Miehen peppuneitsyys
Sormetin yhden illan juttua (itse siis nainen) peppuun, haluatko kysyä jotain?
Olin muuten ensimmäinen, joka miehen kakkosessa kävi.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 00:44"]
Yäk. Haistoitko sormiasi operaation jälkeen?
[/quote
Kaupasta saa kertakäyttöisiä kumihanskoja joita voi pitää yöpöydän laatikossa kondomien ja likuvoiteeen kanssa.
Mä naisena lopettaisin hommat siltä seisomalta, jos äijä kaivais kumihanskat esille..
Kyllä mulla hiukan varmaan on perseiset kädet, kun sormiani siellä uitan.
Juuri noiden järkyttävien orgasmien takia olen halunnut tätä miehien kanssa kokeilla.
Ap
Yäk. Haistoitko sormiasi operaation jälkeen?
Laukesi kyllä kun runkkasin samalla, oli se perse aika karvainen, joten hiukan kuvottavaa, ja en haistellu, mentiin suihkuun sen jälkeen.
Ap
Minä halusin, yhden illan juttujen kanssa ei tarvitse häpeillä.
Ap
Pyysikö mies? Omalle kohdalle on sattunut vain yksi mies, joka oli kiinnostunut peppujutuista. Hän itse pyysi että laittaisin sormen pyllyyn mutta itse en oiken innostunut. Tahdoin miellyttää ja kokeilin laittaa sormen pyllyyn, mutta en tiedä osasinko tehdä oikein. Mitä siis teit? Olisi hyvä osata tuottaa anaalista mielihyvää myös miehelle, sillä itse pidän peppuseksistä.
Ensinnäkin, paljon liukuvoidetta ja varovasti tietty miehen ehdoilla. Yleensä sormea olis hyvä koukistaa hieman vatsaan päin, siellä se eturauhanen ja miehen G-piste on.
Karvaton tai vähäkarvainen PUHDAS miehen peppu on kiva ja kiihottava, muuten loppuu hommat alkuunsa.
Jos miehellä on vähänkään jotain eturauhasvaivoja niin sitten nuo leikit tuntuu kyllä helvetin hirveälle.
Mikä teitä nyt oikein vaivaa. Kaivattehan te omaa hanuriannekin (toivottavasti) päivittäin. Liukuvoide on tietysti kiva mutta jos se hanuri ei ole ihan suihkun kuivaama, niin hyvin se sinne uppoaa jos on vähän hikeä pinnassa.
Meillä oli kyllä liukkaria. Ensin hieroin välilihaa ja ujuttelin sitten vasta sisälle. Paras on tehdä niin, että pari sormea sisälle jonka jälkeen koukistat niitä eturauhasen kohdalla, Se sijaitsee suurinpiirtein siellä minne sormesi yltävät ja vatsan puolella.
Ap
Hitto kerran tuli kokeiltua enkä meinannu löytää koko reikää kun sotkeuduin miehen karvoihin!!
Jokaisen miehen tulisi tutustua omaan peräaukkoonsa. Eturauhasen stimuloinnilla saa järisyttävät orkut.
Siis tämä mies oli yhden illan huvi?
Oliko mies perskännissä, vai olisiko suostunut selvinkin päin?
Puhuitteko asiasta aamulla ;D