Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehessäsi ärsyttää eniten?

Vierailija
20.04.2014 |

Omani ei kuule mitään kun telkkari on päällä. Ei kuule, ei vastaa, vaikka ruudulla pyörisi kissanruokamainos. Toinen on jatkuva hämmästely. Oltiin ajelulla ja hämmästelee ihan tavallisia kerrostaloja. "Siis asuuko tässä ihmisiä?" "WAAUU miten hieno kerrostalo." Luonto-ohjelmia katsoessa hämmästelee miten joku hyönteinen voi elää niin, ettei kuole omaan myrkkyynsä. Hämmästelee ja kyselee kuin lapsi ja ikää 39. Ei mulla muuta.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä on upeat miehet!  Mistä ihemeestä olettekin heidä löytäneet???

Vierailija
82/93 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko helevatan ukko vituttaa niin ettei veri kierrä! Kotona on koko ajan myrtsinä ja mököttää milloin mistäkin. Vieraille akoille kyllä lirkuttaa ja nauraa suureen ääneen.

Kulkee omissa harrastuksissaan ja muilka reissuillaan jättöen minut lapsenvahdiksi. Sitten ihmettelee, kun en itse harrasta mitään. Niin missä saatanan välissä, kun herra on aina joko töissä tai omissa menoissaan ja minän pojan kanssa. Jos sanon lähteväni lenkille, alkaa mököttää kun HÄNEN aikataulu menee sekaisin.

Syö omasta mielestään terveellisesti ja vittuilee, jos itse syön jotain vähemmän terveellistä. Silti oma painoni lähes sama kuin aloittaessamme seurustelun, hänellä 10kg enemmän... arvostelee muita ja luulee olevansa muita parempi, vaikka yleissivistys puutteellinen ja käytöstavat myös. Kotona makaa sohvalla ja voivottelee kun väsyttää ja katsoo jotain paskaohjelmia.

Lista on loputon ja näemmä oma kärsivällisyyskin, sillä eihän kukaan oikeesti tollasta muuten jaksais!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 23:59"]

Kyllä teillä on upeat miehet!  Mistä ihemeestä olettekin heidä löytäneet???

[/quote]

Baarista. Ei se vielä silloin 13v sitten noin ärsyttävä ollut.

Vierailija
84/93 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän aiherajauksen ohi, mutta näin miehenä näen lähes sietämättömänä piirteenä vaimossani sen, että 20 vuotisen liittomme aikan olen kerran luullut, että hän rakastaisi minua... Muu aika on tainut olla toiveajattelua.

En taida jaksaa enää. Haluaisin kokea millaista on olla rakastettu ennen kuolemaani.

Ja tämä ei ollut mikään vitsi

Vierailija
85/93 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
86/93 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vituttaa,erityisesti kun käy kaupassa tuo kahvia ja iltapäivälehden ja kysyy mitä syödään !!? Suhteen alussa piti huolta itsestään nyt vaihtaa kalsarit kerta viikkoon ja hampaita ei pese,parturiin saa patistella.Muna ei oo seissy yli vuoteen...vaihtaisin mielelläni uudempaan/nuorempaan.

Vierailija
87/93 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 23:20"]

-Miehellä on jotain päähänpinttymiä, joista ei pääse eroon. Ei esimerkiksi suostunut ehdottamaani ehkäisyyn, koska on varma sen toimimattomuudesta. Ihan sama mitä tutkimustuloksia näytän, ei usko.

[/quote]

Joku varmojen päivien kyttääminen pillulimojen värin perusteella? Fiksu mies.

Vierailija
88/93 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
89/93 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
90/93 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä pikkuasioista nipottaminen etenkin lapsille- yöllä kuorsaaminen.

Vierailija
91/93 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama asia ärsyttää miehessä:

Kodin ulkopuolella ja vieraiden ihmisten keskellä käyttäytyy tosi "jäykästi" ja virallisesti. Puhetyylikin muuttuu ihan kokonaan ja pelkää kokoajan ettei nolaa itteään mitenkään. Tosi rasittavaa välillä, koska itse tykkään ottaa rennosti ja välillä vähän "hullutella" vaikka olisikin vieraita ihmisiä ympärillä. Miehen pitää laittautua (suihku+parranajo+asukokonaisuus) vaikka vaan kauppaan menoa varten. Itse taasen voin vaan vetää verkkarit jalkaan ja lähteä ulos ilman sen kummempia huolia. Välillä se ketuttaa kun kaiken pitäisi olla niin täydellistä.....

Toinen juttu mikä ärsyttää on jatkuva seksin vonkaaminen. Ajattelin että vuosien kuluessa mies rauhoittuisi asian suhteen mutta ei, vieläkin se kinuaa seksiä joka päivä, monta kertaa päivässä. Harrastamme seksiä noin kerran viikossa. Onhan se kiva että olen haluttava miehen silmissä, mutta mua ei vaan jaksa kiinnostaa harrastaa seksiä joka ikinen päivä!

Vierailija
92/93 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 22:34"]Muutama asia ärsyttää miehessä:

Kodin ulkopuolella ja vieraiden ihmisten keskellä käyttäytyy tosi "jäykästi" ja virallisesti. Puhetyylikin muuttuu ihan kokonaan ja pelkää kokoajan ettei nolaa itteään mitenkään. Tosi rasittavaa välillä, koska itse tykkään ottaa rennosti ja välillä vähän "hullutella" vaikka olisikin vieraita ihmisiä ympärillä. Miehen pitää laittautua (suihku+parranajo+asukokonaisuus) vaikka vaan kauppaan menoa varten. Itse taasen voin vaan vetää verkkarit jalkaan ja lähteä ulos ilman sen kummempia huolia. Välillä se ketuttaa kun kaiken pitäisi olla niin täydellistä.....

Toinen juttu mikä ärsyttää on jatkuva seksin vonkaaminen. Ajattelin että vuosien kuluessa mies rauhoittuisi asian suhteen mutta ei, vieläkin se kinuaa seksiä joka päivä, monta kertaa päivässä. Harrastamme seksiä noin kerran viikossa. Onhan se kiva että olen haluttava miehen silmissä, mutta mua ei vaan jaksa kiinnostaa harrastaa seksiä joka ikinen päivä!

[/quote]

Tää ois voinut olla mun kirjoittama :D

Vierailija
93/93 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mädäntyneet hampaat. Ruskeat natsat suussa. Hyvä ettei kuoriaisia tule ulos. Haisee kuvottavalle.

Toisten syyttely ja kyvyttömyys löytää vikoja itsestään.

Jatkuva kiukuttelu fyysisen sairauden varjolla. Ja sairastahan pitää siis ymmärtää, ei saa suuttua takaisin :-/

Laiskuus. Viljelee virtuaalimaata netissä ja kasvattaa vaaleanpunaisia hevosia. Vittu miten miehekästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän