Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeätkö kotiasi, jos teille tulisi yllätysvieraita?

Vierailija
20.04.2014 |

Mä ehkä häpeäisin aamupäivällä, kun paikat on ihan hujan hajan.

Mutta illemmalla taas en, kun paikat olisi taas saatu järjestykseen. :-)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en avaa ovea

Vierailija
22/27 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 16:59"]Mä ehkä häpeäisin aamupäivällä, kun paikat on ihan hujan hajan.

Mutta illemmalla taas en, kun paikat olisi taas saatu järjestykseen. :-)

[/quote] Aina tuntuu olevan kamat levällään ja pölyä lattialla vaikka eilen olisi siivonnut. Mieluummin en ota yllätysvieraita vaikka lapsen kavereita ramppaa kyllä päivittäin, aikuisia ei.Teen viikkosiivouksen ja muuten tarpeen mukaan siistin keittiötä, vessaa ja lakaisen lattioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eteisen matoissa on koirankarvaa urakalla (perjantaina on siivottu... huoh..) Olohuoneen ikkuna on tosi likainen, täynnä pienten käsien ja nenien jälkiä. Leluja, sanomalehtiä ja lasten vaatteita lojuu. Mies jättää jatkuvista muistutuksista huolimatta Hesarin osia levälleen joka paikkaan, ja nehän katoaa vasta, kun mulla keittää yli katsella 4-5 päivän leviteltyjä lehtiä...

Kyrsii olla ainoa, jota kiinnostaa siisteys. Mies on mielestään siivonnut, jos imuroi tai moppaa, vaikka joka ikinen tuoli ja taso olisi tavaraa täynnä. Ja kun siivoan ne tavarat ja hän on esim. lasten kanssa kotosalla päivän ja minä töissä, joka saakelin taso on taas tavaraa täynnä. Pöytä muruja, hillotahroja sun muuta täysi ja sotkua muutenkin.... 

Vierailija
24/27 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en häpeä jätän häpeemiset muille! Talo elää tavallaan, vieraita tulee ja menee. Vanhassa isossa talossa on aina jotain rempallaan ja koirankarvoissa löytyy mutta pääasia on tunnelma, aina keitetään kahvit tai syömäänkin saa jäädä. No yksi päivä olin ottanut imurin käteen..tupsahti vieras, otti imurin ja sanoi keitä sinä kahvit minä teen tämän loppuun, niin teimme ja mukavaa oli!

Vierailija
25/27 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina sotkuista paitsi silloin jos on sovittu että joku tulee kylään. En laskisi yllätysvierailijoita eteistä pidemmälle. Yllätysvierailu on musta todella epäkohteliasta, voihan sitä soittaa vaikka että onko ok jos nyt tullaan (esim 15min ennen), mutta ei ovelle saa ilmaantua varoittamatta.

Vierailija
26/27 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
27/27 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siivota vain vieraita varten? Eikö ole tärkeää että oma koti on siisti ja puhdas jotta siellä on mukava ja viihtyisä asua ja elää? Kuka viihtyy pölyn, lian ja sekasorron keskellä? Ei ole iso vaiva imuroida muutaman kerran viikossa, pestä wc ja lavuaari päivittäin tai edes muutaman kerran viikossa ja laittaa tavarat niitä käytettyään paikoilleen? 

Silti on kohteliasta soittaa ja ilmoitaa tulostaan etukäteen, kyläpaikassa voidaan sairastaa tai voi olla muutakin menoa ja on todella kiusallista jos joku tulee yllättäen jos kyläpaikan emäntä on vaikka suihkussa tms.