Mikä miehessäsi ärsyttää eniten?
Omani ei kuule mitään kun telkkari on päällä. Ei kuule, ei vastaa, vaikka ruudulla pyörisi kissanruokamainos. Toinen on jatkuva hämmästely. Oltiin ajelulla ja hämmästelee ihan tavallisia kerrostaloja. "Siis asuuko tässä ihmisiä?" "WAAUU miten hieno kerrostalo." Luonto-ohjelmia katsoessa hämmästelee miten joku hyönteinen voi elää niin, ettei kuole omaan myrkkyynsä. Hämmästelee ja kyselee kuin lapsi ja ikää 39. Ei mulla muuta.
Kommentit (93)
Laiskuus ja saamattomuus, pikkuasioista nipottaminen.
Nipottaminen, kitiseminen siitä ettei ole rahaa, valittaa kun kaikki maksaa mutta karkkiin ja sipseihin löytyy aina rahaa ja se sitten näkyykin!
Ei oikeen innostu mistään, seksistäkin harvoin.
Perus negatiivinen asenne kaikkeen, tunneälyn puuttuminen...
Ehkä kaikki siinä ärsyttää, älkää kysykö miks ollaan vieläkin yhessä.
Miehessä ärsyttää se että olettaa minun tekevän ruokaa ja huolehtivan, mutta itse ei tee mitään. Kännissä on tosi tärkeilevä ja muutenkin ajattelee olevansa "normi" ihmistä fikksumpi tapaus. No voin kertoa, ei ole
Se, että ei näe ei kuule, kun mulla on (tärkeää) asiaa miehelle. Näin yleensä kun katsotaan teeveetä.
Saamattomuus. Tuo ei tunnu saavan mitään oma-aloitteisesti aikaan. Tärkeitä papereita ei osaa/viitsi itse täyttää, töitä ei osaa itse hakea ja ei esimerkiksi saa roskia roskiin asti. Huomaa että hänen äitinsä on tehnyt liikaa asioita hänen puolestaan.
Tietynlainen tyhmyys. Esim. Laittaa pienen kattilan isoimmalle keittolevylle, laittaa salaatit kerta toisensa jälkeen jääkaappiin niin, että on takaseinässä kiinni ja jäätyy, pesee mökillä liian kylmällä vedellä astiat ja ihmettelee kun jää rasvaiseksi, keittää perunat niin että on lähes aina raakoja, imuroi vain näkyvän keskialueen huoneesta, ei ymmärrä miksi siivoan joka viikko.
Ihana ketju! Taas tuntuu sinkkuus hitusen paremmalta.
Nauti sinkkuudestasi! Mulla alkaa ihana sinkkuelämä sitku lapset ovat muuttaneet omilleen!
Koko äijä on ihan perseestä. Kiitos kun kysyit. En ees pysty kirjaamaan kaikkea mikä siinä mättää. Kävi äsken kaupassa ja toi 2 maitoa ja paahtoleipäpussin. Huomenna kaupat ei ole auki, ja meiltä matkaa siwan lähikauppaan 50km. Pihi, nyt käytetty rahaa pääsiäsiruokiin 120e ja hän mököttää...siis ihan 5 henkeä taloudessa. Vittuilee kun olen lyhyt "normaalit ihmiset ylettää". Ei tee kotona mitään mitä ei halua, joten kaikki oven sisäpuoliset työt jää minulle..Voisin jatkaa listaa loputtomiin, mutten jaksa. Pahinta on että hän antaa teini-ikäsien tytärensä huutaa minulle, haukkua minua ja arvostella sekä kylässä että kotona. En jaksa eikä kaverielle voi näitä kertoa. Kiitos kun kuuntelit.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:42"]
Nauti sinkkuudestasi! Mulla alkaa ihana sinkkuelämä sitku lapset ovat muuttaneet omilleen!
[/quote]
Miksi silloin, jos saan kysyä?
Mieheni on ainoa lapsi ja totaalisen pilalle hemmoteltu besserwisser. Kärsivällisyys on välillä koetuksella.
Huono suuhygienia ja se, että ei huomioi minua kun lähtee jonnekin. Mullakin on tylsää!
Asioiden levälleen jättäminen→ astiat ruokailun jälkeen pöydälle, likaiset vaatteet lattialle likapyykkikorin eteen, räkäpapereita sinne tänne, partakarvat lavuaariin...ymsyms....
Gräääääääh!!!!>:-(
Lapsille nipottaminen ja huomauttelu ja komentaminen turhasta. Väsymystään purkaa näin. Kaikki ollaan sitten lopulta kireitä. Voi v***u. Muuten on täydellinen mies, mutta väsyneenä ärrrrsyttävä!
Se, että on niin usein oikeassa :)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:42"]
[/quote]
Miksi silloin, jos saan kysyä?
[/quote]
Koska ne todnäk muuttaa kolmen vuoden sisällä, joten ei enää kauaa. En halua tässä vaiheessa erota kun näinkin pitkälle on päästy.
Yleensä se että on aika tylsä siinä mielessä että ei suostu koskaan tekemään mitään yhteisiä juttuja.. Pelejä yms.