Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies löi

Vierailija
19.04.2014 |

Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä tilanteestani, itsekun en osaa ajatella järkevästi. Eilen syttyi hirveä riita mieheni kanssa. Olimme molemmat humalassa ja mä olen todella paha suustani kännissä. Riita oli tyhmäää känniriitelyä. Sitte yhtäkkii mieheni hermo petti ja löi. Kuristi ja läpsi. Eipä oo aikasemmin näin tehnyt. Nyt on mustelmia ympäri kehoa. Aamulla kun herättiin, ajattelin että odotan kun mieheni ottaa eilisen puheeksi ja pyytää anteeksi. Eipä ottanu joten otin asian itse puheeksi. Selvisi, että miehen mielestä hänen ei tarvitse edes pyytää aneeksi koska vika oli minun. Eikä voi luvata etteikö toistuisi, sanoi jopa että varmasti toistuu jos auvon vielä päätäni. Haluaa myös EHKÄ erota. Pitää mut nyt täysin varpaillaan ja onnistu kyllä täydellisesti kääntämään kaiken minua vastaan. Itse en haluis erota vaikka fiksuinta varmaan olis lähteä heti. Olisi edes pahoillaan... tunnen olevani täysin tossunalla.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selväjärkiselle tilanne on aivan selvä. Sinulla on väkivaltainen mies, joka ei edes pyydä anteeksi väkivaltaisuuttaan. Se ei ole hyväksi sinulle, eikä oma huono käytöksesi oikeuta olemaan väkivaltainen sinulle. Lähde heti. HETI!

Vierailija
22/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:03"]

Pyysin anteeksi omaa käytöstäni, myönsin että ärsytin tahalaan.. tai en ihan tahallaan mutta turhaa länkytystä. Eipä eilen olis ulos kannattanu lähtee.. oltiin siis eri paikoissa. Hän oli viinan seuraksi myös kokeillut pilveä. Ensimmäinen kerta. Se voisi selittää agressiivisen käytöksen mutta ei sitä ettei kadu.

[/quote] Oletko tosiaan niin tyhmä, että kun vaan löydät tarpeeksi hyvän syyn, niin mies saa luvan lyödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette aikuisia, teillä on perhe ja lapsia, ja käyttäydytte noin? Taitaa olla useimminkin tapana vetää kännejä ja känniriitoja, kun noin hyvin tiedät oman ja miehesi luonteen kännissä. Onko tullut kertaakaan mieleen edes lopettaa alkoholinkäyttöä, kun ette kerran osaa sitä asiallisesti käyttää? Ei varmaan ole välähtänyt mieleenkään että ihan itse voi vaikuttaa siihen miten käyttäytyy.

Vierailija
24/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies sinulla; kuristaa ja lyö, sinä selität sen pilvellä ja homma on bueno. Teillä onkin sitten mukava tulevaisuus. Onnea! Olet löytänyt mahtavan miehen, pidä kiinni.

Vierailija
25/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää taukoa. Jos tauon aikana tulee ikävä ja haluatte palata yhteen niin hyvä niin. Vihaisena ei kannata tehdä suuria päätöksiä kuten ero.

Vierailija
26/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää taukoa. Jos tauon aikana tulee ikävä ja haluatte palata yhteen niin hyvä niin. Vihaisena ei kannata tehdä suuria päätöksiä kuten ero.

Vierailija
27/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:03"]Pyysin anteeksi omaa käytöstäni, myönsin että ärsytin tahalaan.. tai en ihan tahallaan mutta turhaa länkytystä. Eipä eilen olis ulos kannattanu lähtee.. oltiin siis eri paikoissa. Hän oli viinan seuraksi myös kokeillut pilveä. Ensimmäinen kerta. Se voisi selittää agressiivisen käytöksen mutta ei sitä ettei kadu.

[/quote]

Ei pilvi tee aggressiiviseksi, päinvastoin.

Mee käymään lääkärillä mustelmies kanssa ja pakkaa kamas. Jos ukko pitää jo ekan kerran jälkeen käytöksensä ja tekonsa oikeutettuna, niin ei tuo jäänyt viimeiseksi kerraksi

Vierailija
28/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 21 ja 24. Ei lapsia. Tykätään käydä juhlimassa, mut ei me nyt viinalla hirveesti läträtä nykyään. Ei mikään oo hyvä syy lyödä, mut se vois selittää silti käytöstä. En sano etttä ois ok kuitenkaa. Harmittaa, jos toi vaa osais katuu js pyytäs anteeks nii kaikki ois ihan hyvin. Ja jos toiste löis nii lähtisin saman tien. Mut nytku ei ees kadu.

Vierailija
29/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivälttämättä ollut miehelle eka kerta kun tällaista tapahtuu, jos ei ole yhtään yllätynyt omasta käytöksestään, tai säikähtänyt ja häpeissään. Taitavasti yrittää sua manipuloida. Jos tohon jäät, et kohta enää erota totuutta. Googleta persoonallisuushäiriö, katso sopiiko joku kuvaus. Normaalia toi ei ole, valitettavasti.

Vierailija
30/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:15"]

Ollaan 21 ja 24. Ei lapsia. Tykätään käydä juhlimassa, mut ei me nyt viinalla hirveesti läträtä nykyään. Ei mikään oo hyvä syy lyödä, mut se vois selittää silti käytöstä. En sano etttä ois ok kuitenkaa. Harmittaa, jos toi vaa osais katuu js pyytäs anteeks nii kaikki ois ihan hyvin. Ja jos toiste löis nii lähtisin saman tien. Mut nytku ei ees kadu.

[/quote] Ai kaikki olisi hyvin kun vaan pyytäisi anteeksi?? Kaikki??

Vierailija
31/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee käymään lääkärillä mustelmies kanssa ja pakkaa kamas. Jos ukko pitää jo ekan kerran jälkeen käytöksensä ja tekonsa oikeutettuna, niin ei tuo jäänyt viimeiseksi kerraksi

[/quote

Pilvi ja alkoholi yhdistelmä voi kyllä tehdä agressiiviseksi. Mutta ei ole mikään selitys ei.

Vierailija
32/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki. Mut jos oikeesti katuis ja olis pahoillaan niinolisin valmis jatkamaan yhessä.nyt se tuntuu täysin järjettömältä. Se lyö ja mä pyytelen anteeks. Ja niinku joku jo sano, olis ku antaisin luvan hakata.

Vierailija
33/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elin samanlaisessa. 16vuotiaasta 18-vuotiaaksi. Mies kymmenen vuotta vanhempi, ja humalassa löi usein, jos aloimme riitelemään. Joskus ihan selvinpäinkin, jos huusin jostakin. Kerran naapureiden toimesta poliisit tulivat paikalle, mutta mua ei uskottu että olin joutunut pahoinpidellyksi, vaikka poskissa punaiset kädenjäljet. Kuvat ottivat, mutta kaksi kuukautta myöhemmin kun vasta tuli soitto että haluanko tehdä rikosilmoituksen, en enää siihen rohjennut. Mies kun aina lupasi lopettaa...

Hänenkään mielestä se ei ollut väärin, vaikka aina anteeksi pyysikin. Kuulemma olin ansainnut sen, ja se oli rangaistukseni.

Lopulta löi nyrkillä suoraan nenään saaden sen murtumaan, mutta en halunnut mennä lääkäriin, "suojellakseni" miestä. Silloin vasta kuitenkin tajusin, etten halua elää sellaista elämää. Rakastin, mutta silti pelkäsin. Nyt erosta jo neljä kuukautta, ja edelleen joskus, varsinkin humalassa, säikähdän esimerkiksi vahingossa liian kovaa sulkemani oven kolahdusta, koska alitajuntaan jäänyt, että kohta taas mies hakkaa lattiaan. Vaikka esimerkiksi veto olisi kolauttanut oven liian lujaa kiinni... Ikävä on edelleen yhteisiä hyviä hetkiä, mutta sellaiseen pelonsekaiseen suhteeseen en olisi jäänyt. Niin vaikeaa kun se olikin lähteä...

Vierailija
34/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 jatkaa,

mies lupasi hänet jätettyäni hakeutua hoitoon, jos vain jäisin. Muuten ei, eikä tietääkseni ole sinne mennykään. Kysy mieheltäsi, eikö hän ole edes huolissaan siitä miten reagoi ? Mitä ajatuksia se hänessä herättää, eikö yhtään katumusta ? Voi olla, että ymmärtää muuttua vasta, kun tietää mitä on menettämässä.

Vierailija
35/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tota et miksi pitää käyttää alkoholia kun se ri teillekään selvästi sovi? Alkoholin käyttö katkolle, eiköhän tuu suhteesta vähän parempi :)

Vierailija
36/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mä sen slkoholin jättää pois, ei oo ongelma. Mut se ei tätä tilanetta muuta

Vierailija
37/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on normaalisti "sellaista typerää känniriitelyä", ei sekään ole ihan tervettä. Jos me ollaan miehen kanssa humalassa, meillä on hauskaa ja melkein aina päädytään rakastelemaan. Yhteisiä vuosia takana 6, eli ei ihan eilen olla yksiin menty. Kavereissa oli sellainen pariskunta joka rupesi aina jossain vaiheessa iltaa jänkyttämään ja vittuilemaan toisilleen, ja yhden kerran mies poisti kaikki muut asunnosta. Oven läpi kuului kolinaa ja tämän kaverinaisen valitusta. Soitin poliisit ja seuraavana päivänä kaverini kertoi että mies oli potkinut häntä päähän ja vatsaan. Silti jäi tämän tyypin kanssa yksiin, kunnes erosivat naisen sukulaisten painostuksesta yhden sairaalareissun päätteeksi.

Se että lyö päissään = hälyyttävää. Se ettei kadu, vaan VITTUILEE = juokse.

Vierailija
38/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:44"]

Voin mä sen slkoholin jättää pois, ei oo ongelma. Mut se ei tätä tilanetta muuta

[/quote]

Mitä sinä ap siis olet meiltä vailla? Aika lailla kaikki ollaan kehotettu ottamaan vähintäänkin aikalisä ja pakkaamaan kimpsut ja kampsut.

Kuitenkin vielä elättelet toiveita ihanasta parisuhteesta vaikka ymmärtänet kai, ettei tuollainen ole lähelläkään sitä.

En usko, että edes alkoholin jättäminenkään ratkaisisi perimmäistä ongelmaanne, helpottaisi kyllä, mutta ei olisi pysyvä ratkaisu.

Tuo ettei mies edes kadu lyömistään, eikä voi luvata olla jatkossakaan lyömättä kertoo kaiken olennaisen; mies ei sinua arvosta eikä rakasta.

Vierailija
39/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:19"]

[/quote

Pilvi ja alkoholi yhdistelmä voi kyllä tehdä agressiiviseksi. Mutta ei ole mikään selitys ei.

[/quote]

Mun tutut ainakin poltellessaan ja juodessaan kaljaa vajoo sinne sohvan pohjalle tyytyväisenö ja raukeena.Vaikee kuvitellakkaan kettään pössyttelijää ja kaljoittelijaa aggressiiviseks

Vierailija
40/47 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, olet niitä muijia jotka ovat todella rasittavia ainakin humalassa, ehkä itsekin olisin lyönyt jo aikani kuunneltuani. Opettele elämään miehesi kanssa myös humalassa. Mutta itse sanoisin, että lähde menee jos voit ja pian. Ei ole pakko elää kenenkään kanssa ja aika usein se uutuudenviehätys katoaa suhteesta parin vuoden, jopa kolmen vuoden jälkeen. -Nainen 47 v-