mies löi
Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä tilanteestani, itsekun en osaa ajatella järkevästi. Eilen syttyi hirveä riita mieheni kanssa. Olimme molemmat humalassa ja mä olen todella paha suustani kännissä. Riita oli tyhmäää känniriitelyä. Sitte yhtäkkii mieheni hermo petti ja löi. Kuristi ja läpsi. Eipä oo aikasemmin näin tehnyt. Nyt on mustelmia ympäri kehoa. Aamulla kun herättiin, ajattelin että odotan kun mieheni ottaa eilisen puheeksi ja pyytää anteeksi. Eipä ottanu joten otin asian itse puheeksi. Selvisi, että miehen mielestä hänen ei tarvitse edes pyytää aneeksi koska vika oli minun. Eikä voi luvata etteikö toistuisi, sanoi jopa että varmasti toistuu jos auvon vielä päätäni. Haluaa myös EHKÄ erota. Pitää mut nyt täysin varpaillaan ja onnistu kyllä täydellisesti kääntämään kaiken minua vastaan. Itse en haluis erota vaikka fiksuinta varmaan olis lähteä heti. Olisi edes pahoillaan... tunnen olevani täysin tossunalla.
Kommentit (47)
Kuristaminen ei lupaa hyvää. Eroa vielä kun voit. Kohta se voi olla liian myöhäistä. Älä tuhlaa nuoruuttasi tuollaiseen. Löytyy myös miehiä jotka osaavat olla ihania ilman väkivaltaa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:49"]
ajattelin että odotan kun mieheni ottaa eilisen puheeksi ja pyytää anteeksi. Eipä ottanu joten otin asian itse puheeksi. Selvisi, että miehen mielestä hänen ei tarvitse edes pyytää aneeksi koska vika oli minun. Eikä voi luvata etteikö toistuisi, sanoi jopa että varmasti toistuu jos auvon vielä päätäni.
[/quote]
Kuulostaa ERITTÄIN VAKAVALTA!Miehesi teko ja asenne ovat sairaita ja vaarallisia sinulle. Mahdatko nyt itse täysin ymmärtää, että olet vakavan väkivällan uhan alla? Ota yhteyttä johonkin auttavaan tahoon niin pian kuin mahdollista - tarvitset ulkopuolista näkökulmaa ja tukea. Älä missään tapauksessa totu väkivaltaan!! Tottumisen voit ehkä välttää vain saamalla apua ensi tilassa: https://www.naistenlinja.fi/fi/julkinen/muita+auttavia+tahoja/
Soita Naisten linjan päivystykseen. Saat siellä puhua tilanteesta anonyymisti ja saat ulkopuolisen avulla selkeyttä ajatuksiisi. Olet joutunut väkivallan uhriksi.
Lisäksi: Tee poliisille rikosilmoitus pahoinpitelystä. Käy myös lääkärissä, kerro tapahtumat ja valvo, että mahdolliset näkyvät vammat kirjataan potilaskertomukseen. Jo pelkkä dokumentti lääkärikäynnistä on tärkeä asiakirja oikeudenkäynnissä, vaikkei näkyviä vammoja olisikaan.
Vittuakos vittuilit miehelle. Vitun lehmä.