Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko tunnettu ja jo nyt nainen laittaa viesteissä sydämiä

Vierailija
06.12.2020 |

Tuntuu että treffikumppanin tunteet etenevät vähän liian nopeasti omiini nähden. Fyysistä vetovoimaa on toki ollut ja seksi on ollut poikkeuksellisen hyvää. Viikko on kuitenkin aika lyhyt aika että voisi ilmaista rakkauden tunteiden kehittyneen. Olen ymmärtänyt että hänellä on ollut vaikea suhde isäänsä. Voisivatko nämä liittyä toisiinsa vai alanko nyt analysoimaan liikaa?

M

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko.

Vierailija
42/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydän emojit eivät tosiaan ole mikään rakkauden tunnustus. Itse laitan niitä usein kaikille, ihan kavereillekin.

Kyse on siis väärinkäsityksestä sinun osaltasi.

Eri asia olisi, jos hän näin lyhyen ajan jälkeen alkaisia laukomaan rakkauden tunnustuksia tai kutsumaan rakkaaksi, muruseksi tai kullaksi. Se ON creepya, teki sitä kumpi sukupuoli tahansa ja kertoo vain surkeista inter-persoonallisista taidoista.

Minusta muruksi kutsuminen ei olisi creepyä, jos suhteessa kerran on jo seksiäkin. Itse mieltäisin välit siinä vaiheessa aika läheisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut nyt vaan viljelee hymiöitä. Ja itse sinkkuaikoina ihastuin nopeasti, sille ei vaan voi mitään. Kerro suoraan, ettet ole itse nopeasti lämpenevä mutta haluat tutustua paremmin. Ehkä oli virhe hypätä sänkyyn noin nopeasti, naiselle se tarkoittaa askelta lähemmäs seurustelua kohti. Älä nüssi, jollet tiedä tykkäätkö tyypistä.

Seksi nyt on varmin keino todeta onko kemiaa vai ei. Ja jos mietin eroni jälkeisiä suhteita, niin jokaisessa nainen on ollut se aloitteellisempi ensimmäiseen kertaan. Olisi mieheltä kovin epäkohteliasta torjua nainen.

AP

Jos olet innoissasi seksistä tämän naisen kanssa, niin mikä ajatuksessa parisuhteesta oikein hankaa? Joku keskusteluhan teidän olisi hyvä käydä millaisia ajatuksia suhteesta on? Panetteko kaikkia vai tutustutteko yksinoikeudella toisiinne?

Vierailija
44/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydän emojit eivät tosiaan ole mikään rakkauden tunnustus. Itse laitan niitä usein kaikille, ihan kavereillekin.

Kyse on siis väärinkäsityksestä sinun osaltasi.

Eri asia olisi, jos hän näin lyhyen ajan jälkeen alkaisia laukomaan rakkauden tunnustuksia tai kutsumaan rakkaaksi, muruseksi tai kullaksi. Se ON creepya, teki sitä kumpi sukupuoli tahansa ja kertoo vain surkeista inter-persoonallisista taidoista.

Minusta muruksi kutsuminen ei olisi creepyä, jos suhteessa kerran on jo seksiäkin. Itse mieltäisin välit siinä vaiheessa aika läheisiksi.

Jotenkin oudompaa harrastaa seksiä todella nopeasti vieraan ihmisen kanssa kuin kutsua kuumaa naista tai miestä muruseksi flirtillä.

Vierailija
45/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksi on hyvää viikon tuntemisen jälkeen, mutta sydän liikaa? Oli ap minkä ikäinen tahansa niin kuitenkaan ei tiedä, että seksin harrastaminen, läheinen intimiteetti syventää tunteita? Kannattaisi sitten pidättäytyä jos tykkää lykkiä vain konemaisesti jotain reikää, eikä toimitukseen liity mitään muuta tunnetta kuin p^rno.  

Vierailija
46/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni laittaa sydämiä hyvin matalalla kynnyksellä. Laitetaanhan niitä ystävillekin, jopa työkavereille esim. kiitoksen tai myötätunnon osoitukseksi. Ei viestien sydämistä voi päätellä romanttisen rakkauden tunteiden roihuavan.

Mä olen näitä tyyppejä. Saatan sanoa myös miespuoleiselle työkaverille, että voi muru kuule tms. En ole oikeasti yhtään tollanen muruttelija-tyyppi, vaan jäyhä etelä-pohojalaanen syntyjään. Teen tuon tietoisesti. Osittain siksi, että haluan muuttaa omaa ajatteluani rennommaksi ja osittain siksi, että haluan muuttaa suomalaista kanssakäymistä rennommaksi. En todellakaan haikaile jenkkien tyhjänpäivästen jauhamisten perään, mutta olen kyllä sitä mieltä, että meille täällä pohjolassa ei tekisi yhtään huonoa ilmaista positiivisia tunteitamme vähän avoimemmin.

Jos siis laitan työkaverille kiitoksen jostain ylimääräisestä hoidetusta hommasta tai mun puolesta tehdystä, haluan sydänemojillä osoittaa, että arvostan hänen tekoaan, hän on milelstäni ihana, kun teki puolestani tms., en siis todellakaan tarkoita, että rakastan häntä.

AP relaa nyt vaan, eikä ala keksisä mitään mörköjä sinne, missä niitä ei todennäköisesti ole. Mä olen muuten kohta 50 eli ei ole pelkästään nuorison juttu nuo sydämet :D

Vierailija
47/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni laittaa sydämiä hyvin matalalla kynnyksellä. Laitetaanhan niitä ystävillekin, jopa työkavereille esim. kiitoksen tai myötätunnon osoitukseksi. Ei viestien sydämistä voi päätellä romanttisen rakkauden tunteiden roihuavan.

Mä olen näitä tyyppejä. Saatan sanoa myös miespuoleiselle työkaverille, että voi muru kuule tms. En ole oikeasti yhtään tollanen muruttelija-tyyppi, vaan jäyhä etelä-pohojalaanen syntyjään. Teen tuon tietoisesti. Osittain siksi, että haluan muuttaa omaa ajatteluani rennommaksi ja osittain siksi, että haluan muuttaa suomalaista kanssakäymistä rennommaksi. En todellakaan haikaile jenkkien tyhjänpäivästen jauhamisten perään, mutta olen kyllä sitä mieltä, että meille täällä pohjolassa ei tekisi yhtään huonoa ilmaista positiivisia tunteitamme vähän avoimemmin.

Jos siis laitan työkaverille kiitoksen jostain ylimääräisestä hoidetusta hommasta tai mun puolesta tehdystä, haluan sydänemojillä osoittaa, että arvostan hänen tekoaan, hän on milelstäni ihana, kun teki puolestani tms., en siis todellakaan tarkoita, että rakastan häntä.

AP relaa nyt vaan, eikä ala keksisä mitään mörköjä sinne, missä niitä ei todennäköisesti ole. Mä olen muuten kohta 50 eli ei ole pelkästään nuorison juttu nuo sydämet :D

Tota... minä olen se, joka kirjoitti että kertoo huonoista sosiaalisista taidoista jos alkaa sanoa toista rakkaaksi, kullaksi tai muruseksi heti suhteen alkuun. Sitten sain tällaisia kommentteja, joissa taas väärinkäsitettiin, eli selitän paremmin:

Muruseksi ja kullaksi kutsuminen _flirtillä_ ja _huumorilla_ on täysin eri asia kuin se, että joku alkaa suhteeseen ja alkaa kutsua toista hellitylenimillä aivan toisenlaisella kontekstissa ja toisenlaisella motivaatiolla kuin mitä kevyeen flirttiin tai arkijutusteluun kuuluu.

Tällainen nopea eteneminen on universaalisesti psykologisesti vastenmielistä ja aiheuttaa helposti toisessa osapuolessa perääntymisreaktion.

Kyse on siitä, että jo suhteen alussa kohdellaan toista kuin olisi pitkästä parisuhteesta tia tosirakkaudesta kyse.

AP on varmasti ymmärtänyt naisen sydänemojit väärin ja kokee nyt tällaisen hyvin luonnollisen etääntymisreaktion, joka on hyvin tyypillistä sekä miehille ja naisille tällaisissa vastaavanlaisissa tilanteissa.

