Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin tyttöystävän laihduttamaan?

Vierailija
05.12.2020 |

Olen huolestunut hänen terveydestään :(

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla tyttöystävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötä sille karkkeja minkä sisälllä lapamadon munia. Madot hoitaa laihtumisen.

Vierailija
4/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla tyttöystävää. 

En halua jättää häntä. Rakastan häntä ja hän rakastaa minua. En halua satuttaa häntä jättämisellä.

Vierailija
5/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Jos otat asian puheeksi, niin alkaa uhriutuminen tai raivoaminen.

Vierailija
6/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua oikeasti vaivaa? Aikuinen nainen ja YHÄ EDELLEEN aloitat näitä pas.kasatualoituksia😑

Vierailija
7/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään keinoa ottaa asia esiin ilman että päädytään uhriutumiseen tai raivokohtaukseen?

Vierailija
8/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä mahdotonta.

Vierailija
9/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itselläni sama ongelma mieheni kanssa. Omakin painon pudotus alkaa tökkimään, kun toinen vieressä vain lihoo, eikä edes yritä laihduttaa. Puhuu kyllä, että painoa pitäisi pudottaa, mutta mitään konkreettista ei suostu tekemään asian hyväksi.

Vierailija
10/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua oikeasti vaivaa? Aikuinen nainen ja YHÄ EDELLEEN aloitat näitä pas.kasatualoituksia😑

Olen kylläkin mies ja tämä aloitus on ihan tosimielellä tehty.

Vierailija
11/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse valintoja, jotka hyödyttävät myös kumppaniasi. Jätä herkut kauppaan. Pidä kiinni ruokailuajoista äläkä napostele pitkin päivää. Valmista salaattia ja kasviksia joka aterialle. Liikkukaa yhdessä.

Vierailija
12/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti huolissasi, vai etkö pidä lihavaa viehättävänä ja perustelet tämän vain itsellesi näin?

Miten lihava se tyttöystäväsi on? Onko hän lihonut merkittävästi lyhyessä ajassa, vai ollut aina ylipainoinen? Missä kunnossa itse olet?

Itse olisin todella pettynyt, jos poikaystävä käskisi laihduttamaan. Kyseenalaistaisin, rakastaako hän minua oikeasti. Olisi musertavaa, kun joka paikasta saa vain negatiivista huomiota lihavana, ja sitten oma poikaystäväkään ei hyväksyisi.

Mieti tarkkaan ennen kuin sanot mitään. Pahimmassa tapauksessa tyttö nostaa kytkintä ja etsii uuden miehen.

Vierailija
13/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies otti homman haltuun, kun ilmaisin huoleni terveydestään, sekä sanoin haluavani pitää hänet kauan.

Vierailija
14/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti huolissasi, vai etkö pidä lihavaa viehättävänä ja perustelet tämän vain itsellesi näin?

Miten lihava se tyttöystäväsi on? Onko hän lihonut merkittävästi lyhyessä ajassa, vai ollut aina ylipainoinen? Missä kunnossa itse olet?

Itse olisin todella pettynyt, jos poikaystävä käskisi laihduttamaan. Kyseenalaistaisin, rakastaako hän minua oikeasti. Olisi musertavaa, kun joka paikasta saa vain negatiivista huomiota lihavana, ja sitten oma poikaystäväkään ei hyväksyisi.

Mieti tarkkaan ennen kuin sanot mitään. Pahimmassa tapauksessa tyttö nostaa kytkintä ja etsii uuden miehen.

166 senttiä ja joku 100 kiloa, saattaa olla vähän päällekin

Vierailija
15/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies otti homman haltuun, kun ilmaisin huoleni terveydestään, sekä sanoin haluavani pitää hänet kauan.

Lihoiko mies suhteenne aikana?

Vierailija
16/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?? Miten niin? Millainen uhriutuminen? Itse selittäisin rauhallisesti vaan, etten ole valmis laihduttamaan, koska saan nautintoa syömisestä. Mitä raivoamista tai uhriutumista siinä olisi.

Vierailija
17/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo jo huolestuttavaa. Mutta olisi kiva kuulla vastauksesi myös muihin kysymyksiin, etenkin mitkä ovat omat mittasi. Jos olet itsekin satakiloinen, sinulla ei ole saumaa valittaa.

Tässä nyt on kuitenkin se mahdollisuus, että tyttöystäväsi ei halua laihduttaa syystä tai toisesta. Takana voi olla syömishäiriö, tai on lapsesta asti ollut lihava ja käynyt kaikki laihdutuskuurit läpi. Laihduttaminen voi pitemmän päälle myös lihottaa, koska yleensä ihminen lihoo vain ne kilot takaisin ja vähän päälle. Eli kyse voi olla ihan periaatepäätöksestä, ettei halua/jaksa enää laihduttaa. Jos näin on, niin vaatii poikaystävältä hyväksymistä asialle. Näin ainakin omalla kohdallani.

Voit aina kokeilla sitä, että innostut jostain ruokavaliosta, vaikka karppaamisesta, ja ehdotat että molemmat kokeilette sitä.

Joka tapauksessa laihduttamisen on oltava molempia koskeva asia, eli syötte sitten samaa ruokaa ja liikutte yhdessä. Jos itse istut syömässä herkkuja ja vaadit tyttöystävää laihduttamaan, niin ei tule onnistumaan.

Vierailija
18/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itse valintoja, jotka hyödyttävät myös kumppaniasi. Jätä herkut kauppaan. Pidä kiinni ruokailuajoista äläkä napostele pitkin päivää. Valmista salaattia ja kasviksia joka aterialle. Liikkukaa yhdessä.

Tämä.

Vierailija
19/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo jo huolestuttavaa. Mutta olisi kiva kuulla vastauksesi myös muihin kysymyksiin, etenkin mitkä ovat omat mittasi. Jos olet itsekin satakiloinen, sinulla ei ole saumaa valittaa.

Tässä nyt on kuitenkin se mahdollisuus, että tyttöystäväsi ei halua laihduttaa syystä tai toisesta. Takana voi olla syömishäiriö, tai on lapsesta asti ollut lihava ja käynyt kaikki laihdutuskuurit läpi. Laihduttaminen voi pitemmän päälle myös lihottaa, koska yleensä ihminen lihoo vain ne kilot takaisin ja vähän päälle. Eli kyse voi olla ihan periaatepäätöksestä, ettei halua/jaksa enää laihduttaa. Jos näin on, niin vaatii poikaystävältä hyväksymistä asialle. Näin ainakin omalla kohdallani.

Voit aina kokeilla sitä, että innostut jostain ruokavaliosta, vaikka karppaamisesta, ja ehdotat että molemmat kokeilette sitä.

Joka tapauksessa laihduttamisen on oltava molempia koskeva asia, eli syötte sitten samaa ruokaa ja liikutte yhdessä. Jos itse istut syömässä herkkuja ja vaadit tyttöystävää laihduttamaan, niin ei tule onnistumaan.

Olen lähes normaalipainoinen itse. Olen huolestunut hänen terveydestään, mutta toki olisi myös yleisesti kivempi jos hänen pylly ja maha olisivat hiukan pienemmät.

Vierailija
20/41 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä olen samaa mieltä. Jos olet hänen terveydestään huolissaan lähde hänen kanssaan urheilemaan ja aloita terveellinen ruokavalio hänen kanssaan. Ylipaino ei aina ole terveydelle haitallista, niin tällä tavoin ainakin tuet hänen terveyttään, vaikka paino ei tippuisikaan. Eli tukena ollen terveellistä tulevaisuutta kohti :)