Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin unelmamiehen netistä, tapaaminen livenä pelottaa!

Vierailija
20.04.2014 |

Erosin jonkin aikaa sitten edellisestä, pitkästä suhteesta, ja nyt tuntuisi siltä, että olen valmis jatkamaan eteenpäin. Selailin vähän leikillään deitti-ilmoituksia netistä, ja yksi ilmoitus jäi erityisesti mieleen. En heti vastannut siihen, mutta yksi baari-ilta sinkkukavereiden kanssa (ja millaisia miehiä baarissa yleensä tuleekaan kohdattua!) ja yhdet pieleenmenneet treffit saivat aikaan sen, että päätin etsiä ilmoituksen uudelleen käsiini ja vastata jotain, sillä ajattelin, että mikä nyt olisi kamalinta, mitä voisi tapahtua. Että mies ei oikeasti olisikaan niin ihana kuin ilmoituksen perusteella voisi olettaa? Aika ällöjä miehiä sitä tulee ihan tosielämässäkin vastaan kuitenkin.

No, kirjoittelin sitten miehelle ja hän vastasi. Kerroin alusta asti hyvin rehellisesti siitä, millainen olen ja mitä olen etsimässä, myös mies on kirjoitellut pitkiä viestejä, ja vaikuttaisi myös kertovan todella yksityiskohtaisesti itsestään ja ajatuksistaan. On pelottavaa, miten täydelliseltä mies oikeasti vaikuttaa, joka viestissä tulee esiin uusia ominaisuuksia ja asioita, joita pidän todella mahtavina. Edes kukaan exäni ei ole ikinä tuossa määrin jakanut yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ajatuksia siitä, mitä tulevaisuudelta haluaa.

Meidän olisi tarkoitus tavata nyt lähiaikoina ensimmäistä kertaa, ja olen ihan kauhuissani, mitä jos mies ei livenä olekaan ollenkaan sellainen kuin viestien perusteella? Mitä jos hän ei pidäkään minusta? Olen onnistunut kehittelemään kuvan täydellisestä miehestä ja täydellisestä suhteesta hänen kanssaan, että en tiedä, mitä teen, jos tapaaminen "tuhoaa" kaiken.

Hyviä neuvoja ja ajatuksia kaivataan siis!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitäkin jotka valehtelee ummet lammet, kertoo mistä tietää naisten pitävän...

Vierailija
22/22 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi? Uskalsitko tavata hänet? :) t. 11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla