Onko ketään VOXRAn käyttäjää paikalla?
Olen juuri aloittamassa ja kaipaisin vertaistukea.
Kommentit (9)
Niin ja 2 lisää vielä että painon noususta ei voxralla ole pelkoa, päin vastoin herkutteluhimot pysyy hyvin kurissa. Eikä ainakaan vähennä seksihaluja tai orgasminsaantikykyä, monilla jopa kasvattaa niitä ;)
Kiitos kertomastasi! Minä olen vasta aloittelemassa ja ensimmäiset tuntemukset ovat olleet fyysisiä. Vatsassa kiertää (ei hirveästi) ja päässä tuntuu outoja "sähköiskuja". Mutta elämäni voisi muuttua vain parempaan suuntaan, jos jotain kuvaamaasi tapahtuisi minussakin. Esim. seksihalut ovat olleet poissa vuosia.
Pohdin tässä, mistä johtuu, että muutaman päivän käytön jälkeen tuli sellainen normaaliuden puuska. Juttelin ihmisten kanssa tavallisista asioista. Toisin kuin yleensä, en tuntenut olevani vain joku epätoivottu masennustapaus. Toisaalta olen ollut herkällä mielellä ja vollottanut jotain elokuvaakin pitkät ajat. Voisiko tämä vielä johtua Voxrasta vai edellisen lääkkeen vähenemisstä elimistössä?
Miten muuten saat nukuttua? Otatko jotain lääkettä? AP
En osaa vielä sanoa, auttaako ahdistukseen, mutta toivottavasti joku muu pääsee kertomaan kokemuksistaan. Alkuoireet tuntuvat edelleen vähän ikäviltä, mutta eivät mahdottomilta. AP
Minä olen käyttänyt n. 3 vuotta ja en voisi tyytyväisempi olla! Ensimmäinen kokeilemani lääke joka ei tee oloa tunteettomaksi ja turtuneeksi, vaan kaikki tuntuu ihan normaalilta ja terveeltä. Koen normaalisti onnen tunnetta mikä oli useita vuosia poissa :) olen energinen, saan aikaiseksi vaikka mitä toisin kuin ennen lääkitystä. Ainoa pieni miinus on se, että piristävän vaikutuksen ansiosta on joskus vaikea saada unta mut sekin on usein korjattavissa.