S-mobiili ei toimi
No niin, nyt ei pysty näyttämään kaupassa S-ryhmän etukuponkeja, kun S-Pankin sovellus on nurin. No niin, S-ryhmä, kannattiko laittaa samaan sovellukseen bonushöpötykset ja turvallista kirjautumista vaativat pankkipalvelut?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Vaihda oikeaan pankkiin.
Oikeat pankit maksavat, eivätkä toimi yhtään sen paremmin, mitä Nordean tapaus osoitti viime kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda oikeaan pankkiin.
Vaikka vaihtaisi oikeaan pankkiin, mutta haluaisi käyttää noita typeriä etukuponkeja, ongelma olisi edelleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda oikeaan pankkiin.
Oikeat pankit maksavat, eivätkä toimi yhtään sen paremmin, mitä Nordean tapaus osoitti viime kesänä.
Jos löytyisi jokin muu pankki, jossa ei olisi kuukausimaksua tilille, verkkopankille ja kortille, irtisanoisin asiakasomistajuuteni varmaan heti ja siirtyisin sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda oikeaan pankkiin.
Oikeat pankit maksavat, eivätkä toimi yhtään sen paremmin, mitä Nordean tapaus osoitti viime kesänä.
Jos löytyisi jokin muu pankki, jossa ei olisi kuukausimaksua tilille, verkkopankille ja kortille, irtisanoisin asiakasomistajuuteni varmaan heti ja siirtyisin sinne.
Op on ilmainen omistaja-asiakkaille. Asiakkuus maksaa 100e ja sen saa takaisin erotessaan.
S-Pankki toimii keskimäärin useammin kuin esim. OP ja Nordea.
Osuuspankki oli kolme tuntia nurin tänään puolenpäivän aikaan.
Se on kyllä ärsyttävää kun niitä kuponkeja joutuu kaivaa sieltä sovelluksesta kassalla.
Ei toimi S-pankin tunnistautuminenkaan. Ärsyttävää!
Puttleri haalii lisää rahoja sotakassaan?
Ei toiminu meillä sunnuntaina, jäi maksutapaetu saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda oikeaan pankkiin.
Kuten esim. Nordeaan, jolla on ollut ihan jatkuvia ongelmia vuosikausien ajan. Vaihdoin sieltä pois ainakin 6 vuotta sitten ja samat ongelmat, joihin silloin kyllästyin, vaivaavat edelleen.
Mitä sillä on väliä, onko ne kupongit siellä samassa äpissä? Miten se niin kuin tekisi tilanteesta yhtään parempaa? Ja jos nyt ihan mietittään tuota sun kysymystä, niin vastaus siihen on KYLLÄ. Kyllä se nyt kannatti S-ryhmälle, kun bonuskuponki jää käyttämättä ja maksat tuotteesta normaalihinnan. S-ryhmä sai niistä tuotteista 30% enemmän rahaa.
Ensi yönä on katko siinä. Sovellukset kannattaa joskus päivittää. Tai laittaa uusiksi sovellus.
Mielenrauhaa saisi siirtymällä käteiseen ja luopumalla pankin asiakkuudesta, mutta ei sekään ole ideaaliratkaisu. Palkkaa ei saa käteisenä (ellei tee pimeitä töitä) ja kolikoiden pyörittely ja laskeminen alkaa pidemmän päälle ärsyttää. Ja lippujen ostaminen netistä estyisi, ja monikaan palveluntuottaja, kuten sähköyhtiö, ei hyväksy sähkölaskun käteismaksua. Eli pankin orja joutuu olemaan...
Palvelunestohyökkäys kertoopi S-pankki.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä ärsyttävää kun niitä kuponkeja joutuu kaivaa sieltä sovelluksesta kassalla.
Olin taannoin Prismassa ja kaksi vanhempaa pariskuntaa oli kassajonossa edelläni.
Kummaltakin poppoolta meni minuuttikaupalla kun hakivat puhelimestaan sovellusta.
Kassatytön piti molemmilta sitten etsiä sovellus heidän puhelimistaan.
-sovellus on rävellys
Ei toimi ei