On myös hyvin mahdollista, että ap:n kohdalla kyse ei ole pelkästään sydän emojeista, vaan ap on tosiaankin vaistonnut, että nainen kokee suhteen jo vakavammaksi ja läheisemmäksi kuin mitä se tässä vaiheessa voisi oikeasti olla, mutta ap ei osaa selittää vaistoaan asiassa muuten kuin sydän emojeihin keskittymällä. Tämä aiheuttaa ap:ssa lievää epämukavuuden tunnetta ja kiusaantuneisuutta, sellaisen "should I stay or should I go" -Fiiliksen.

Vierailija
48/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisipa joku mullekin sydämiä.  😥

Vierailija
49/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytittekö ap kondomia? Ai että? Ehkä nainen sydämellä vihjailee, että teille saattaisi hyvällä säkällä olla tulossa syksyvauva?

Vierailija
50/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on näppäillyt vahingossa väärin. Sydämen vieressä on nyrkin kuva. Kato vaikka.

Vierailija
51/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydän viesteissä ei tarkoita "rakastan sinua" 🤦‍♀️. Ap taitaa olla aika vanha / ei kovin diginatiivi?

No mitä se sitten tarkoittaa?

Vierailija
52/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei ollut sittenkään tarpeeksi fyysistä vetovoimaa, kun tänne avaudut.

Ota seuraava. Aina voi kokeilla seuraavaa!!

Outo ja ilkeä vastaus. Eihän ap valittanut mitään vetovoiman puutetta. Vain ihmetteli miksi nainen laittaa heti sydämiä. Ihmettelisin minäkin.

Vierailija
53/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämet ei tarkoita mitään. Se voi vaikka vihata sinua ja laittaa sydämen.

Vierailija
54/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sydämiä kavereille, työkavereille, tutuille, sukulaisille... kaikille. Ihme kulttuuri täällä Suomessa kun kaiken pitää olla niin jäyhää. Sydänemoji on vain tervehdys, positiivinen tai vaikka kiitollinen sellainen. Ilman mitään syvempää merkitystä. Lämmön osoittamista ja hyvää mieltä. Ei pidä lukea siitä sellaista jota siinä ei ole. Nykykielessä normaali positiivinen osoitus.

Vierailija
55/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku miesoletettu täällä joskus opasti meitä naisia, että miehelle seksin saaminen on samaa kuin rakkaus. Nainen ei anna -> se ei rakasta. Nainen antaa -> se rakastaa. 

Tähän totuuteen peilaten on aika omituista ihmetellä jotain naisen laittamia sydämiä.

Vierailija
56/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuulostaa mt-tapaukselta. En suosittele missään tapauksessa vakavaa suhdetta tuollaisen kanssa. Neuvoni ap:lle on tämä: Nussi sydämesi kyllyydestä niin kauan kun nainen on sinulle haluttava. Jätä huomiotta kaikki naisen puolelta tulevat signaalit. Kun olet pannut tarpeeksesi, tai joku muu kiinnostavampi tulee näköpiiriin, siirry eteenpäin.

Vierailija
57/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepu pettää aina!

Vierailija
58/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se paremman kuuloista kuin vihaiset hymiöt. Tuskin se tarkoittaa mitään suoraa rakkauden tunnustusta, joten en ottaisi asiasta mitään stressiä.

XD Mielikuva ap:n mielestä poikkeuksellisen hyvästä seksistä, josta seuraakin vihaiset hymiöt...

Vierailija
59/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se paremman kuuloista kuin vihaiset hymiöt. Tuskin se tarkoittaa mitään suoraa rakkauden tunnustusta, joten en ottaisi asiasta mitään stressiä.

XD Mielikuva ap:n mielestä poikkeuksellisen hyvästä seksistä, josta seuraakin vihaiset hymiöt...

Jos naisella on alapäätä viikon kirvellyt "hyvän" seksin ansiosta, niin ei ihme jos vihaista viestiä alkaisi tulla ap:lle. Kondylooma yms. ei ole naurun asia!

Vierailija
60/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee, että jorman mielestä on liian aikaista. Sitten kun jorma viimein syttyy, nainen on jo saanut tarpeekseen suhteen yksipuolisuudesta.

Jatka ihmettelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme