Minkälaisia ovat balkanilaiset miehet? Kokemuksia?
Onko jotain erityispiirteitä, esim. kulttuurista johtuvia?
Kommentit (44)
Ihania ovat, johan se rakkauden kiihko tunnettiin Sellon kauppakeskuksessa männävuosina..
Ihanan intohimoisia ovat!
Kerrotko ap millaisia IHAN KAIKKI SUOMALAISET NAISET ON?
Vai menikö se nyt taas niin, että olette kaikki uniikkeja mimosanhiutaleita?
Ovat aika samanlaisia kuin latinot, mikä kuuluu Itä-Eurooppalaiseen kulttuuriin. Monta kertaa Belgradissa oli känniläisiä, kun olin siellä. Muuten ihan kivaa porukkaa ovat!
Vierailija kirjoitti:
Ovat aika samanlaisia kuin latinot, mikä kuuluu Itä-Eurooppalaiseen kulttuuriin. Monta kertaa Belgradissa oli känniläisiä, kun olin siellä. Muuten ihan kivaa porukkaa ovat!
Olisit ilmoittanut belgradilaisille etukäteen tulostasi, niin olisivat tienneet olla kännäämättä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kauniita, miehet komeita, siinä se! Kiitos slaavigeenien.
Eteläslaavilaisten geenien. Heissä yhdistyvät slaavipiirteet ja tummuus ja tulisuus.
Vierailija kirjoitti:
Machoja, kovia, korskeita, komeita...
Nimim. Exä oli Bosnian kroaatti
Munkin exä Bosnian kroaatti. Kovin mustasukainen. Hän sai flirttailla avoimesti, mutta minä en saanut edes katsoa toista miestä. Oli hänessä myös ihania puolia, mutta minulle riitti kyllä.
Pyörittävät mm. Ruotsissa huume- ja ihmiskauppaa. Myös Suomeen lonkeroita.
Balkan on maantieteellisesti melko iso alue ja maiden välillä on paikotellen huomattaviakin eroja. Slovenia lienee länsimaisin ja monet sloveenit tuntevat enemmän hengenheimolaisuutta Keski-Euroopan kuin Balkanin maiden kanssa. Toisesta päästä löytyy superperinteinen Albania, joka on vasta hiljattain alkanut avautua muulle maailmalle ja mm. matkailulle. Vastaus otsikon kysymykseen on siis: riippuu hyvin paljon maasta, sen omasta kulttuurista ja ennen kaikkea miehestä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Machoja, kovia, korskeita, komeita...
Nimim. Exä oli Bosnian kroaatti
Munkin exä Bosnian kroaatti. Kovin mustasukainen. Hän sai flirttailla avoimesti, mutta minä en saanut edes katsoa toista miestä. Oli hänessä myös ihania puolia, mutta minulle riitti kyllä.
Niinpä, siksi minunkin on exä. Mahdoton tyyppi, vaikka hauskoja muistoja tuli ja osaa olla kaveri (jo vuosia).
Nimimerkillä perussuomalainen elämänkoulun käynyt aikuinen nainen. Ei luottotietoja.
Ei sitten Puolan tai Unkarin veljeskansa käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kauniita, miehet komeita, siinä se! Kiitos slaavigeenien.
Eteläslaavilaisten geenien. Heissä yhdistyvät slaavipiirteet ja tummuus ja tulisuus.
Joo, mutta kyllä siellä vaaleitakin on, paljon...
Ukko38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit ilmoittanut belgradilaisille etukäteen tulostasi, niin olisivat tienneet olla kännäämättä.
Kiitti vinkistä! Seuraavan kerran kun käyn siellä, ilmoitan. :D
Pidin yhden kesän. Vei sydämeni mukanaan rajan taakse 😍
Jätti toki tuomansa lahjat, mutta eihän nuo ite ihmistä korvaa.
Karauttavat paikalle hevosella. Viiksissä jogurttiroiskeita.
kretzc hrrqkkz zekrrt chezzr zzrrktc