Haluan vain tunnustaa, että mulla on maailman ihanin mies
Olemme nyt pääsiäisenä nautiskelleet myöhäisistä aamuista, yhteisistä aamiaisista, elokuvista, ihanasta seksistä, yhdessä nauramisesta ja keskusteluista. Välillä vähän järjestelimme kotia ja laitoimme ruokaa. Nyt mies lähti sukuloimaan ja minä jäin kotiin puuhaamaan omiani.
Meiltä puuttuu paljon kaikenlaista, mm. lapsia meille ei ole vielä suotu, ja ammatillisessa toiminnassa riittää epävarmuutta ja haasteita molemmilla. Silti uskoisin olevani niin onnellinen kuin on inhimillisesti mahdollista. Jos olisin vielä onnellisempi, varmaan kuolisin siihen tunteeseen! Vaikka en elämältä enää mitään muuta saisi, olisin loputtoman kiitollinen ja tyytyväinen siihen, mitä minulla on nyt.
Toivoisin, että jokaisella ihmisellä voisi olla näin. Hyvää pääsiäistä kaikille!
Kommentit (26)
Voi ap, ajatuksesi tuntuvat niin tutuilta...Kärsin myös vuosia lapsettomuudesta ja musitan melkein itkeneeni joka äitienpäivänä. En voinut käsittää, mikseivät ihmiset osaa olla joka päivä kiitollisia lapsistaan ja miksi äitienpäivää tarvitsee vielä erikseen juhlia...
Nykyisin minulla on lapsi. Ja olen onnellinen, mutta olen oppinut myös arvostamaan ja joskus kaipaamaankin lapsettomien parien elämää aivan eri tavalla kuin ennen...
Hienoa, että osaat nauttia elämästäsi myös ilman lasta. Minä en tuolloin osannut.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 13:59"]
Niin minä nautinkin, kakkonen, kuten ehkä avauksestanikin voi havaita. ;) Olemme yrittäneet lasta jo kaksi vuotta tuloksetta. Pyrin asennoitumaan niin, että emme välttämättä koskaan lapsia edes saa.
Muistathan sinä puolestasi nauttia siitä, että olet lapsen saanut.
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 15:00"]
http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
mee ny helvettiin noiden paskavideoides kanssa
[/quote]
Olipa tosi törkeä toivotus sinulta :( Saat anteeksi. MIKÄ sinua loukkaa noin paljon rakkaudesta kertovassa videossa? Osaatko tai haluatko kertoa?
Pah! Mullapas! :)
Onneksi olemme erilaisia niin jokaiselle löytyy se oma paras eikä tarvi kaikkien yhdestä miehestä tapella. ;) Meillä oli ja on edelleen aika samanlainen pääsiäinen, ollaan rakasteltu ja luettu vihkiraamattua, mies teki pääsiäiskaritsaa sekä kävimme yöllä kirkossa joka oli ihan uskomattoman kaunista ja herkistävää kirkonkiertoineen, suitsukkeineen ja iloisina lyövine kirkonkelloineen. Käveltiin takaisin ja innostuttiin pysähtymään tyhjässä leikkipuistossa nauttimassa lapsenmielisyydestä ja sydämeni oli täynnä onnea kun mieheni pyöri ilman mitään murheita, pelkästään tässä hetkessä elävänä sellaisessa... pyörimisjutussa (oon jäljessä leikkipuistohärveleiden nimistä).
Tänään sain aamiaista sänkyyn ja nyt mieheni lähtee lenkille (ei voi edes yhtä päivää ottaa täysin rennosti, onneksi minä osaan sen homman) ja illalla taas vaan lähekkäinoloa meidän ihanassa makuuhuoneessa. <3 Life is wonderful
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 13:51"]
Vaikka en elämältä enää mitään muuta saisi, olisin loputtoman kiitollinen ja tyytyväinen siihen, mitä minulla on nyt.
[/quote]
Kiitos viestistä, se on tavattoman valoisa ja onnellinen. Jätän sinulle sellaisen pienen terveisen, että ota onneesi ja elämääsi vielä mukaan sellainen rakkaus, jota oheisessa kauniissa videossa kuvataan, niin ilosi on varmasti täydellinen :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
[/quote]mee ny helvettiin noiden paskavideoides kanssa