Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko tunnettu ja jo nyt nainen laittaa viesteissä sydämiä

Vierailija
06.12.2020 |

Tuntuu että treffikumppanin tunteet etenevät vähän liian nopeasti omiini nähden. Fyysistä vetovoimaa on toki ollut ja seksi on ollut poikkeuksellisen hyvää. Viikko on kuitenkin aika lyhyt aika että voisi ilmaista rakkauden tunteiden kehittyneen. Olen ymmärtänyt että hänellä on ollut vaikea suhde isäänsä. Voisivatko nämä liittyä toisiinsa vai alanko nyt analysoimaan liikaa?

M

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
22/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut nyt vaan viljelee hymiöitä. Ja itse sinkkuaikoina ihastuin nopeasti, sille ei vaan voi mitään. Kerro suoraan, ettet ole itse nopeasti lämpenevä mutta haluat tutustua paremmin. Ehkä oli virhe hypätä sänkyyn noin nopeasti, naiselle se tarkoittaa askelta lähemmäs seurustelua kohti. Älä nüssi, jollet tiedä tykkäätkö tyypistä.

Seksi nyt on varmin keino todeta onko kemiaa vai ei. Ja jos mietin eroni jälkeisiä suhteita, niin jokaisessa nainen on ollut se aloitteellisempi ensimmäiseen kertaan. Olisi mieheltä kovin epäkohteliasta torjua nainen.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko oikeasti joku sydämen lähettäminen on intiimimpää kuin seksin harrastaminen? Porvoossa?

Vierailija
24/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä aloituksesta näkee, että tapailumarkkinoilla ei vaan voi ikinä toimia oikein, teki tai oli tekemättä mitä tahansa. Ehkä jokainen ihminen voisi tehdä itsestään manuaalin, josta toinen osapuoli voi katsoa milloin on soveliasta ottaa yhteyttä, vastata viesteihin, lähettää hymiö, lähettää sydän, sanoa että tykkää, ottaa kädestä, suudella, mennä sänkyyn jne jne. Ettei vaan kenellekään tule toisen ihmisen suhteen mitään yllätyksiä 🙄.

Jos ei siedä yllätyksiä ja epävarmuutta ei kannata lähteä suhteeseen. Toisen tunteista ei voi koskaan olla varma lähetteli hän sydämiä tai ei.

Vierailija
25/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n huoli on sinänsä aiheellinen jos ei ole provo. Liian nopea eteneminen on varoitusmerkki. Mutta sydämet ei ole nykykulttuurissa paras keino päätellä että näin olisi käymässä.

Vierailija
26/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut nyt vaan viljelee hymiöitä. Ja itse sinkkuaikoina ihastuin nopeasti, sille ei vaan voi mitään. Kerro suoraan, ettet ole itse nopeasti lämpenevä mutta haluat tutustua paremmin. Ehkä oli virhe hypätä sänkyyn noin nopeasti, naiselle se tarkoittaa askelta lähemmäs seurustelua kohti. Älä nüssi, jollet tiedä tykkäätkö tyypistä.

Seksi nyt on varmin keino todeta onko kemiaa vai ei. Ja jos mietin eroni jälkeisiä suhteita, niin jokaisessa nainen on ollut se aloitteellisempi ensimmäiseen kertaan. Olisi mieheltä kovin epäkohteliasta torjua nainen.

AP

Koita nyt ymmärtää, että jollei nainen hae yhden illan juttua, sänkyhommat merkkaa lähes kaikille naisille vakavoitumista. Ja jos on aloitteellinen, nainen yrittää sillä kertoa, että haluaa vakavoitua suhteen etenemisessä. Jos et tätä halua, voit hyvin sanoa ettet ole vielä valmis ja haluat tutustua enemmän.

Vierailija
27/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuiset ihmiset viitsivät ylianalysoida jotain emojeja? Hän tykkää sinusta. Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
28/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saastaiset kassisi häneen voisit kyllä tyhjentää? Se ei olisi liian vakavaa?

Vierailija
29/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n huoli on sinänsä aiheellinen jos ei ole provo. Liian nopea eteneminen on varoitusmerkki. Mutta sydämet ei ole nykykulttuurissa paras keino päätellä että näin olisi käymässä.

Mikä ihmeen varoitusmerkki? Me olimme viikon jälkeen ensimmäisestä tapaamisesta miehen kanssa jo yhdessä lähes koko ajan. Sellaisena suhde on jatkunut nyt jo yli vuosikymmenen ajan. Toki siinä välissä on muutettu yhteen, menty kihloihin, naimisiin ja hankittu lapsia. Fiilis on kuitenkin edelleen yhtä innostunut kuin alussakin.

