mies löi
Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä tilanteestani, itsekun en osaa ajatella järkevästi. Eilen syttyi hirveä riita mieheni kanssa. Olimme molemmat humalassa ja mä olen todella paha suustani kännissä. Riita oli tyhmäää känniriitelyä. Sitte yhtäkkii mieheni hermo petti ja löi. Kuristi ja läpsi. Eipä oo aikasemmin näin tehnyt. Nyt on mustelmia ympäri kehoa. Aamulla kun herättiin, ajattelin että odotan kun mieheni ottaa eilisen puheeksi ja pyytää anteeksi. Eipä ottanu joten otin asian itse puheeksi. Selvisi, että miehen mielestä hänen ei tarvitse edes pyytää aneeksi koska vika oli minun. Eikä voi luvata etteikö toistuisi, sanoi jopa että varmasti toistuu jos auvon vielä päätäni. Haluaa myös EHKÄ erota. Pitää mut nyt täysin varpaillaan ja onnistu kyllä täydellisesti kääntämään kaiken minua vastaan. Itse en haluis erota vaikka fiksuinta varmaan olis lähteä heti. Olisi edes pahoillaan... tunnen olevani täysin tossunalla.
Kommentit (47)
Voi voi sua vauvaa.
Syyrian pakolaisleireillä sadat tuhannet elävät nälissään ja peloissaan että joku tulee ja ampuu.
No, ei ole fiksua aukoa päätään, mutta miehestä kertoo jotain se, ettei edes kadu. Normaali ihminen pelästyisi, jos menisi jostain syystä kuristamaan ja lyömään (vaikka normaali ihminen ei niin tee, vaikka joku aukoisi päätään...). Mies halveksii sua, se ei kunnioita sua pätkääkään ja manipuloi.
Sanoisin, että lähde. Ajattele loppuelämääsi. Se ei tule olemaan hyvä tuon miehen kanssa. Ei lainkaan. Mies ei tule koskaan tajuamaan mitään, se ei tule katumaan. Se on lähtenyt sellaiselle tielle, että se vain kutoo itsensä ja sut selitysten verkkoon, jonka läpi ei lopulta kukaan näe enää mitään. Susta tulee lopulta katkera ja onneton, ja kuolinvuoteellasi kadut. Lähde, elä elämäsi paremmin.
Eroa. Mikä teidät pitää yhdessä? Kännissä auotte päätänne ja tappelette, kumpikaan ei ole edes pahoillaan vaan syyttää toistaan. Kumpikaan ei halua pyytää anteeksi, eikä miettiä, mikä avuksi jottei sama toistu. Ero toisella jo mielessä, toinen vaan haluaisi jäädä samaan kännihuuruiseen riitelyyn.
Sanoisin minäkin, eroa!
Entä kun muuten kaikki hyvin ja meillä ihsnaa yhdesdä. En haluaisi erota, mutta ihmetyttää eilinen käytös ja ettei edes kaduta, ei hänen tspaistaan sitten yhtään :(
Valitettavasti nyt ei auta muu kuin ero :( En sulkisi pois rikosilmoituksen tekemistäkään. Pelkän lyömisen jälkeen voisi vielä harkita suhteen jatkamista jos takana olisi pitkä väkivallaton historia ja mies olisi aidosti pahoillaan ja katuvainen. Tässä tapauksessa niin ei ole. Jos jäät tämän tapauksen ja keskustelun jälkeen, on kuin antaisit luvan pahoinpidellä itseäsi.
Vaihda nykyinen miehesi Lassukkaan ja jätä juominen kokonaan, niin loppuu pahoinpitelyn uhrina oleminen siihen paikkaan.
Pyysitkö muuten itse mieheltäsi anteeksi?
Toki voit aina tehdä rikosilmoituksen lievästä pahoinpitelystä. Miehesi taas ei voi, koska henkinen pahoinpitely ei ole rikos.
Lopetatte molemmat sen viinan läträämisen. Ällöttävää tuollainen käytös kummaltakin.
Menisin tänään lääkäriin, jos on jotain jälkiä eilisestä. Arkena pistäisin kimpsut ja kampsut kasaan. Mikäli mies a) katuisi, b) lupaisi hakea itselleen apua agressiivisuuteen ja c) jättäisin alkoholinkäytön pois, niin voisin harkita esim. harkinta-aikaa, mutta miehesi tapauksessa ovi olisi mielestäni ainut järkevä ratkaisu.
Ihan sanot, että olet pahoillasi. No niin. Itse valitset olet tossun alla vai rinnalla.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:56"]Jätä se SIKA, ansaitset paremman.
[/quote]
Luuletko että käytetty känninen suunsoittaja jonkun prinssin löytää? Haha, luoja ei kiellä suuria haaveita.
kyllä ap sopii just hyvin yhteen miehensä kanssa. Voivat ryypätä ja tapella mielinmäärin
Pyysin anteeksi omaa käytöstäni, myönsin että ärsytin tahalaan.. tai en ihan tahallaan mutta turhaa länkytystä. Eipä eilen olis ulos kannattanu lähtee.. oltiin siis eri paikoissa. Hän oli viinan seuraksi myös kokeillut pilveä. Ensimmäinen kerta. Se voisi selittää agressiivisen käytöksen mutta ei sitä ettei kadu.
Ei varmaan fiksua aukoa päätä kännissä, mutta noin yleensä, mies joka lyö kerra, lyö toisenkin. Oma on valintasi, jäätkö sellaiseen suhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:53"]Voi voi sua vauvaa.
Syyrian pakolaisleireillä sadat tuhannet elävät nälissään ja peloissaan että joku tulee ja ampuu.
[/quote]Niin että kun Syyrian pakolaisleireillä voidaan huonosti niin kannattaahan se nyt kotona ottaa ihan kunnolla mieheltä turpaan.Joo joo pikkujuttu.....Täytyy miettiä sit siinä miehen mukiloidessa et kun ne siel Syyriassa kärsii paljon enemmän niin eihän täs mitään.
Eroa.