Miltä mies kuulostaisi tälläinen 32v sinkkunainen?
Liikunnallinen, hoikka, soittaa pianoa ja laulaa, lapseton, yliopistossa opiskelee..
Kommentit (59)
Kuulostaa siltä että ei vastaisi takaisin vaan kuvittelisi painivansa eri sarjassa (hahaha!). Ei mulle vastaa kuin ylipainoiset ja normaaliin keskusteluun kykenemättömät naiset siitä huolimatta että en ole itse mitään nuista.
Pahalta.
Kaikki parhaat 30+ miehet on jo varattuja.
Sie soitat pianoo ja laulat, nii mie soitan ukulelee. :D Juu, mut se ongelma tos on, et ite oon työtön ja käyny "vaan" lukion ja amiksen, nii tuntisin itteni iha luuseriks AP:n kaltaisen naisen kaa.
ei yhtään miltään. et kerro mitään itsestäsi, olet pinnallinen, etkä kerro yhtään mitään siitä mitä itse tarjoat miehelle. pelkkä emätin ei riitä
Plussa, iso, siitä kun ap kirjoittaa "kuulostaisi". Eikä palstalla niin surullisen yleiseen ja pahasti kielikorvaa runtelevaan sävyyn että "kuullostaisi".
Vierailija kirjoitti:
Pahalta.
No pientä rajaa
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahalta.
No pientä rajaa
mies52v
Tää on vauvapalsta, ei setämiespalsta.
Vierailija kirjoitti:
Kerta on noin hyvä niin miksi on sinkku? Nyt et kyllä kerro kaikkea. Mitkä on ne huonot puolet?
Syö lapsia aamupalaksi.
oliko paljon painoa päällä? se jäi epäselväksi
ainahan 32v opiskelja kuulosta epäilyttävältä.
Uskomatonta. Luonteesta ei mitään, mutta kun nainen sanoo olevansa hoikka, niin miehet - “unelmani!”. Kasvakaa aikuisiksi.
Ajattelisin että varmaan joku humanisti ja ikiopiskelija. Ei jatkoon..
JA luultavasti myös vihervassari. YÖK!
Parhaat vuotesi alkavat olla jo takana.