparia. Eihän siinä onhan jotkut lopulta avioituneet vakituisen stripparinsa kanssa. Vastaisuuden varalta suuntaa The Score baariin Tallinnaan. Huonevaraus viikonlopuksi ylellisestä kylpylähotellista. Ota vippiä

Vierailija
20/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. Ihan olis naimaan voinut kysyä. Sitä tinderissä ollaan vailla. Kaksi viikkoa puutteessa on kyllä liian pitkä aika naiselle Nainen nappaa seuraavan halukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi