Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana viikolla 2+4,

Vierailija
04.08.2008 |

jännittää, ettei vaan mene kesken. Oireita on jo hirveesti, kurkkukipu ja kuvotus mm. Munasarjoja ei ole vielä nippaillut mutta voi olla yölläkin tapahtunut tietty. Laskettu aika on 23.4, ihana kevätvauva! Luulen, että tämä on tyttö, koska rinnat on aika arat ja jotenkin olen rumentunut. Karvat ei myöskään kasva enää niin kovin.

Töisä en ole vielä asiasta puhunut- pitäisköhän jo?? On niin ihana olo kertakaikkiaan! Vaatteita hiplailen vaan. Muutamat vaaleanpunaiset olen jo hankkinut;)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän synnytykseen ole enää kauaa

Vierailija
2/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityskerta on vasta ensimmäinen ja menkkoja ei kuulu.. toivon parasta ja pelkään pahinta! Onnea sulle.. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo neljä, ja tuntuu kamalalta, ettei saa enää pöljänä miettiä noita alkuraskauden oireita. Se on jotenkin niin ihanaa. :)

Vierailija
4/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtunut viime keskiviikkona??!! MIten voit jo tietää varmasti. Ennenvanhaan piti kuukautisten olla 2 vkoa myöhässä ennenkuin saattoi edes aavistella, nyt hyvä että ehtivät sängystä ylös kun jo ovat niiiiiiiiiiiiiiiin raskaana. Huoh.

4:n äiti

Vierailija
5/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä ikinä arvaakaan kuinka hienoja testejä nykyään on! Raskaudet saa tietää jo edellisten kuukautisten alkaessa ja tulevan vauvan sukupuolen viikkoa myöhemmin! Tutustu testitarjontaan ja yllätyt iloisesti !

4:n äiti itsekin

Vierailija
6/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en sitten odota vieläkään... huoh. mikä on paras testi 4:N ÄITI??

Vierailija
7/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan kehittyneet paljon sitten viime vuoden kun niitä itse vertailin. Käy kysymässä apteekissa, niin neuvovat kyllä. Kysy hyperherkkää testiä, niin se testaa oletko ensi kuussa raskaana. Lykkyä tykö!

Se toinen neljän äiti

Vierailija
8/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet nyt raskaana ja sinun tehtäväsi on suojella masuasukkia.

Ja koskaan ei ole turhaa käydä tsekkaamassa, että kaikki on ok (ennen kaikkea öisin, jos potkuja ei tunnu).

Vierailija
9/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaamista pikaiseen! Ja onhan vaunut jo varattu?!

Vierailija
10/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tuntee ne jo hedelmöitysvaiheessa. Siinä pikkuinen tervehtii äitiä :).

4: äiti, se toinen, testinikkari

Vierailija
11/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan sulla on riskiviikot ohi, nykyisin voidaan elvyttää jo todella pieniä solurykelmiä.

Tuo rumuus kertoo ehdottomasti tytöstä, onnea pienestä prinsessasta!

Vierailija
12/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskään näy vielä testissä mitään, mutta varmaan jo ensi viikolla tulee haamu- roskishaamu ainakin. Nyt muuten tuntuu nipistelyä vatsassa. Olisiko kiinnittyminen vasta tänään? Vatsa on kyllä pyöristynyt jo oikein kovin ja ruokaa menee kahden edestä, että kyllä tässä melko raskaana ollaan.

Nyt vaan kun saisi pidettyä tämän vauvan matkassa. Usein siinä viikolla 4 on tullut keskenmeno. Se vähän nytkin jännittää. Mutta koska oireet on niin voimakkaat niin uskon tämän tyttösen pysyvän masussa:)

Nyt täytyy vielä tarkistaa tuolta Kaksplussa laskurista la, että onko siis sama kun Vauvan laskurissa.

Kiva muuten, että oli toinenkin huhtimassu jo täällä;) T. AP

Vierailija
13/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erota näitten vouhkaajien jutuista:D Kun ihan oikeasti etsitään oireita jo muutaman tunnin sisällä naiskentelusta ja lopetetaan syömiset ja eläminen heti. Todella ihmettelee miten sitä on ne 4 (normaalia, upeaa) lasta saanutkin aikaiseksi. Yhden kotitestin olen kaikkinensa tainnut tehdä ja senkin nyt vaihdevuosien alkamisen kunniaksi kun menkat oli 3kk poissa....

Vierailija
14/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erota näitten vouhkaajien jutuista:D

No ei todellakaan!! =)

Vierailija
15/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja molemmilla kerroilla tiennyt olevani raskaana rv 3, on tullut hirmuinen väsymys sekä tissikipu. Positiivisen testin olen tehnyt rv3+4 molemmilla kerroilla.

Että aika aikaisin sitä pystyy tietämään, ihan oikeastikin.

Vierailija
16/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängy laitettu? istuin ostettu? Setteri? ensiaskel kengät?

Vierailija
17/17 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tosi allerginen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme