Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joiden mielestä saunassa pitää jutella hiljakseen ja olla välillä hiljaakin, ei esim. laulaa tai muuten meluta?

Vierailija
05.12.2020 |

Häiritsee käydä lasten kanssa saunassa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta mukuloille, miten saunassa ollaan.

Vierailija
2/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, ja parasta on kun pääsee yksin saunomaan. Meidän porukoissa on kyllä pyritty lapsetkin opettamaan saunomaan rauhallisesti, tietysti aikansa menee ennen kuin oppivat rauhoittumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä piereskellä.

Lapset saa vähän melutakin.

Vierailija
4/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa ei ole pakko olla joka saunontakerralla ihan samanlaista. Joskus voidaan istua hiljaa ja joskus laulaa.

Vierailija
5/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laulettiin saunassa joululauluja kun lapset olivat pieniä

Vierailija
6/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen samaa mieltä. Pahin kokemus oli kun uimahallin saunassa joku tuntematon nainen alkoi selittää perhelomastaan minulle. Saunassa!! Kun ollaan nakuna, ei tunneta, ja ei kiinnosta. Mutta kohteliaasti small talkkailin takaisin. Meni saunahetki aivan pilalle.

Vierailija
7/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen samaa mieltä. Pahin kokemus oli kun uimahallin saunassa joku tuntematon nainen alkoi selittää perhelomastaan minulle. Saunassa!! Kun ollaan nakuna, ei tunneta, ja ei kiinnosta. Mutta kohteliaasti small talkkailin takaisin. Meni saunahetki aivan pilalle.

Ai, hän oli näitä henkilöitä, jotka eivät kestä hiljaisuutta. Sietämätöntä.

Vierailija
8/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saunassa on ollut melua se on ollut jossain uimahallissa tai vastaavassa. Useammin metelöintiä on aiheuttaneet eläkeläiset kuin lapset. Kotona tykkään usein saunoa yksin se taas ei johdu mentelöinnistä tai lapsista vaan siitä että voin olla niin kuin itse haluan ja sellaisissa löylyissä kun halua.

Vierailija
9/9 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kaipaan hiljaisuutta. Jotkut lapset osaavat olla hiljaa, mutta yhä useammat nykylapset huutavat joka paikassa, viimeksi juuri uimahallin suihkutiloissa. Katsoin, etten mene samaan aikaan saunaan heidän kanssaan.