Miten varattuun, älykkääseen ja korkeamoraaliseen 55+ naiseen voi tehdä vaikutuksen?
Hän on elämäni rakkaus. Haluaisin hänet suhteeseen kanssani. Joku sivusuhdekin kelpaisi, mutta haluaisin vain saada olla hänen kanssaan.
T. Nuorempi ja rakastunut sinkku
Kommentit (55)
Se, että voisin tehdä aloitteen, vaatisi vuosikausia kestävän elämänmuutoksen ja *todella paljon* plastiikkakirurgiaa. Haluaisin nimittäin olla paremman näköinen ennen kuin tekisin aloitteen. Lisäksi pitäisi olla hienoja meriittejä paljon.
Mutta saan kai käyttää viikonloppuni haaveilemiseen? Se antaa sitä vähäistä, ainoaa onnea elämääni edes vähäsen. Mitäpä muuta sinkku voisi tehdä lauantai-iltana kuin unelmoida ihastuksestaan?
T. Ap
Vai olet ihastunut Varattuun vanhaan mummoon, et ilmeisesti taida itsekään olla mikään kovin nuori Jamppa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan onko hän lesbo.
Ellei ole niin unohda.Aloituksessa ei mainittu aloittajan sukupuolta.
Kaikki täällä tietävät kenestä taas jauhetaan.
Vierailija kirjoitti:
Se, että voisin tehdä aloitteen, vaatisi vuosikausia kestävän elämänmuutoksen ja *todella paljon* plastiikkakirurgiaa. Haluaisin nimittäin olla paremman näköinen ennen kuin tekisin aloitteen. Lisäksi pitäisi olla hienoja meriittejä paljon.
Mutta saan kai käyttää viikonloppuni haaveilemiseen? Se antaa sitä vähäistä, ainoaa onnea elämääni edes vähäsen. Mitäpä muuta sinkku voisi tehdä lauantai-iltana kuin unelmoida ihastuksestaan?
T. Ap
Kuulostaa kyllä että olisi parempi päästää irti.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Kuulostaa kyllä että olisi parempi päästää irti.
Miksi? Ilman haaveitani minulla ei olisi enää mitään täytettä elämässäni. Kaikki olisi vain tyhjää, lohdutonta, yksinäistä. Unelmat ovat minulle tärkein syy elää.
T. Ap
En myöskään edes haluaisi sellaista puolisoa, joka olisi liian helppo tavata ja joka olisi kiinnostunut minun seurastani.
Sehän kertoo siitä, että se ihminen itse on jotenkin vajavainen tai huono, jos siis minusta pitäisi. Jos joku on niin huonolla maulla varustettu, että minusta kiinnostuu, niin miksi mä kiinnostuisin sellaisesta? En miksikään tietenkään.
Mä pidän vain sellaisista ihmisistä, jotka EIVÄT pidä minusta ja jotka ovat minulle tylyjä ja ilkeitäkin. Mitä ilkeämpi minua kohtaan, sen parempi.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kenestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kenestä?
Muakin kiinnostaa. En ole nimittäin koskaan maininnut.
T. Ap
Ihmiset ovat ihan järjettömän typeriä. Jos kirjoitan salaisesta ihastuksestani täällä, niin miten se suhtautuu live-elämään? Olenko joskus kertonut edes tavanneeni sitä ihmistä?
En ole ollut lainkaan yhteyksissä häneen vuosikausiin, mutta minulla ei ole myöskään juurikaan ystäviä tai kavereita, joille tällaisesta kehtaisin puhua, joten voin vain puhua täällä siis.
Ja haluan oikeasti leikkauttaa plastiikkakirurgilla kasvoni ja kroppani eri näköisiksi ennen kuin haluaisin ehdottaa elåmåni rakkaudelle treffejä. En ole henkisesti tai fyysisesti valmis tapaamaan elämäni rakkautta vuosikausiin.
Siksi koetan kysellä vinkkejä muutokseen. Haluan, että minusta tulee parempi ihminen, joten ehkä sitten joskus hän voisi minustakin pitää. Haluan olla rakkauden arvoinen edes joskus vielä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ellei ole niin unohda.
En mä halua ketään lesboja tapailla. Tykkään heteroista ja bi-seksuaaleista enemmän. Lesbot ovat yleensä vähän vähemmän naisellisia. Mielestäni ihan heterotouhut muutenkin ovat romanttisempia.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jättämällä hänet rauhaan.
En ole ollut häneen yhteyksissä, mutta minusta on ihanaa haaveilla siitä, jos joskus olisin paremman näköinen (kasvoleikkausten jälkeen) ja tuore tohtorin väitöskirja valmiina. Ja pyytäisin kahville rakkaani. Miten toimisin sellaisessa tilanteessa?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
En myöskään edes haluaisi sellaista puolisoa, joka olisi liian helppo tavata ja joka olisi kiinnostunut minun seurastani.
Sehän kertoo siitä, että se ihminen itse on jotenkin vajavainen tai huono, jos siis minusta pitäisi. Jos joku on niin huonolla maulla varustettu, että minusta kiinnostuu, niin miksi mä kiinnostuisin sellaisesta? En miksikään tietenkään.
Mä pidän vain sellaisista ihmisistä, jotka EIVÄT pidä minusta ja jotka ovat minulle tylyjä ja ilkeitäkin. Mitä ilkeämpi minua kohtaan, sen parempi.
T. Ap
Tämä on niin perus persoonallisuushäiriöisen puhetta kuin olla ja voi. Asioitten ei tarvitse olla tällä lailla. Et ymmärrä miten "sairaita" ajatuksesi ovat. Lainausmerkeissä siksi, että tuosta on mahdollista parantua.
Aloita peräreiän valkasusta. Suhteellisen edullinen toimenpide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Tämä on niin perus persoonallisuushäiriöisen puhetta kuin olla ja voi. Asioitten ei tarvitse olla tällä lailla. Et ymmärrä miten "sairaita" ajatuksesi ovat. Lainausmerkeissä siksi, että tuosta on mahdollista parantua.
Millainen häiriö voisi olla kyseessä? Mä en ainakaan ansaitse mitään rakkautta tai välittämistä, joten ihastukseni tavallaan toimii juuri oikein, kun antoi mulle pakit silloin monta vuotta sitten.
Tavallaan nautin masokistisella tavalla siitä, kun ihmiset halveksivat ja inhoavat mua. En edes osaa olla sellainen pidetty ihminen. Mun roolinani on olla se inhokki ja heittopussi sekä kiusaamisen kohde tässä maailmassa.
Joidenkin tehtävä tässä maailmassa on olla ruma, hyljeksitty ja huono ja minä olen sellainen. Minua ei ole kukaan koskaan rakastanut, eikä tule rakastamaankaan. Se ihastukseni torjuminen minua kohtaan monta vuotta on siitä todiste. Hän ei välitä minusta = en ansaitse rakkautta.
Joku minussa silti koettaa pyristellä sitä vastaan ja elättelen toivoa, että minäkin joskus saisin jotain kivaa vielä, mutta tavallaan tiedän, että ei rakkaus tai onni ole minun osani. Minä en sellaista ansaitse tai saa koskaan. Olen huono ihminen, arvoton roska.
T. Ap
Jatkoa edelliseen: siis torjuminen monta vuotta SITTEN
Mistä olet väittelemässä tohtoriksi?
Luulisi sen tasoisen ihmisen kirjoittavan muuta kuin itsensä leikkauttamisesta määrätynlaiseksi. Rakasta ensin itseäsi ja hyväksy sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Millainen häiriö voisi olla kyseessä? Mä en ainakaan ansaitse mitään rakkautta tai välittämistä, joten ihastukseni tavallaan toimii juuri oikein, kun antoi mulle pakit silloin monta vuotta sitten.
Tavallaan nautin masokistisella tavalla siitä, kun ihmiset halveksivat ja inhoavat mua. En edes osaa olla sellainen pidetty ihminen. Mun roolinani on olla se inhokki ja heittopussi sekä kiusaamisen kohde tässä maailmassa.
Joidenkin tehtävä tässä maailmassa on olla ruma, hyljeksitty ja huono ja minä olen sellainen. Minua ei ole kukaan koskaan rakastanut, eikä tule rakastamaankaan. Se ihastukseni torjuminen minua kohtaan monta vuotta on siitä todiste. Hän ei välitä minusta = en ansaitse rakkautta.
Joku minussa silti koettaa pyristellä sitä vastaan ja elättelen toivoa, että minäkin joskus saisin jotain kivaa vielä, mutta tavallaan tiedän, että ei rakkaus tai onni ole minun osani. Minä en sellaista ansaitse tai saa koskaan. Olen huono ihminen, arvoton roska.
T. Ap
Tämä on niin höpöhöpöä ettei tähän oikein voi mitään edes vastata. Mutta sinun on ihan mahdotonta ymmärtää miten höpöhöpöä se on ennen kuin olet terapian kautta oppinut rakastamaan itseäsi ja nähnyt valon. Nimimerkillä kokemusta on. Siihen asti kukaan ei kykene tällaisella keskustelupalstalla saamaan sinua ymmärtämään mikä on pielessä, se on yhtä mahdotonta kuin selittää kalalle mitä on ilman hengittäminen. Eli terapia, terapia ja vielä kerran terapia.
En ole ikis ja nää unelmani pysyvät unelminani. En oo edes puhunut ihastukselleni mitään vuosikausiin. En ole nähnyt häntä myöskään useaan vuoteen.
Mutta saa kai ihmisellä silti olla unelmia? Minulle ne unelmat antavat syyn elää ja olla onnellinen. Elämäni olisi tylsää, jos en edes yhdestä kaunottaresta saisi haaveilla.
T. Ap (en ole se "ikis"-trolli todellakaan)