Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär 22v, ei ole seurustellut

Vierailija
20.04.2014 |

Vähän jo mietityttää, missä vika? Ei ole ollut poika- tai sen puoleen tyttöystäviäkään koko ikänä. Kaverinsa seurustelleet jo vuosia. toki olen onnellinen että tyttö on välttynyt teinien "draamalta" tai vahinkoraskauksilta, mutta nyt alkaa huolettaa. Tytär on ihan perus nätti ja älykäskin. Miksei hän halua parisuhdetta, voiko tämä olla joku häiriö.?

onko täällä muita joiden lapset ovat"pariutuneet" vasta myöhemmällä iällä esimmäistä kertaa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 20:11"]

Onko tullut mieleen, että ehkä tyttäresi ei syystä tai toisesta löydä ketään

[/quote]

Tuota, mikä ihme voisi olla sellainen syy, ettei 22-vuotias nainen löydä ketään? Se, että tytär onkin oikeasti mies?

[/quote]

itse olen 26-vuotias ja mulla on ongelmia itsetunnon kanssa. Varsinkin uusiin ihmisiin, erityisesti miehiin, on vaikea tutustua ja koska olen niin ujo, en ole seurustellut. Ja voi pojat, haluaisin kyllä. Ketuttaa niin vietävästi kun kaikilla kavereilla on ne omat kullat, osa on tehnyt lapsiakin ja ottaneet talolainat ja laittaneet elämänsä uuteen uskoon rakkaansa kanssa. Tuskin ystävät sitä tarkoituksella tekevät, mutta aina kun he puhuvat yhteisistä hetkistä rakkaansa kanssa, tuntuu kuin he haluaisivat potkia mua päähän koska olen sinkku.

[/quote]

No jumalauta, sinun tarvitsee mennä lähimpään kapakkiin ja valita sieltä sopivan oloinen mies. Vituttaa se, että miesten pitää pystyä olemaan menestyviä ja sosiaalisia, tai muuten haukutaan lassukaksi ja sanotaan, että oma vika kun ei naista löydy. Miten naisilta voi olla liikaa vaadittu se, että menee vain tarjolle?

[/quote]

Toihan onkin tosi erinomainen keino löytää kunnollinen kumppani. Kapakasta nyt viimeisenä ketään haluaisin.

Ap:lle todettakoon, että anna sen tyttösi olla rauhassa. Mua ei seurustelu kiinnostanut kuin vasta aikuisena ja silloinkin alkoi kiinnostaa vain siksi, että sopiva tuntui osuneen kohdalle. Ajanviettoseurustelu tuntui turhalta, enkä halunnut vain ketä tahansa kumppanikseni. Halusin myös välttyä erodraamoilta ja kiusallisilta tilanteilta joidenkin lyhyiden suhteiden tai säätöjen kanssa. Kaikki eivät ole samanlaisia.

Vierailija
42/45 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerit liian korkeat ja rimaa täytyy sitten laskea II kierroksella aikanaan tai tulee ikuinen katkera vanhapiika, tai voihan se on myös lepakko, eikä uskalla tulla kaapista ulos. Jospa siitä tulee lentoemänta ja löytää, jonkun karvaranteen vääntämään kepabia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:26"]

Niin. Olisiko kivempi tehdä keskusteluja "Tyttäreni itkee kipeää herpestä ja poikia ravaa täällä enkä tiedä ovatko kunnollisia".

[/quote]

Niin. Koska jos nainen harrastaa seksiä nuorena, on hän joko sukupuolitaudin kantaja, kyläpyörä tai molempia.

Vierailija
44/45 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mä olen 28-vuotias enkä ole koskaan seurustellut.

Vierailija
45/45 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa, sellaista on elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme