Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25-vuotias neitsyt linjoilla hetken aikaa. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
19.04.2014 |

Ja nyt en tarkoita horoskooppimerkkiäni vaan sitä etten ole koskaan harrastanut seksiä eikä minulla ole koskaan ollut seurustelukumppania.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:38"]

Vielä sitä AP:n vastakysymystä odotellaan. 

-Mies 29v-

[/quote]

Entä jos mua ei sittenkään kiinnostakkaan esittää sulle mitään vastakysymyksiä? 

ap

[/quote]

Eli ei tainnut tulla AV:lle lankalauantaina alkavaa pääsiäisromanssia...

[/quote]AP:n epäilyt omasta lahnuudesta taisivat olla totta, kun ei tunti riittänyt yhden kysymyksen kirjoittamiseen ja lupaus tai jotain sen suuntaista rikkoutui. 

[/quote]

Höpsis! Eipä lähdetä tuolle tielle. Ap voi hyvin olla ujo tai ei keksinyt sopivia kysymyksiä. (Toisaalta olisi suloinen käänne, mikäli AV olisi ollut vaikka edes pääsiäistreffeihin johtava tapaamispaikka.)

Vierailija
62/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:38"]

-Mies 29v-

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]AP:n epäilyt omasta lahnuudesta taisivat olla totta, kun ei tunti riittänyt yhden kysymyksen kirjoittamiseen ja lupaus tai jotain sen suuntaista rikkoutui. 

[/quote]

Höpsis! Eipä lähdetä tuolle tielle. Ap voi hyvin olla ujo tai ei keksinyt sopivia kysymyksiä. (Toisaalta olisi suloinen käänne, mikäli AV olisi ollut vaikka edes pääsiäistreffeihin johtava tapaamispaikka.)

[/quote]Miksi hän sitten oli niin epäkohtelias ja vihjaili ettei vain kiinnosta? Eikö nainen voi ikinä olla kusipää?

-Mies 29v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin suurella todennäköisyydellä muutaman kuukauden päästä samassa tilanteessa kuin ap. Itse olen kuitenkin mies, arvoni eivät ole konservatiiviset (en aio "säästää" itseäni avioliittoon), kotikasvatukseni ei ollut tiukka, ja kaikki ystäväni tietävät tilanteeni. En myöskään haluaisi, että joutuisin salailemaan asiaa tulevalta kumppaniltani. Tältä palstalta olen kyllä lukenut, että kokemattomat miehet vaikuttavat suhteellisen monen mielestä epäilyttäviltä, mutta minun tehtävääni ei onneksi kuulu heidän ajatustensa muuttaminen.

Vierailija
64/67 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:57"]

-Mies 29v-

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]Miksi hän sitten oli niin epäkohtelias ja vihjaili ettei vain kiinnosta? Eikö nainen voi ikinä olla kusipää?

-Mies 29v-

[/quote]

Neitsyyteen liittyvä aihe on henkilökohtainen, vaikka netissä anonyymisti viestitäänkin, joten sen vuoksi veikkaan ujoutta. Ap voi arveluitani halutessaan tarkentaa.

Kysymykseesi: kyllä naisetkin voivat olla kusipäitä, ei ole sukupuolisidonnaista.

Vierailija
65/67 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan 23 ja mies (hyvä suonenkin) sanoi että kerro miten on kiva. Awwww!

Vierailija
66/67 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut muiden viestejä.

Arvostan sinua suuresti! Itsekin ajattelin, että säästän seksihommat avioiliittoon, mutta jo 19-vuotiaana eräs poika sai suostuteltua toisin.

Pidä kiinni aatteistasi ja ajatuksistasi! Jos et halua seksiä, sitä ei todellakaan tarvitse harrastaa! Jos on kyse uskonnoliisuudesta tai mistä vaan, niin pidä neitsyytesi juuri niin kauan, kuin haluat!

Jos taas on siitä kiinni siitä, ettei vain ole tullut sopivaa seksikumppania vastaan, niin mitä sitten? Ennemin kannattaa olla seksittä jos ei ole aivan varma kuin panna kaikkea mikä liikuu ja katua jälkikäteen.

Ei ehkä kannata mainostaa olevansa 25-vuotiaana neitsyt, mutta ei sitä todellakaan tarvitse ainakaan hävetä!

Vierailija
67/67 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh, ihan hyvin voi baaristakin ensimmäisensä hankkia. Sen ei vaan tarvitse olla ällö-Keijo, se voi olla niko tai petteri.

Kokemusta ei tarvitse sitten vatvoa jälkeen päin, tai nolostella, kun tyypin kanssa ei ole tekemisissä.

Sun pitää vaan olla tarkkana. Itseään tyrkyttävät miehet voivat olla väkivaltaisia. Paree valita sellainen kaveri, joka antaa sulle valtuudet päättää lähdetkö vai et. Sellainen rehti tyyppi.

Osta itse niitä kumeja, älä oleta että miehellä on. Monet miehet luulee että nainen hoitaa tahollaan ehkäisyn pillereillä.

Eikä sitä neitsyyttään tarvitse turhaan korostaa. Mainitse jos näet tarpeelliseksi.

Jäbä on iloinen kun on naisen edes saanut....

onnea millä vaan valitsemallasi tiellä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän