Onko se niin, etteivät 50+ miehet enää halua suhdetta?
Eivätkä useimmat naisetkaan?
Silloin ehkä ollaan vielä liian nuoria ajattelemaan yksinäistä vanhuutta. Kaverin kanssa se olisi helpompaa, kun olisi apua ja seuraa.
Kommentit (110)
Weeteet maksavat seurasta, fiksut saa ilmankin. Pätee sekä senioreihin että junioreihin.
Vierailija kirjoitti:
Weeteet maksavat seurasta, fiksut saa ilmankin. Pätee sekä senioreihin että junioreihin.
Fiksu mies ei maksa seksistä, se on selvä. Ja osa miehistä saa kyllä edustavaa seuraa vanhempanakin ihan ilmaiseksi. Ainakin nämä leskeksi jääneet tuntemani ovat saaneet. Olen varma, että minunkin mieheni saisi, koska on pitkä, varakas, sivistynyt, maskuliininen ja monin tavoin osaava ja fiksu. Nuorempaa naista ei kuulemma halua, mutta minä veikkaan, että vähän nuoremman ottaisi kuitenkin ja miksi ei ottaisi. Kunhan on kiltti ja nätti, katselen pilven reunalta hyväksyvästi.
Suhteelle on sellainen kriteeri, että kumppani ei vaadi minulta enempää, kuin mitä on itse valmis tekemään. Tähän kariutui edellinenkin liitto, koska exvaimo voimaantuneena vaati kotitöita tasan puoliksi. Ok, no sehän kävi minulle, mutta rouva ei ymmärtänyt, että kotitöitä on muuallakin kuin keittiössä. Näin nurmikot oli leikkaamatta, autonsa hajosi ym. Olin myös huolehtinut hänen perinnöksi saamastaan mökistä, ja siitäkään ei arvostusta kuulunut, joten kerroin, että en enää pidä hänen rakastamastaan kesäpaikasta huolta. "Mitä töitä muka siellä on?" No ei mennyt vuottakaan, niin rännit valutti vettä seinille josta sitten seurasi kosteusvaurio. Nyt jälkeenpäin pyydellään anteeksi, ettei tajunnut sitä kaikkea työtä jota tein. En ajatellut ottaa takaisin, enkä seuraavaa vaatijaa tilalle. Yllätyksekseni saan sinkkuna kivasti seksiä ja parasta siinä on, että se ei ole jokin maaginen palkinto hyvin suoritetusta työstä. Jos ei ole valmis tekemään sitä mitä toiselta vaatii, niin on tyhmä laiska ja saamaton ja näitä vaatijiahan on nykymaailma piukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies ei maksa seksistä, se on selvä. Ja osa miehistä saa kyllä edustavaa seuraa vanhempanakin ihan ilmaiseksi. Ainakin nämä leskeksi jääneet tuntemani ovat saaneet. Olen varma, että minunkin mieheni saisi, koska on pitkä, varakas, sivistynyt, maskuliininen ja monin tavoin osaava ja fiksu. Nuorempaa naista ei kuulemma halua, mutta minä veikkaan, että vähän nuoremman ottaisi kuitenkin ja miksi ei ottaisi. Kunhan on kiltti ja nätti, katselen pilven reunalta hyväksyvästi.
Kyllä, tämänkaltaiset miehet saavat helposti seksiä, eihän se ole salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarjolla timmi nuori nainen, suhde kiinnostaa varmasti
Näin on. Jos ap olet max 25-vuotias, pitkähiuksinen ja kiinteäkroppainen, niin olisin valmis panosuhteeseen.
M50
No hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet eivät. Kokemuksesta viisastuneina.
Tällä palstalla on valtava määrä eronneita ja rakkaudessa pettyneitä. Kuitenkin valtaosa naimisissa olevista on tyytyväisiä parisuhteeseensa tutkimusten mukaan, joten on olemassa se toinenkin todellisuus kuin mitä palstalla voisi päätellä. Jos siis on takana huono parisuhde, ei uusi suhde houkuttele, mutta jos jää vaikka leskeksi hyvästä suhteesta, asia voi olla ihan toinen.
Valtaosa on tyytyväisiä avioliittoosa tutkimuksen mukaan jos asiaa kysyttäessä on puoliso läsnä. Kun puoliso ei ole läsnä. Suurin osa myönsi olevansa tyytymätön.
Nehän on nimettöminä yksin täytettäviä kyselyitä.
Varmaan eri tutkimus. Mutta näin oli kun haastateltiin ja teetettiin erillinen kysely yksin.
Ei tutkimuksia noin tehdä.
Kyllä tehdään. Miksei tehtäisi? Ihmiset valehtelee. Moni parisuhde on koossa koska ihmiset valehtelee. He antaa väärän kuvan toisilleen, he antaa väärän kuvan muille, mutta kun saavat olla rehellisiä ilman paljastumisen pelkoa niin todellisuus paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49v mies. Elän pitkässä mutta pystyyn kuolleessa avioliitossa. Olemme yhdessä lähinnä lapsista ja taloudellisista realiteeteistä johtuen.
En siis ole suoranaisesti kokemusasiantuntija, mutta suurella todennäköisyydellä osaan kuitenkin arvata kuinka itse tulisin toimimaan. Näkemystäni tukee myös eronneiden ystävieni tarjoma esimerkki.Alkuun tulisi harrastettua lyhyitä mutta kiihkeitä irto- & tapailusuhteita. Tämä vauhtijakso kestäisi oletettavasti noin 6 - 12 kk. Jakson aikana kohdalle osuisi sitten "joku niistä oikeista", jonka kanssa alkaisi pidempi seurustelu.
Mahdollinen seurustelusuhde kestäisi noin vuodesta hautaan saakka. Jos homma toimisi, yhteen muutto voisi tulla kysymykseen 3-5 vuoden seurustelun jälkeen.
Jos suhde päättyisii ennen 70 ikävuotta, etsisin oletettavasti uuden ihmisen. Voi olla, että yrittäisin toimia näin toki tämän jälkeenkin, mutta veikkaan että siinä iässä se on sitten jo oletettavasti hankalampaa. ;)
Ikäisillesi miehille ei vaan sitä seuraa ole kovin helposti tsrjolla.
Minulla ei ole pulaa naisystävistä. Tilanne toki epäilemättä muuttuu, kun ikää tulee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarjolla timmi nuori nainen, suhde kiinnostaa varmasti
Näin on. Jos ap olet max 25-vuotias, pitkähiuksinen ja kiinteäkroppainen, niin olisin valmis panosuhteeseen.
M50
Hahahhaa mikä pelle! Luuletko oikeesti että joku/kukaan 25-vuotias olisi valmis panosuhteeseen kanssasi? Enkä olisi ihan varman itsesi ikäisistäkään...
Ei tarvitse luulla, sillä halukkaita nuoria naisia on nytkin kierroksessa.
M50
Kerrotko vähän enemmän itsestäsi? Täällä olisi nimittäin normaalipainoinen lapseton mies pääkaupunkiseudulta, tohtorin tutkinto, asuntolainaa kyllä vielä on, mutta omaisuutta (siis muuta kuin asunto) enemmän kuin lainan määrä. Harrastan liikuntaa ja klassista musiikkia. Seksistä pidän oikean ihmisen kanssa. Nyt vain omin käsin onneen.
m49[/quote]
Laitahan osoite johon voin ottaa yhteyttä ;)
Nainen 50+
Tervekätinen nainen tai mies voi hoitaa pahimman puutteen itsekin.