Onko se niin, etteivät 50+ miehet enää halua suhdetta?
Eivätkä useimmat naisetkaan?
Silloin ehkä ollaan vielä liian nuoria ajattelemaan yksinäistä vanhuutta. Kaverin kanssa se olisi helpompaa, kun olisi apua ja seuraa.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat vanhempani ovat kahdeksankymmenen molemmin puolin. Kumpikin on erittäin hyväkuntoinen, ja pärjäisi varmasti mainioisti yksinkin. Itse en ole ihan vielä viittäkymmentä, ja olen todella paljon pohtinut vanhuuttani, sillä olen lapseton ja ollut sinkkuna pitkään.
Ja pohdintojen lopputulos on, että todellakaan en halua katsella jotain nalkuttavaa eukkoa 30+ vuotta vain, jotta elämäni viimeisinä vuosina mahdollisesti olisi seuraa ja apua puolisosta. Vietän viimeiset aikani ihan vapaaehtoisesti vaipoissa unohdettuna jossain laitoksessa, kunhan siihen saakka saan elää omannäköistäni elämää.
M48
Kaikki eukot ei nalkuta.
Oletko sellainen "en ole kuten muut naiset" nainen?
Mitä luulette, mitkä syyt ovat takana jos viisikymppinen nainen ei halua parisuhdetta mutta ystävyys käy?
Vierailija kirjoitti:
Olen yhden suhteen kokenut jossa nainen nalkutti ja pomotti lähes koko ajan. En halua enää sellaista ja jos nainen osoittaa edes vähäisessä määrin tällaisia piirteitä niin se on heihei. Tämä sitten yhdistettynä viikonloppuisän arkeen ja ylipainoon sekä naisten nirsouteen takaa sen, että olen oikeastaan luopunut toiveesta parisuhteeseen. Jos meinaa saada läheisyyttä ja seksiä niin pitää ilmeisesti sitten maksaa siitä.
Mulle kyllä kelpaisit, mikäli hyväksyisit että minullakin on ylipainoa. Usein ylipainoiset miehet haluavat hoikan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yksin monen monta vuotta ja kyllä elämä oisi kivempaa kun olisi joku kenen kanssa olla.
Ei kiva mennä yksin nukkumaan ja yksin tuppisuuna herätä aamukahville.
Sen ymmärtää vasta sitten kun itse kokee sen yksinäisyyden.
Tähän, ehdottomasti. Iloille ei ole jakajaa eikä suruille tukijaa, se on viiltävää. Minua hirvittää se tieto että esimerkiksi vakavan sairauden iskiessä olen täysin yksin, läheistä kanssakulkijaa ei ole. Mulla on ikää jo 54 vuotta ja olen ymmärtänyt että olen liian vanha yhdellekään miehelle. Omanikäiseni miehet saati nuoremmat eivät ole kiinnostuneita ikäisestäni naisista parisuhdemielessä, vaan tahtovat nuoren kumppanin mikä sinänsä on ihan ymmärrettävää.
Minä taas haluaisin rakkautta viisikymppisen naisen kanssa, mutta kovasti yksin ollaan.
M
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä löytää miehen, mutta täytyisi olla elämässään asiat kunnossa ja hyvä luonne, ei suurta lapsilaumaa, fiksu sillä tyhmät ei kiinnosta, talous sellainen ettei koko ajan veloissa, virilli monella tapaa eli ei sohvaperuna, tunneälykäs, hoikka tai normaalipainoinen, ei nalkuttava ja ennen kaikkea intohimoinen. Seksiä pitäisi olla paljon.
Nainen 50+
Millainen itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat vanhempani ovat kahdeksankymmenen molemmin puolin. Kumpikin on erittäin hyväkuntoinen, ja pärjäisi varmasti mainioisti yksinkin. Itse en ole ihan vielä viittäkymmentä, ja olen todella paljon pohtinut vanhuuttani, sillä olen lapseton ja ollut sinkkuna pitkään.
Ja pohdintojen lopputulos on, että todellakaan en halua katsella jotain nalkuttavaa eukkoa 30+ vuotta vain, jotta elämäni viimeisinä vuosina mahdollisesti olisi seuraa ja apua puolisosta. Vietän viimeiset aikani ihan vapaaehtoisesti vaipoissa unohdettuna jossain laitoksessa, kunhan siihen saakka saan elää omannäköistäni elämää.
M48
Kaikki eukot ei nalkuta.
Oletko sellainen "en ole kuten muut naiset" nainen?
Ilmeisesti olen, koska kysyin puolisoltani että olenko nalkuttaja? Vastasi etten ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, mitkä syyt ovat takana jos viisikymppinen nainen ei halua parisuhdetta mutta ystävyys käy?
Pettymykset rakkaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettymykset rakkaudessa?
Tai sitten ei ole ko. mieheen rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettymykset rakkaudessa?
Mitä siitä ystävyydestä sitten saa? Eikö voisi samantien etsiä miehen josta oikeasti pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettymykset rakkaudessa?
Mitä siitä ystävyydestä sitten saa? Eikö voisi samantien etsiä miehen josta oikeasti pitää?
Oletko kysynyt naiselta tuota samaa? Ystävyydestä saa tietenkin hyvin paljon, ei se tarkoita, ettei oikeasti pitäisi. Vain nainen itse voi vastata kysymyksiisi, joten kysy häneltä. Jos itsellesi ei ystävyys riitä, niin ehkä parempi jättää nainen taakse, ettei sydämesi säry.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarjolla timmi nuori nainen, suhde kiinnostaa varmasti
Näin on. Kulahtaneet viisikymppiset läskit ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet eivät. Kokemuksesta viisastuneina.
Tällä palstalla on valtava määrä eronneita ja rakkaudessa pettyneitä. Kuitenkin valtaosa naimisissa olevista on tyytyväisiä parisuhteeseensa tutkimusten mukaan, joten on olemassa se toinenkin todellisuus kuin mitä palstalla voisi päätellä. Jos siis on takana huono parisuhde, ei uusi suhde houkuttele, mutta jos jää vaikka leskeksi hyvästä suhteesta, asia voi olla ihan toinen.
Valtaosa on tyytyväisiä avioliittoosa tutkimuksen mukaan jos asiaa kysyttäessä on puoliso läsnä. Kun puoliso ei ole läsnä. Suurin osa myönsi olevansa tyytymätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla asenteella varmaan parempi olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet eivät. Kokemuksesta viisastuneina.
Tällä palstalla on valtava määrä eronneita ja rakkaudessa pettyneitä. Kuitenkin valtaosa naimisissa olevista on tyytyväisiä parisuhteeseensa tutkimusten mukaan, joten on olemassa se toinenkin todellisuus kuin mitä palstalla voisi päätellä. Jos siis on takana huono parisuhde, ei uusi suhde houkuttele, mutta jos jää vaikka leskeksi hyvästä suhteesta, asia voi olla ihan toinen.
Valtaosa on tyytyväisiä avioliittoosa tutkimuksen mukaan jos asiaa kysyttäessä on puoliso läsnä. Kun puoliso ei ole läsnä. Suurin osa myönsi olevansa tyytymätön.
Nehän on nimettöminä yksin täytettäviä kyselyitä.
Olen 49v mies. Elän pitkässä mutta pystyyn kuolleessa avioliitossa. Olemme yhdessä lähinnä lapsista ja taloudellisista realiteeteistä johtuen.
En siis ole suoranaisesti kokemusasiantuntija, mutta suurella todennäköisyydellä osaan kuitenkin arvata kuinka itse tulisin toimimaan. Näkemystäni tukee myös eronneiden ystävieni tarjoma esimerkki.
Alkuun tulisi harrastettua lyhyitä mutta kiihkeitä irto- & tapailusuhteita. Tämä vauhtijakso kestäisi oletettavasti noin 6 - 12 kk. Jakson aikana kohdalle osuisi sitten "joku niistä oikeista", jonka kanssa alkaisi pidempi seurustelu.
Mahdollinen seurustelusuhde kestäisi noin vuodesta hautaan saakka. Jos homma toimisi, yhteen muutto voisi tulla kysymykseen 3-5 vuoden seurustelun jälkeen.
Jos suhde päättyisii ennen 70 ikävuotta, etsisin oletettavasti uuden ihmisen. Voi olla, että yrittäisin toimia näin toki tämän jälkeenkin, mutta veikkaan että siinä iässä se on sitten jo oletettavasti hankalampaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yksin monen monta vuotta ja kyllä elämä oisi kivempaa kun olisi joku kenen kanssa olla.
Ei kiva mennä yksin nukkumaan ja yksin tuppisuuna herätä aamukahville.
Sen ymmärtää vasta sitten kun itse kokee sen yksinäisyyden.
Tähän, ehdottomasti. Iloille ei ole jakajaa eikä suruille tukijaa, se on viiltävää. Minua hirvittää se tieto että esimerkiksi vakavan sairauden iskiessä olen täysin yksin, läheistä kanssakulkijaa ei ole. Mulla on ikää jo 54 vuotta ja olen ymmärtänyt että olen liian vanha yhdellekään miehelle. Omanikäiseni miehet saati nuoremmat eivät ole kiinnostuneita ikäisestäni naisista parisuhdemielessä, vaan tahtovat nuoren kumppanin mikä sinänsä on ihan ymmärrettävää.
Minä taas haluaisin rakkautta viisikymppisen naisen kanssa, mutta kovasti yksin ollaan.
M
Ihmiset eivät oikein kohtaa nykymaailmassa vaikka kaikki mahdollisuus teknisesti olisi.
Ensisijainen motivaatio minulle pyrkiä parisuhteeseen on säännöllinen, laadukas ja turvallinen seksi. Jos seksi lakkaa kiinnostamasta, tuskin olisin kiinnostunut parisuhteestakaan. En halua perhettä tai asua yhdessä kenenkään kanssa.
Jos en pärjää yksin eikä seksikään enää kiinnosta, on varmaan aika poistua muutenkin tästä elontasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista +50 naisista oli ylipainoisia ja näyttää 10 v ikäänsä vanhemmalta, ikävä kyllä.
Miehet haluavat kokea olevansa haluttuja ihan niin kuin naisetkin, iästä riippumatta tai näen minä sen asian näen. Aivan kuin olisit miehille vihainen?