Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin kaikessa rauhassa suurinta pudottajaa

Vierailija
19.04.2014 |

Kun mies tuli kotiin, istui sohvalle ja käänsi kanavan Eurosportille, sieltä tulee Snookeria. Sanoin, että minä katsoin kyllä tätä. Mies totesi siihen, että ihan järkyttävää paskaa ja piti kaukosäätimen itsellään. Tämä on meillä aika tavallista. Taitoluistelu on ainoa, mitä saan yleeensä jostain syystä katsoa rauhassa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:56"]

Hankikaa esim. Soneran viihdepalvelu ja tallentakaa omat ohjelmanne parempaa hetkeä varten. Ja siitä miehestä voit tehdä vaikka jalkarahin, muuta käyttöä ei tuollaiselle ole.

[/quote]Mulla on soneran viihdepalvelu, aika vähän tulee käytettyä kun on niin huonot pikakelausominaisuudet, verrattuna kunnon digiboksiin.

Vierailija
22/23 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo ukko sulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä kaikki on paskaa mitä katson, ja lähes tulkoon kaikki mitä telkkarista tulee, mutta ei uskaltaisi tulla mulle tekemään noin. Meillä tosin suurimman osan päivää tulee telkkarista kersojen ohjelmaa, ja kun mies ja kakarat menee maate, minä katson boxista omia ohjelmia, ei tarvi mainoksia katsoo 20min. per tunnin ohjelma, säästää aikaa.

Mies valittaa joskus että ei voi mitään koskaan katsoa telkkarista, kun sieltä tulee aina mulle jotain paskaa. Mutta olen kyllä sanonut että hän saa katsoa, minähän laitan omani aina boxiin, ja olen sanonut että voin hänellekin laittaa. Mies itse antaa telkkarin olla päällä jollain disney kanavalla vaikka lapset on menneet leikkimään omaan huoneeseensa aikoja sitten, ei ole kyllä mun paskaa mitä siinä tulee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi