Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelan muuttaessa hoitotukia, kuinka kalliiksi tulee yksityinen pk?

Vierailija
16.03.2014 |

Kotiin tuli Kelasta laput, joissa luki, kuinka tuet palveluntuottajille tulevat nyt muuttumaan. Oletko laskenut, miten paljon se teillä muuttaa kuukausittaisia päivähoitomaksuja? Itseäni hieman ahdistaa, kun meillä on kaksi lasta yksityisessä hoidossa. Nytkin hoitomaksut ovat jo reilusti yli 300e lasta kohden kuukaudessa. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne muuttuu? Onko linkkiä?

Vierailija
2/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole linkkiä, kun kotiin tuli kirje kelasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä on 2 lasta, toinen joo täyttää kesällä 3, mutta toisenkin tuki muuttui jotenkin ja hän ei saavuta mitään strategista ikää.

Vierailija
4/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskiko kelan yleisiä tukia vai teidän kotikaupungin omia yksityisen hoidon kuntalisiä jotka myös maksetaan kelan kautta..veikkaan että jälkimmäisiä.

Vierailija
5/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä sanotaan? Kelan sivuilta ei löydy mitään? Miten tuki muuttuu?

Vierailija
6/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mulla ole nyt sitä kirjettä mukana, siis siinä oli päätös meidän saamista tuista, mistä ihmiset käyttää nimitystä "yksityisen hoidon tuki", mutta joka kelan sivuilla on ties millä nimellä (ainakin siinä vaiheessa kun sitä anotaan).

Siis minulla on lapset yksityisessä päiväkodissa ja viittaan kelan palveluntarjoajalle tilittämiä tukia, mukaanlukien kunnan tuet. Kelasta tämä tiedote tuli ja olen joo hukannut sen, kun olisin siihen perehtynyt. Asumme Espoossa, jos auttaa asiaa...