Miksi hikinen mies haisee eltaantuneelle lihakeiton kärylle ja
sukkahiki haisee toffeelle (ei kylläkään kovin herkulliselle toffeelle :// )
Osaako joku kemisti analysoida asiaa?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:35"]
En mä tiedä, mutta sen tiedän että jos mun mies on liikkunut hikisenä meillä sisällä, kotona haisee siltä kuin joku olisi vaeltanut vanhat lihapiirakat kainaloissaan ympäriinsä. Hrr. Nimenomaan eltaantunut, rasvainen ja hikinen lihaisa haju. Hhrgh.
[/quote]
lihapiirakat kainalossa
*kuvittelee* :)))
Ja miksi onnellisen koiran varpaat haisee voipoppareilta?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:39"]
Ja miksi onnellisen koiran varpaat haisee voipoppareilta?
[/quote]
sille esanssiselle voiaromille vai??
Mun kissa tuoksuu poppareille, etenkin lämpimänä vastaheränneenä. Aina tulee kisu mieleen leffateatterissakin :D
Työkaverin villakoiran tassut tuoksuivat piparkakuilta. Parempi - todennäköisesti huonommin tienaava - vaihtoehto kuin lihalle löyhkäävät miekkoset.
Äh, nyt te aloitte puhumaan hyvistä tuokuista ;) Lihakeitonhajumysteeri ei selvinnyt ;))
Riippuu kyllä hajut hyvin pitkälti siitä, mitä se ukko on kehoonsa tunkenut (ruokavalio, tupakointi jne).
Mun mielestä hiki haisee joskus samalta kuin pissa.
Mulla ei ole lihakeittomiestä, mutta popparikoira on täälläkin!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:43"]
Mun kissa tuoksuu poppareille, etenkin lämpimänä vastaheränneenä. Aina tulee kisu mieleen leffateatterissakin :D
[/quote]
AWWWWW, poppari-kissa. :3
En mä tiedä, mutta sen tiedän että jos mun mies on liikkunut hikisenä meillä sisällä, kotona haisee siltä kuin joku olisi vaeltanut vanhat lihapiirakat kainaloissaan ympäriinsä. Hrr. Nimenomaan eltaantunut, rasvainen ja hikinen lihaisa haju. Hhrgh.