25-vuotias neitsyt linjoilla hetken aikaa. Haluatko kysyä jotain?
Ja nyt en tarkoita horoskooppimerkkiäni vaan sitä etten ole koskaan harrastanut seksiä eikä minulla ole koskaan ollut seurustelukumppania.
Kommentit (67)
Vielä sitä AP:n vastakysymystä odotellaan.
-Mies 29v-
Tosi hienoa,että kunnioitat itsensä,harva tyttö!!!! Tuntuu että nykyiset tytöt ovat aivan sekaisin seksin takia!!! Himot vie ja himot tuo-aivan kun tuuliviiri :((( . Fiksu neiti,kun olet niin ehja henkisesti niin onnellinen se mies joka pääse avioitumaan sinun kanssa!!!! Sitä paitsi fyysisesti terve sun ikäisellä moneilla jo liuta sukupuolitautia. Eli se typerä -28 mies,sinä jäät omian munia lutkuttamaan koska sulle parisuhde pyöri seksin ympärillä;sua ei monikaan nainen kestä pysyvästi!!! Sinuun kyllästyy aika pian. Parisuhdessa kaikista tärkeintä luottamuus,keskinainen tukeminen ja välittäminen,seksi roikku siinä jossain perässä..parisuhde on oikeasti henkisesti rikas ja onnellinen kun löydää sielunkumppania-eikä seksikumppani.
Hyvä että täältä on tullut positiivistakin palautetta/tsemppausta asiasta ja hienoa kuulla muidenkin kommentteja.
ap.
Joillakin outoja käsityksiä neitsyydestä. Koin itse ekan kertani myös 25-vuotiaana. Ulkonäöltäni olen missityyppiä, kotikasvatus oli täysin tavallinen, ja neitsyydelläni ei ollut mitään tekemistä sen kanssa kuinka paljon minulla oli haluja. Runkkailin myös ihan normaalisti. Sen sijaan sosiaaliset ympyrät oli pienet, eli harvoin tuli käytyä esim. yöelämässä, en siis kohdannut puoleensavetäviä miehiä. Ne joita kohtasin eivät juuri kiinnostaneet kaveruutta enemmän. Syynä oli myös hyvin piukat paikat. Tapaillessani hetken erästä miestä hän ei halunnut satuttaa minua, joten ei päästy koskaan asiaan. :) Sitten tapasin nykyisen, ja eräänä iltana hän survaisi kunnolla pohjaan ja vihdoin lähti neitsyys.
Kotikasvatuksestasi se johtuu. Syytä vanhempiasi. Ei ole mitään hienoa siinä, ettei olekkoskaan ollut miestä 25-vuotiaana ja on joutunut elämään puutteessa, yksin ja ilman ihastumisia.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:47"]Kotikasvatuksestasi se johtuu. Syytä vanhempiasi. Ei ole mitään hienoa siinä, ettei olekkoskaan ollut miestä 25-vuotiaana ja on joutunut elämään puutteessa, yksin ja ilman ihastumisia.
[/quote]
Wau. Kerroppa mitä hienoa sen sijaan on siinä, että joku ihminen on noin yksinkertainen ja tyhmä kuin sinä?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:47"]
Kotikasvatuksestasi se johtuu. Syytä vanhempiasi. Ei ole mitään hienoa siinä, ettei olekkoskaan ollut miestä 25-vuotiaana ja on joutunut elämään puutteessa, yksin ja ilman ihastumisia.
[/quote]
Nonni, olenhan minä oikeassa paikassa. Näin kauan kesti ennen kun tuli ensimmäinen kunnon negatiivinen kommetti. Sinäsä harvinaista että se tuli vasta nyt. Mutta tästä se alkaa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:38"]
-Mies 29v-
[/quote]
Entä jos mua ei sittenkään kiinnostakkaan esittää sulle mitään vastakysymyksiä?
ap
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:38"]
-Mies 29v-
[/quote]
ap
[/quote]No ei kai siinä mitään ihmeellistä ole, että nainen on kiinnostunut vain itsestään ja mies imartelevasti naisesta kunnes nainen näyttää lopullisesti todelliset karvansa ja kaikki hyvään tahtoon perustunut kiinnostus häviää miehen mielestä.
Itsekeskeistä pääsiäistä vain sinullekin. Turha toivottaa mitään munatonta pääsiäistä, koska vetelyys (miehen kohdalla sanottaisiin 'munattomuus' mutta naisen kohdalla pidettäisiin seksistisenä) on jo tullut tässä hyvin esille ja ihminen on selvästi kiinnostunut juuri itsestään.
-Mies 29v-
Hyvä ap, se ei ole miehille mikään ongelma, että olet neitsyt. Päinvastoin.
Mutta älä hyvä ihminen millekään random-keijolle baarireissun päätteeksi antaudu.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:47"]
[/quote]
Nonni, olenhan minä oikeassa paikassa. Näin kauan kesti ennen kun tuli ensimmäinen kunnon negatiivinen kommetti. Sinäsä harvinaista että se tuli vasta nyt. Mutta tästä se alkaa.
[/quote]
Olen tätä mieltä siksi, että itselläni oli myösniin ttiukka kotikasvatus, että seurustelu ei tullut kuuloonkaan ennen kuin muutin kotoa pois. Ja sitte 19-vvuotiaana ekan poikakaverin kanssa uskalsin harrastaa vain suuseksiä, koska pelkäsin raskautta niin paljon. Yhdyntä jäi väliin myös seuraavan kanssassamasta syystä. Vasta 22-vuotiaana uskalsin, nykyisen mieheni kanssa. Ja olen ollut aika lahna, johtuen huonosta itsetunnosta , joka osin johtuu kokemattomuudesta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:47"]
[/quote]
[/quote]
Olen tätä mieltä siksi, että itselläni oli myösniin ttiukka kotikasvatus, että seurustelu ei tullut kuuloonkaan ennen kuin muutin kotoa pois. Ja sitte 19-vvuotiaana ekan poikakaverin kanssa uskalsin harrastaa vain suuseksiä, koska pelkäsin raskautta niin paljon. Yhdyntä jäi väliin myös seuraavan kanssassamasta syystä. Vasta 22-vuotiaana uskalsin, nykyisen mieheni kanssa. Ja olen ollut aika lahna, johtuen huonosta itsetunnosta , joka osin johtuu kokemattomuudesta.
[/quote]
Harmi että sinulla noin. Onneksi meillä muilla entisillä "vanhoilla" neitsyillä ei ole asiat noin huonosti. :)
Suomessa on aika paljon vanhoillislestadiolaisia 25v neitsyitä ja sitä vanhempiakin. Ja osa ei ole ikinä edes seurustellut. Ja niissä piireissä "kaikki tietää" ketkä on neitsyitä/poikasia.. jos ei ole naimisissa, on automaattisesti neitsyt tai poikuus tallella. Näin kaikki ainakin olettaa ja ajattelee. Paitsi toki "vahinkoja" sattuu itse kullekkin.. mut näin yleisesti ottaen suurin osa naimattomista on neitsyitä. Ja kaikki ei mee 18v naimisiin vaan lähemmäs 40v monet..jotkut vasta 50v leskimiehen kanssa ja menettää hälle neitsyyden. Ite vl piireistä ja 26 vuotiaaksi olin neitsyt. Just mun kaveri meni naimisiin, hän on nyt 32v. Siihen asti oli neitsyt ja tää oli hänen eka seurustelusuhde. Jne.. Onhan se tavallaan hauskaa liikkua porukassa, jossa kaikki kokemattomia ja ikäluokka kuitenkin munki kaveriporukassa oli sitä 20-40v. Kesällä esim. Kaivarissa mutterin kahvilassa seurojen jälkeen kokoontuu paljo vl-nuorisoo, samoin Suomenlinnassa yms. Paljo kerralla koolla neitsyitä, niin miehiä kuin naisia. ;) Heh. No itelle se on aina ollu ihan normaalia.
Suviseuroissa niitä vasta paljon onkin kerralla koolla :D
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:38"]
-Mies 29v-
[/quote]
ap
[/quote]
Eli ei tainnut tulla AV:lle lankalauantaina alkavaa pääsiäisromanssia...
Olin yli 20v kun aloin seurustella ensimmäistä kertaa ja pelkäsin kokemattomuuteni paljastumista. Kävikin sitten niin hassusti, että mieskin oli yhtä kokematon (oli samanikäinen), eli saatiin yhdessä opetella. Älä siis huoli, ei ne kaikki miehetkään ole panomiehiä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:38"]
-Mies 29v-
[/quote]
ap
[/quote]
Eli ei tainnut tulla AV:lle lankalauantaina alkavaa pääsiäisromanssia...
[/quote]AP:n epäilyt omasta lahnuudesta taisivat olla totta, kun ei tunti riittänyt yhden kysymyksen kirjoittamiseen ja lupaus tai jotain sen suuntaista rikkoutui.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:41"]
Olen kateellinen että olet pystynyt kunnioittamaan itseäsi.
N21
[/quote]
Sinäkin voit ihan varmasti alkaa kunnioittamaan itseäsi, vaikka et olisi niin aina tehnytkään: olethan arvokas ja rakas ihminen :) http://www.healingrooms.fi/?sid=118
Tässä piti olla:
Miksi vanhemmat rajoittivat elämääsi tuolla tavalla, kun olit nuori?
25v ja neitsyt ei ole mitään ihmeellistä. Suomessa on satoja tuhansia kristittyjä, jotka odottavat seksin kanssa avioliittoon. Ja varmasti löytyy paljon miehiä, jotka arvostavat neitsyyttäsi.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:35"]
[/quote]
Isosiskoni (14w vanhempi mua) kuoli kun oli 15-vuotias. Tippu kännissä sillalta, joten tuo on varmaan suurin syy miksi mulle tuli totaalinen ulkonaliikkumiskielto.
[/quote]