Vierailija
30/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä laitoin mun miespuoliselle asiakkaalle sydämen ja hän laittoi takaisin.

En kuitenkaan ole häneen rakastunut tai hän minuun.

Vierailija
31/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeenko uskottelet, että täällä käy lukemassa/kirjoittamassa miehet :DD

Vierailija
32/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopea eteneminen on niin suhteellista. Aloituksessa mikään ei kuitenkaan kerro siitä miten nopeasti suhde on edennyt.

Vierailija
33/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydän ei tarkoita että nainen on rakastunut sinuun. Sydäntä käytetään myös ilmaisemaan että joku juttu on ihana, kiva, mukava, aiheuttaa lämpimiä tunteita, on söpö. Esim. minä voin lähettää sydämen, jos kaverini laittaa kuvan jossa leipoo lapsensa kanssa.

Just olin tulossa sanomaan tämän. Minä laitan sydämiä tuollaisiin mukaviin kuviin. 

Vierailija
34/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä ap olisit tuumannut, jos sieltä olisi tullut sydämen kuvan sijasta kuva toosasta? Olisiko se ollut parempi?

Etkä sitten olisi pitänyt naista outona tai epäilyttävänä?

Vierailija
35/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopea eteneminen on niin suhteellista. Aloituksessa mikään ei kuitenkaan kerro siitä miten nopeasti suhde on edennyt.

Viikko tunnettu... näin lukee otsikossa. Viikossa on päädytty jo petiin asti, joten aika hätähousulta ap vaikuttaa.

Vierailija
36/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämiä lähetetään ihan yksien fb kirppariostojenkin jälkeen toisinaan jos kaikki mennyt hyvin kaupoissa. Ei tarkoita mitään. Ehkä sydänsilmät tarkoittaa jotain ihastusta mitä nyt luulis olevan jos seksiasteella ollaan.

Vierailija
37/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen varoitusmerkki? Me olimme viikon jälkeen ensimmäisestä tapaamisesta miehen kanssa jo yhdessä lähes koko ajan. Sellaisena suhde on jatkunut nyt jo yli vuosikymmenen ajan. Toki siinä välissä on muutettu yhteen, menty kihloihin, naimisiin ja hankittu lapsia. Fiilis on kuitenkin edelleen yhtä innostunut kuin alussakin.

Joo, no tämä on toinen vaihtoehto jos löytyy se ns oikea. Mutta on myös niin että esim narsistit kiirehtää suhteeseen ja sitoutumiseen pikavauhtia, koska eivät jaksa loputtomiin teeskennellä unelmien prinssiä tai prinsessaa.

Vierailija
38/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän emojit eivät tosiaan ole mikään rakkauden tunnustus. Itse laitan niitä usein kaikille, ihan kavereillekin.

Kyse on siis väärinkäsityksestä sinun osaltasi.

Eri asia olisi, jos hän näin lyhyen ajan jälkeen alkaisia laukomaan rakkauden tunnustuksia tai kutsumaan rakkaaksi, muruseksi tai kullaksi. Se ON creepya, teki sitä kumpi sukupuoli tahansa ja kertoo vain surkeista inter-persoonallisista taidoista.

Vierailija
39/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Koita nyt ymmärtää, että jollei nainen hae yhden illan juttua, sänkyhommat merkkaa lähes kaikille naisille vakavoitumista. Ja jos on aloitteellinen, nainen yrittää sillä kertoa, että haluaa vakavoitua suhteen etenemisessä. Jos et tätä halua, voit hyvin sanoa ettet ole vielä valmis ja haluat tutustua enemmän.

Koeta nyt ymmärtää, että naiset ovat yksilöitä eikä sinulla ole oikeutta puhua kaikkien sukupuolesi edustajien puolesta. Minä en naisena allekirjoita väitettäsi. Ärsyttää tämä naisten itsensä viljelemä seksismi, jossa nainen nähdään herkkänä kukkana joka suunnilleen odottaa kosintaa päästettyään ritarin puutarhaansa 🤢. Ihan kuin nainen ei sukupuolensa takia esim voisi haluta pelkkää kevyttä seurustelua.

Vierailija
40/63 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin treffeillä miehen kanssa, joka olisi jo ensi tapaamisella halunnut seksiä. Erään toisen miehen kanssa tuli taas kritiikkiä kevytkenkäisyydestä, kun toisella tapaamisella olin jo halunnut suudella. Ihmisillä on ihan hirveän erilaiset tyylit näissä asioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi