Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi narsisti pelkää psykopaattia?

Vierailija
06.12.2020 |

Olen vuosia seurannut tällaista kuviota. Psykopaatti kiusaa narsistia, mutta narsisti lähinnä inisee että lopeta. Kuitenkin narsisti on itse sadisti uhrilleen, joka on siis kolmas henkilö jota nämä molemmat kiusaavat. Jopa uhri uskaltaa laittaa kampoihin psykopaatille enemmän kuin narsisti.

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyskopaatti = narsisistisesti persoonallisuushäiriöinen "ihminen", en tajua että mistä v**usta te täällä oikein jorisette?

T: narsistisesti persoonallisuushäiriöisen psykon uhri

Psykopaatti ja narsisti ei ole sama asia ensinnäkään. Psykopaatiksi synnytään, narsistiksi tullaan. Psykopaatti voi käyttäytyä narsistisesti kuten kuka tahansa.

Hoh hoijaan  (haukotus),,,,

Se nyt on vain fakta eikä lapsellinen asenteesi sitä muuta miksikään.

Kuulkeppa p*rkeleen räkänokka, oon kohta 60v ja narsistipsyko tuhosi elämäni jo ennen kuin se ehti edes kunnolla alkamaan, tiedän kuule mistä puhun ja olen aiheeseen tutustu jo yli 30 vuoden ajan!!

30 vuotta oot vielä tuommosia miettinyt? XD

Vierailija
82/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin ihmisen käytös on ennustettavissa, psykopaatin käytös on arvaamatonta. Narsisti ei osaa laskelmoida yhtä helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla psykopaattinarsisti. Lyömätön kombo.

Kaikki psykopaatit ovat narsisteja.

Näin on! Täällä vain tuntuu olevan suurelle osalle täysin tuntematon käsite tuo että mitä narsisimi oikein on.

Sulle ei tunnu olevan käsitteiden järjestys selvää.

Mikä ihmeen "järjestys"?

Vierailija
84/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyskopaatti = narsisistisesti persoonallisuushäiriöinen "ihminen", en tajua että mistä v**usta te täällä oikein jorisette?

Psykopaatti ja narsisti ei ole sama asia ensinnäkään. Psykopaatiksi synnytään, narsistiksi tullaan. Psykopaatti voi käyttäytyä narsistisesti kuten kuka tahansa.

Kuulkeppa p*rkeleen räkänokka, oon kohta 60v ja narsistipsyko tuhosi elämäni jo ennen kuin se ehti edes kunnolla alkamaan, tiedän kuule mistä puhun ja olen aiheeseen tutustu jo yli 30 vuoden ajan!!

No sitten sinulle pitäisi käsitteiden olla selvää. Enkä tiedä mitä olet lueskellut mutta luetun ymmärtämisessä on sitten varmaan vikaa jos et ymmärrä edes perus asioita.

Vierailija
85/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näille molemmille on tehty laajamittaiset psykiatriset arviot diagnoosin saamiseksi?

Meidän pääministerinhän on väitetty kärsivän molemmista ja ne kommentit saavat lukemattomia peukutuksia. Mikä on ihan käsittämätöntä, koska kyseessähän on laiton herjaaminen. Nykyään nuita diagnooseja saa lätkäistä mielivaltaisesti ihan kenen tahansa otsaan ihan vain siitä syystä, että ei tykkää jostakin ihmisestä.

Vierailija
86/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkis joskus kuinka narsisti raatelisi henkisesti psykopaatin. Jos näin tekisi voisin vaikka ottaa yhteyttä narsistiin ihan silkasta kunnioituksesta. Mutta ei se uskalla.

Et tajua psykopatian ydintä.

Psykopaatin saa polvilleen kun riisuu siltä sen mikä on ainoa mikä sille merkitsee, status ja se usein työelämässä. En usko että psykopaatti itkisi vaikka joku perheenjäsen kuolisi, mutta kun status menee, ei jää mitään.

Puhut narsistista et psykopaatista. Narsistille sosiaaliset kiemurat ja status on tärkeitä. Psykopaatille ei välttämättä yhtään ellei ole narsistinen. Narsistisuus ja narsismi on heikkous. Se ei palvele selviytymistä.

Näin. Psykoja ei kiinnosta enää muiden hyväksyntä ja sopeutuminen, näitähän löytyy kaikkein häiriintyneimmistä sadisteista ja k iduttajista. Narsisti klassisena himoaa vain ihailua, on turhamainen ja pinnallinen ja ränkkää ihmisiä hierarkioihin, mutta häntä voi myös höpläyttää turhamaisuutensa takia. Tokihan näitä sekoituksia sitten löytyy, koulutustaso ja äly vaihtelee myös laidasta laitaan. Taitaa asosiaalinen pers, häiriö olla psykopatian virallisempi luokitus, fyysinen väkivalta korostuneempaa kun narsisti taas rakastaa henkistä väkivaltaa, josta ei jää välttämättä koskaan kiinni, kun osaa tehdä sen vailla todistajia ja kaasuvalottaa uhrin hulluksi.

Vierailija
87/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella tuntuu olevan aika epätodennäköinen käsitys siitä, millaisia psykopaatit ovat.

Minulla on eräs kaveri - ei kovin läheinen mutta no anyway - joka itse kerran kertoi minulle että hänellä on todettu psykopatian oireita. Keskusteltiin tästä ja hän totesi että ei tunne myötätuntoa samalla tavalla kuin muut mutta on oppinut että missä tilanteissa pitäisi edes esittää myötätuntoista. Tämä kaverini ei ole mitenkään rikollinen, mutta sanoi että hyvin varmaan voisi olla jossain toisissa olosuhteissa. Hän menestyy hyvin työelämässä. Ei hullumpi ihminen.

Sitten olen kyllä tavannut ihan oikean narsistinkin tämän elämän varrella, ja se oli jotain ihan järkyttävää. Narsisti ei voi elää normaalin ihmisen tavoin, toisin kuin psykopaatti halutessaan.

Vierailija
88/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella tuntuu olevan aika epätodennäköinen käsitys siitä, millaisia psykopaatit ovat.

Minulla on eräs kaveri - ei kovin läheinen mutta no anyway - joka itse kerran kertoi minulle että hänellä on todettu psykopatian oireita. Keskusteltiin tästä ja hän totesi että ei tunne myötätuntoa samalla tavalla kuin muut mutta on oppinut että missä tilanteissa pitäisi edes esittää myötätuntoista. Tämä kaverini ei ole mitenkään rikollinen, mutta sanoi että hyvin varmaan voisi olla jossain toisissa olosuhteissa. Hän menestyy hyvin työelämässä. Ei hullumpi ihminen.

Sitten olen kyllä tavannut ihan oikean narsistinkin tämän elämän varrella, ja se oli jotain ihan järkyttävää. Narsisti ei voi elää normaalin ihmisen tavoin, toisin kuin psykopaatti halutessaan.

Psykopaatilla on vapaa tahto siinä missä narsistilla on persoonan rikkonut vaurio.

Vierailija
89/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki psykopaatit ovat narsisteja.

Ei pidä paikkaansa.

Perustelut? Et taida tajua sanan "narsismi" merkitystä lainkaan?

Narsismi on yliminän ja egon korostunut käytös ja ajatusmalli. Psykopaattii nyt sattuu vaan olemaan joskus tunteettomampi, mutta ymmärtää kyllä silti että ei kannata tehdä rikoksia, koska siitä joutuu vankilaan. Nämä wikipedian psykopatian luokittelut eivät pidä paikkaansa. Ylitunteellisuuskin ja heikkous ja herkkyys voi olla yhtä vaarallista, jos mitään ei kestetä.

Vierailija
90/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten sinulle pitäisi käsitteiden olla selvää. Enkä tiedä mitä olet lueskellut mutta luetun ymmärtämisessä on sitten varmaan vikaa jos et ymmärrä edes perus asioita.

"perusasioita" on räkänokka yhdyssana! Mikset kerro ewttä mitä se sun mielestä on se narsismi tai narsisminen käytös ja kerroppa sen jälkeen että psykopaatti ei ole sellainen, anti tulla jotain muutakin kuin vain v eeetuilua sieltä?

Vierailija
91/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatilla on vapaa tahto siinä missä narsistilla on persoonan rikkonut vaurio.

Sinäkö todella väität täällä että psykopaatti ei ole persoonallisuushäiriöinen? Hohoo! :D

Vierailija
92/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaan heikkous. Narsistinen psykopaatti on aina heikompi kuin psykopaatti.

Kaikki psykopaatit ovat narsisteja, mutta kaikki narsistit eivät ole psykopaatteja.

Nämä ovat kaksi ihan erillistä persoonallisuushäiriötä.

Psykopatia ei ole mikään häiriö. Se nähdään häiriönä vain yhteiskunnan näkökulmasta, jos psykopaatti on vaarallinen. Psykopatia on ihmisen ominaisuus siinä missä joku voi olla kehitysvammainen tai yliherkkä.

Vierailija
93/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä narsu että psyko tuhosi paljon ja välillä nousee katkeruus siitä, kunnes kiitän luojaani, että pääsin heidän vaikutuspiiristään pois. Totaalihulluja molemmat, siinäpä levittävät mustaa myrkkyään ympäristöönsä, ei tarvitse olla katsomassa ja kokemassa enää 🙏. Kontrasti on sitä suurempi kun on vain henkisesti terveitä ihmisiä ympärillä.

Vierailija
94/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä tuo joka puhuu täällä jotain "käsitteistä"? Mee nukkumaan räkänokka ja huomenna kouluun! Terve!

Vierailija
95/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö todella väität täällä että psykopaatti ei ole persoonallisuushäiriöinen? Hohoo! :D

Kyllä minä väitän. Minulla ei ole varsinaisesti persoonallisuutta? Minä vain olen. Ja elän. Jos vieressäni ihminen kaatuu niin soitan sille ambulanssin tarvittaessa. Sinä kävelisit ohi.

Vierailija
96/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaan heikkous. Narsistinen psykopaatti on aina heikompi kuin psykopaatti.

Kaikki psykopaatit ovat narsisteja, mutta kaikki narsistit eivät ole psykopaatteja.

Psykopatia ei ole mikään häiriö. Se nähdään häiriönä vain yhteiskunnan näkökulmasta, jos psykopaatti on vaarallinen. Psykopatia on ihmisen ominaisuus siinä missä joku voi olla kehitysvammainen tai yliherkkä.

Voi jumalauta mitä shittiä tuubaat!!!

Vierailija
97/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä tuo joka puhuu täällä jotain "käsitteistä"? Mee nukkumaan räkänokka ja huomenna kouluun! Terve!

Minä en puhu käsitteistä ja olen kaikki kouluni käynyt jo 90-luvulla. Olet selvästi narsistinen kun yrität provosoida. Minuun se ei tehoa, koska ei minulla ole minkäänlaisia tunteita sinua kohtaan.

Vierailija
98/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta mitä shittiä tuubaat!!!

Perustele minulle mikä siinä on "shittiä"? Ja perustele kunnolla. Olethan korkeasti koulutettu. Ja sivistynyt.

Vierailija
99/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhaah. Kaikki kattonu psykoleffat ja saaneet siitä päähänsä että psykopaatti on tappaja. Eihän siinä ole mitään logiikkaa? Ylitunteellisethan ne tappaa kun pää menee sekaisin. Menkää nukkumaan narskut.

Vierailija
100/142 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en puhu käsitteistä ja olen kaikki kouluni käynyt jo 90-luvulla. Olet selvästi narsistinen kun yrität provosoida. Minuun se ei tehoa, koska ei minulla ole minkäänlaisia tunteita sinua kohtaan.

Sun tyhmyys saa minut suuttumaan ja se että yrität vähätellä hirveintä persoonallisuushäiriötä mitä ihmisellä on olemassa. Ja tuo että leimaat  minut muutaman viestin perusteella joksikin ihmeen "narsistiksi" osoittaa kyllä sen että mikä sinä olet (en viitsi enää sitä täällä toistaa).