Minkälaisia ovat balkanilaiset miehet? Kokemuksia?
Onko jotain erityispiirteitä, esim. kulttuurista johtuvia?
Kommentit (44)
Machoja, kovia, korskeita, komeita...
Nimim. Exä oli Bosnian kroaatti
Monet ovat sodan ja levottomuuksien traumatisoimia, siihen kannattaa varautua jos yhteiseloa mietit.
Balkanilla on mm. turkkilaisia, kreikkalaisia, slaaveja, albaaneja jne. jne. Katolisia, ortodokseja, muslimeja jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on Serbiasta. Hän on komea, pitkä (2 metriä), sinisilmäinen, brunetti, huumorintajuinen, ystävällinen, fiksu, hyvä isä ja vähän vanhanaikainen, minkä minä ymmärrän, koska hän on saanut vanhanaikaisen kasvatuksen. :)
Suosittelen slaaveja/balkanilaisia ihan niin miehille kuin naisille. ;)
Minun exä on 192 cm, eli komeutta ja vartta (!!!) löytyy.
Suomalaiset miehet ovat kaikissa tutkimuksissa olleet parasta A-luokkaa mutta jos haluat ultra väki.valtaisen suhteeen ota joku muu
Mun ex oli 163cm persjalkainen läski tyhjäntoimittaja Serbiasta. Suosittelen kaikille.
Ovat huomattavasti pidempiä (hollantilaisten rinnalla), kuin me pohjoismaalaiset. Esim, Kroatiassa Zagrebissa kun käveli, niin oli ihan normaalia jos nainen oli yli 170 cm ja mies yli 190 cm. Ovat myös pitkäraajaisia. Mutta kyllä siellä näkyi myös niitä maatuskoja. ;))
saatte mitä tilaatte kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat kaikissa tutkimuksissa olleet parasta A-luokkaa mutta jos haluat ultra väki.valtaisen suhteeen ota joku muu
Tarkoitat varmaan noilla tutkimuksilla sitä, että Suomessa nainen saa EU:n alueella toiseksi eniten turpaan Suomalaiselta mieheltä. Että kyllä te Suomalaiset miehet olette naidiin kohdistuvassa väkivallassa ihan parasta A luokkaa. Samoin viinin käytössä. Eikö edes hävetä yhtään,
Ei varmaan
Eivät harrasta McDonaldsissa ravaamista sillä tavalla kuin vaikka Suomessa, vaan päin vastoin, Serbiassa ja Kroatiassa miehet ja naiset ovat usein hyväkuntoisia.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex oli 163cm persjalkainen läski tyhjäntoimittaja Serbiasta. Suosittelen kaikille.
Katkera mies siellä kommentoi. Onko ikävää kun balkanilla on niin koneita miehiä. On se 😆
Naiset kauniita, miehet komeita, siinä se! Kiitos slaavigeenien.
En tiedä, mutta hyvää makkaraa niistä tulee.
Jotain makkaraa kirkovat jatkuvasti. Sitä on vain saatava oli mikä vuodenaika hyvänsä.
Slaavilainen nainen kyllä kelpaa täälläkin eikä ihme.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan noilla tutkimuksilla sitä, että Suomessa nainen saa EU:n alueella toiseksi eniten turpaan Suomalaiselta mieheltä. Että kyllä te Suomalaiset miehet olette naidiin kohdistuvassa väkivallassa ihan parasta A luokkaa. Samoin viinin käytössä. Eikö edes hävetä yhtään,
Ei varmaan
Niinhän se menee nollatutkimuksen mukaan, jossa ei oteta huomioon edes sitä, että lukuisissa Euroopan maissa ei laki edes tunne parisuhdeväkivaltaa.
Lisäksi kyselyssä "kyllä"-vastaus tulee jo pelkästä "väkivallan uhan tunteesta".
Mutta mikäpä teitä ei pidättelisi miesvihanlietsonnassanne
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan
Luuletko että jossain balkanilla on rikos ”pitää akka ruodussa”? Ei tietenkään ole.
Kannattaa joskus ajatella omilla aivoilla myös.
Haikaileekohan Ap vielä balkanilaisten perään?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tutkimuksia sinä olet lukenut..?
Minun lukemieni tutkimusten mukaan suomalaiset miehet (ei tietenkään kaikki!) ovat ylipainoisia, haluttomia elättämään perhettään, väkivaltaisia ja epäsosiaalisia.
sinä olet ainakin lukenut feministien kirjoituksia
Mieheni on Serbiasta. Hän on komea, pitkä (2 metriä), sinisilmäinen, brunetti, huumorintajuinen, ystävällinen, fiksu, hyvä isä ja vähän vanhanaikainen, minkä minä ymmärrän, koska hän on saanut vanhanaikaisen kasvatuksen. :)
Suosittelen slaaveja/balkanilaisia ihan niin miehille kuin naisille. ;)