Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär 22v, ei ole seurustellut

Vierailija
20.04.2014 |

Vähän jo mietityttää, missä vika? Ei ole ollut poika- tai sen puoleen tyttöystäviäkään koko ikänä. Kaverinsa seurustelleet jo vuosia. toki olen onnellinen että tyttö on välttynyt teinien "draamalta" tai vahinkoraskauksilta, mutta nyt alkaa huolettaa. Tytär on ihan perus nätti ja älykäskin. Miksei hän halua parisuhdetta, voiko tämä olla joku häiriö.?

onko täällä muita joiden lapset ovat"pariutuneet" vasta myöhemmällä iällä esimmäistä kertaa?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ.

Vierailija
2/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei koskaan alakaan seurustelemaan sillä se on niiiiiiiiiiiiiiin uskomattoman keskinkertaista aktiviteettia :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älä jaksa. Vanha provo.

Vierailija
4/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro lapsesi  nimi niin facebookiin tulee monia tarjouksia :P

Vierailija
5/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 22v ja äitini taitaa olla huolissaan samasta asiasta. Mutta mutta...hän ei tiedä että minulla on ollut jo vuosia kestänyt seksisuhde kuumaan yritysjohtajaan ;) en halua luopua siitä kyrvästä vielä...

Vierailija
6/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:06"]

Hei älä jaksa. Vanha provo.

[/quote]

Tiedän otsikoista että täällä on ollut monia tällaisia aloituksia, mutta minä en ole tehtaillut näitä yhtäkään ennen tätä.

Vierailija
7/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut sinun seurustelusta huono kuvan, eli katso peiliin

Vierailija
8/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:05"]

Toivottavasti ei koskaan alakaan seurustelemaan sillä se on niiiiiiiiiiiiiiin uskomattoman keskinkertaista aktiviteettia :/

[/quote]

Mutta luulisi että kulkisi silti muiden mukana ja edes kokeilisi...

ap

Vierailija
9/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:05"]

[/quote]

Mutta luulisi että kulkisi silti muiden mukana ja edes kokeilisi...

ap

[/quote]

Olisit ylpeä että tyttäresi ei ole mikään muiden mukana vaeltava zombie.

Vierailija
10/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:09"]

Olen myös 22v ja äitini taitaa olla huolissaan samasta asiasta. Mutta mutta...hän ei tiedä että minulla on ollut jo vuosia kestänyt seksisuhde kuumaan yritysjohtajaan ;) en halua luopua siitä kyrvästä vielä...

[/quote] Seurustelemattomat naiset eivät ole aina oikeasti niin puhtaita kuin voisi viattoman miehen hyväuskoisuudella kuvitella. Poikaystävä saatetaan nimittää 'panoksi' ikään kuin naisella olisi penis. Olivathan Neuvostoliiton ylivoimaiset jääkiekkoilijatkin nimellisesti muuta kuin ammattilaisia.

-Mies 29v-

Vierailija
11/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:11"]

On saanut sinun seurustelusta huono kuvan, eli katso peiliin

[/quote]

olemme olleet miehen kanssa 25 vuotta yhdessä ja parisuhde on kai melko normaali. En ymmärrä?

ap

Vierailija
12/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:09"]

[/quote] Seurustelemattomat naiset eivät ole aina oikeasti niin puhtaita kuin voisi viattoman miehen hyväuskoisuudella kuvitella. Poikaystävä saatetaan nimittää 'panoksi' ikään kuin naisella olisi penis. Olivathan Neuvostoliiton ylivoimaiset jääkiekkoilijatkin nimellisesti muuta kuin ammattilaisia.

-Mies 29v-

[/quote]

Minun on kyllä vaikea ajatella että tytär tekisi mitään tuollaista. Eikä kyllä "panoistakaan" puhu, eikä poikien nimiä kuulu puheessa. Tytär on aika vetäytyväinen.

Vierailija
13/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alkanut seurustelmaan 24 vuotiaana, nykyisen miheni kanssa. Kuulihan sitä välillä vittuilua "vanha piika" nimikkeestä, varsinkin sukulaisilta. Mutta huom, vaikka en suhteessa ollutkaan, niin halutessani minulla oli "hoito". Niitäkään ei kovin montaa. Miksi pitäisi olla parisuhteessa, jos ei ole löytänyt sellaista missä näkee tulevaisuuden?

Vierailija
14/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 26v. enkä ole koskaan seurustellut. Ei tee hirveästi mieli kun niin moni on tuollainen vähintäänkin piilevä -Mies 29v-. Joskus ei tarvitse kuin pintaa raapaista niin sieltähän se mätä kurkkaa. Sitä täydellä korvienvälillä varustettua odotellessa, kuten muutkin ikäluokkani fiksut naiset.

Vierailija
15/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Olisiko kivempi tehdä keskusteluja "Tyttäreni itkee kipeää herpestä ja poikia ravaa täällä enkä tiedä ovatko kunnollisia".

Vierailija
16/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 25v ja olen pitkään halunnut jo seurustella :/ aina kun löydän kiinnostavan miehen niin hänen puoleltaan ei sitten löydy kiinnostusta tarpeeksi vaikka hyvin synkkaisikin ja olisi mukavaa yhdessä. Tympeää!

Vierailija
17/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:23"]

Täällä 26v. enkä ole koskaan seurustellut. Ei tee hirveästi mieli kun niin moni on tuollainen vähintäänkin piilevä -Mies 29v-. Joskus ei tarvitse kuin pintaa raapaista niin sieltähän se mätä kurkkaa. Sitä täydellä korvienvälillä varustettua odotellessa, kuten muutkin ikäluokkani fiksut naiset.

[/quote]

Kiitos vastauksestasi! No,on teitä sitten varmaan muitakin..:) onko oma äitisi kysellyt asiasta, miksi et seurustele?

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:28"]

Itse 25v ja olen pitkään halunnut jo seurustella :/ aina kun löydän kiinnostavan miehen niin hänen puoleltaan ei sitten löydy kiinnostusta tarpeeksi vaikka hyvin synkkaisikin ja olisi mukavaa yhdessä. Tympeää!

[/quote]

No osittain tässä huolettaa sekin, kun tytär ei osoita minkäänlaista kiinnostusta muihin. Ei ole kiinostunut koko seurustelusta, tuntuu suorastaan karttavan vastakkaista sukupuolta. Onko se ihan normaalia?

Vierailija
18/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:23"]

[/quote]

Kiitos vastauksestasi! No,on teitä sitten varmaan muitakin..:) onko oma äitisi kysellyt asiasta, miksi et seurustele?

[/quote]

Äh, tähän on aina ikävä vastata näin sillä eihän kysyjä voi tietää, mutta äitini on kuollut. Isä ei ole kysellyt eikä ihmetellyt, ja hyvä niin. Sieltä tulisi kuitenkin kommentti siitä että minussa on varmaan jotain vikaa kun en miehille "kelpaa". :D

Vierailija
19/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että minua ahdisti tuon ikäisenä sukulaisten paineet niskassa, oikein aistin miten "olisi jo pitänyt seurustella" ja usein asiasta kysyttiin suoraan. Olisin halunnutkin löytää poikakaverin mutta kun ei niin ei.

Jälkikäteen ajatellen nuo paineet olivat turhia, minulla oli muuten hauskaa aikaa opiskelun, kavereiden, omien menojen ja pienten suhdesäätöjen parissa. Sellainen vanhemmille esiteltävä poikakaveri löytyi kyllä myöhemmin.

Vierailija
20/45 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pian 23, enkä ole ikinä seurustellut. Muutama vuosi sitten olisin halunnut parisuhteen, enää ei enää edes kiinnosta. Sellaisia idiootteja on tavattu, että on parempi olla sinkkuna ja pitää hauskaa. Vähemmän stressiä eikä nainen voita parisuhteessa kyllä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän