Mikä miehessäsi ärsyttää eniten?
Omani ei kuule mitään kun telkkari on päällä. Ei kuule, ei vastaa, vaikka ruudulla pyörisi kissanruokamainos. Toinen on jatkuva hämmästely. Oltiin ajelulla ja hämmästelee ihan tavallisia kerrostaloja. "Siis asuuko tässä ihmisiä?" "WAAUU miten hieno kerrostalo." Luonto-ohjelmia katsoessa hämmästelee miten joku hyönteinen voi elää niin, ettei kuole omaan myrkkyynsä. Hämmästelee ja kyselee kuin lapsi ja ikää 39. Ei mulla muuta.
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:28"]Saamattomuus. Tuo ei tunnu saavan mitään oma-aloitteisesti aikaan. Tärkeitä papereita ei osaa/viitsi itse täyttää, töitä ei osaa itse hakea ja ei esimerkiksi saa roskia roskiin asti. Huomaa että hänen äitinsä on tehnyt liikaa asioita hänen puolestaan.
[/quote]
Kuulostaa tutulta! Saako kysyä, kuinka paljon teet miehesi puolesta asioita?
Sillä on liian suuri penis ja se on liian älykäs.
Kaksinaamainen juoppo. Viikolla ei voi ryypätä, ei ottaa edes yhtä olusta, koska mitä töissäkin sanottais jos hän sinne vanhalle viinalle haisevana menisi. Sillähän ei ole mitään merkitystä, mitä minä sanon, kun se perjantaina tulee kotiin alkon kautta ja tissuttelee koko viikonlopun. Arvatkaapa mitä se tälläkin hetkellä tekee, kun huomenna on vielä vapaata...
Luulee olevansa parempi ja tärkeämpi kuin kuka muu. Se katsoo omia ohjelmia kuulokkeet päässä , alkaa huutaa lapselle tai mulle jos kysyn jotain .
Se on viisaampi, fiksumpi ja parempi kuin minä. :(
Oivoi, en osaa päättää, mikä olisi ärsyttävin! Ärsyttää jatkuva pleikkarin- & tietokoneella pelaaminen, tyhmät jutut/myös sellainen turha asioiden "hämmästely", saamattomuus, vähäurheilullisuus, piheys, tietynlaisten käytöstapojen/tilannetajun puuttuminen.
Jättää aina kauheen paskalaukauksen wc-pönttöön jonka joudun siivoamaan ellen halua että on siellä viikon
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 20:04"]
Kaksinaamainen juoppo. Viikolla ei voi ryypätä, ei ottaa edes yhtä olusta, koska mitä töissäkin sanottais jos hän sinne vanhalle viinalle haisevana menisi. Sillähän ei ole mitään merkitystä, mitä minä sanon, kun se perjantaina tulee kotiin alkon kautta ja tissuttelee koko viikonlopun. Arvatkaapa mitä se tälläkin hetkellä tekee, kun huomenna on vielä vapaata...
[/quote]
Niin ja siis tätä on ihan joka viikonloppu ja loma, paitsi silloin, kun miehellä on joku ihan oma meno, mikä vaatii ehdotonta raittiutta muiden silmissä. Sillä mitähän nekin ajattelis jos sinne menis vanhalta viinalta haisevana tai humalassa...
Huomauttelee paljon tavastani puhua, ajaa tai tehdä kotitöitä. Halua että asiat tehdään hänen tavallaan, joka on se ainut oikea. Suuttuu, jos minä huomautan hänelle jostakin.
On pitkävihainen. Saattaa mököttää pienestä asiasta päiviä. Toisaalta ei ymmärrä, jos itse loukkaa toista, ei osaa tai halua pyytää anteeksi.
On pitkävihainen. Saattaa mököttää pienestä asiasta päiviä. Toisaalta ei ymmärrä, jos itse loukkaa toista, ei osaa tai halua pyytää anteeksi.
Ei tee mitään kotitöitä ellen minä pyydä vähintään kymmentä kertaa, siis ellen nalkuta. Jättää kaikki työjutut viime tinkaan, sit juuri ennen deadlinea tehdään paniikissa töitä niska limassa yötä päivää.
Niinhän se on että miehen kouluttamisessa menee pieni ikä.
Ei pidä ystävistäni ja näyttää sen.
Ei pidä ystävistäni ja näyttää sen.
Ylipaino ja se ettei tee sille mitään vaikka tietää miten vaikuttaa meidän seksielämään. Sitä on, mutta voisi olla sähäkämpää ja useammin. Mun pitää ulkoisesti miellyttää häntä ja olen sanonut että haluan silmäniloa minäkin, mutta ei vaan mene jakeluun (en kaipaa mitään lihaskimppua, vaan edes vähän siitä miehestä johon rakastuin, lievästi ylipainoa silloinkin, mut nyt jo tosi reilusti :()
Lisäksi se että on aina oikeassa ja tietää kaikesta kaiken. En saa kyseenalaistaa mitään vaan kaikki olisi tehtävä kuin robotti just niinkuin hän sanoo (jos siis autan esim. remonttihommissa tai vastaavissa, ei onneksi puutu kotitöihin ja jopa tekee niitä itsekin..) Miesten kans kyllä tehdessään keskustelevat ja pohtivat asioita ja sanoinkin että mun pitää saada kysyä, ihmetellä ja keskustella myös.
Onneksi meillä yleensä hyvä keskusteluyhteys ja eritoten huumorintaju joka kait meidät on yhdessä pitänytkin.
Vaikka mikä! Viikonloput ryypätään ties missä, rahankäyttö holtitonta (juo rahat), ei osaa keskustella esim. riitaa sopiessa, syyttää meidän riidoista muita ja on äkkipikainen riehuja... Näistä syistä tuleva ex!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:42"]
Nauti sinkkuudestasi! Mulla alkaa ihana sinkkuelämä sitku lapset ovat muuttaneet omilleen!
[/quote]
SAMA!
Puhumattomuus! Mistään ei oma-aloitteisesti aloita kertomaan, kysymyksiin vastaa (ehkä) 1-2 sanalla. Mennyt tällaiseksi viimeisen parin vuoden aikana. Vituttaa!