Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10kk kitisee koko ajan, en jaksa!

Vierailija
19.04.2014 |

Siis aivan koko ajan kun on valveilla, roikkuu lahkeessa ja tahtois olla vaan sylissä mutta miten siinä sitten muuta teet. Koita tehä ruokaa, olla isosiskonkin kanssa jne... huumori loppunut jo ajat sitten. Ehkä 5min touhiaa itekseen ja lopun aikaa konttaa kitisten perässä ja roikkuu lahkeessa. En jaksa!! Mikä sillä on hätänä?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on niin erilaisia.Toiset leikkivät omineen ja toiset haluavat aina syliin. Ton ikäsen kanssa on rankkaa,kyllä se viel helpottaa. Ota vaan mahollisimman paljo syliin.

Vierailija
2/8 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vauva kantoliinaan tai -reppuun ja tee askareita samalla vauvalle läheisyyttä tarjoten. Esim. Manduca lonkalla kannettuna on loistava apu arkeen, jos vauva ei viihdy yksin tai on muutoin jatkuvasti vahdittavaa sorttia. Itse tein vaativan esikoiseni kanssa lähes kaikki kotityöt näin - ja tykkäsin, kun uniaikoja ei tarttenut uhrata kotihommille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene puistoon tai perhekerhoon. Sillä lapsella on tylsää.

Vierailija
4/8 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsi kärsi idiootti!

Vierailija
5/8 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan se lapsi kävelytuoliin, siinä ainakin meidän lapsi oli sen hetken hiljaa, että sain edes syötyä rauhas. Mutta ei siinäkään voi kun sen max. 20 min pitää.

Vierailija
6/8 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan lapsi terve, oletko varma ettei koske mihinkään (korvat, vatsavaivat tms)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on joku vaihe. menee ohi, ei se koko ikäänsä sun lahkeessa roiku.

Vierailija
8/8 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroahdistus. Ihan selkeesti. Meillä se oli pahimmillaan 10-12 kk iässä.

Menee ohi pikku hiljaa. Nyt vain syliä, syliä, syliä. Hommaa kantoliina tai -reppu, jos tuntuu rankalta.

Ja ennen kaikkea muista, että tuo on täysin normaali kehitysvaihe ja kertoo hyvästä kiintymyssuhteesta. Vauva ei ole "takiainen" kiusallaan!