Koska olet viimeksi käynyt puskapissalla?
Minä kävin tänään! Avattiin terassikausi ravintolalaivalla mutta unohdin lähtiessä käydä vessassa niin oli pakko poiketa metsän siimekseen kotimatkalla :)
Kommentit (27)
Varmaan joskus vaelluksella Alpeilla. Voi kyllä olla, ettei puskiakaan enää niissä korkeuksissa ole ollut. mutta ihan sama
Viikko sitten, kun tulin baarista.
joulukuun puolivälissä. olin viimeisilläni raskaana ja auto piti pysäyttää tien sivuun, koska ei pystynyt odottaa kotiin saakka.
Käyn tosi harvoin puskapissillä. Aina meinaan kusta vaatteille, vaikka olisin kuinka takakenossa. Myös kengille valuu helposti pissaa. Miksi en osaa?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:41"]
Käyn tosi harvoin puskapissillä. Aina meinaan kusta vaatteille, vaikka olisin kuinka takakenossa. Myös kengille valuu helposti pissaa. Miksi en osaa?
[/quote]Varaa vain toiselle jalalle ja ohjaa suihku kohti sitä jalkaa johon et varaa ja jonka olet siirtänyt kauemmas. ap :)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:41"]
[/quote]Varaa vain toiselle jalalle ja ohjaa suihku kohti sitä jalkaa johon et varaa ja jonka olet siirtänyt kauemmas. ap :)
[/quote]
Miten tää onnistuu jos on housut nilkoissa? Olen aina ihmetellyt muiden kykyä käydä puskapissillä. Itse olen saanut kerran jos toisenkin kuset joko housuille, kengille tai kädelle. Ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:41"]
[/quote]
Miten tää onnistuu jos on housut nilkoissa? Olen aina ihmetellyt muiden kykyä käydä puskapissillä. Itse olen saanut kerran jos toisenkin kuset joko housuille, kengille tai kädelle. Ihanaa.
[/quote]Ei tässä tarvi laskea housuja ihan nilkkoihin asti, polvitaipeisiin riittää. Ja tosiaan, sitä suihkua saa ohjailtua varaamalla enemmän/vähemmän toiselle jalalle. ap
Monta kertaa joka päivä, viimeeksi tunti sitten.
Miksi täyttää huussin säiliötä pelkällä pissalla kun sen voi lorottaa tuonne tontin kulmallekin, vetskari vain auki ja letku ulos.
Viime syksynä kun olin vuoden vikoilla pussikaljoilla.
Eilen lenkillä jouduin keskenkaiken poikkeamaan pisulle.
Pissaan tahallaan lattialle vessassa kuitenkin 1. Istun lattialle 2. Ja housut alas ja pissaan siihen
Aina ulkona ja housuun pissaaminen tuntuu mukavalta
Tänä aamuna, kun oli vielä pimeää eikä ketään lähettyvilläkään.
Uimahallin pukuhuoneessa pikkutyttö, joka joutui vielä käyttämään vaippaa, sanoi äidilleen haluavansa oppia pian potan käytön ja puskapissaamisen. Äiti vastasi, että tavoitteet, joita kohti pyritään, tosiaan kannattaa lausua ääneen, jolloin ne saavuttaa nopeammin.
Keskustelu teki minuun lähtemättömän vaikutuksen ja muistan sen nykyään aina, kun mietin omia kehityshaasteitani ja tavoitteitani, jotka eivät tosin liity puskapissaan.
Kuinka pitkälle saatte virtsanne lentämään?, kysyn tätä nyt naisilta.
Viime yönä, mökillä. Oli muuten kylmä!