Onko täällä käyvät miehet
lassukoita ja luusereita kaikki, vai onko myös oikeita miehiä, jotka käyvät täällä?
Mietin vaan kun oma mieheni on ihan aktiivinen isä ja tasapuolinen puoliso, tekee kotitöitä jne mutta aivan eri sivuilla tykkää käydä kuin minä.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 00:54"]
Kamoon hei, on kkaksi asiaa joista ei akoille huudella: huorissa ja av:lla käynti.
Ette kyllä vitullakaan arvaisi esim. minusta, että käyn täällä. Kerran meinasi käydä huonosti kun töissä selailin puhelimella palstaa ja naispuolinen kollega paukkasi koppiini... jäin miettimään, että saattoi tunnistaa palstan värit jos sattui katsomaan puhelimeni näyttöä. Sain kyllä nopeasti ruudun pimeäksi.
[/quote]
No ei me akatkaan huudella akoille eikä kullinroikottajille että täällä käydään. Anonyymina palstalla voi kai sukupuolensa hei kamoon paljastaa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 00:54"]
Kamoon hei, on kkaksi asiaa joista ei akoille huudella: huorissa ja av:lla käynti.
Ette kyllä vitullakaan arvaisi esim. minusta, että käyn täällä. Kerran meinasi käydä huonosti kun töissä selailin puhelimella palstaa ja naispuolinen kollega paukkasi koppiini... jäin miettimään, että saattoi tunnistaa palstan värit jos sattui katsomaan puhelimeni näyttöä. Sain kyllä nopeasti ruudun pimeäksi.
[/quote]
No ei me akatkaan huudella akoille eikä kullinroikottajille että täällä käydään. Anonyymina palstalla voi kai sukupuolensa hei kamoon paljastaa.
[/quote]
Yea beibe
Olen ihan kiva mies mutta uskallan myös tehdä muutakin kuin nuolla peppua tai etupuolta omia ajatuksia omaamattomana yes-miehenä helpon ja halvan taputuksen toivossa. En kuitenkaan koskaan ärsytä ihmisiä pelkän ärsyttämisen takia, ja siksi olen kiva. Autan toisia palstalaisia silloin kun kysytään jotain minun osaamiseeni liittyvää jne.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 02:07"]
Olen ihan kiva mies mutta uskallan myös tehdä muutakin kuin nuolla peppua tai etupuolta omia ajatuksia omaamattomana yes-miehenä helpon ja halvan taputuksen toivossa. En kuitenkaan koskaan ärsytä ihmisiä pelkän ärsyttämisen takia, ja siksi olen kiva. Autan toisia palstalaisia silloin kun kysytään jotain minun osaamiseeni liittyvää jne.
-Mies 29v-
[/quote]
Et esim. kommentoi seksuaalista hyväksikäyttöä kokeneen ihmisen avaukseen että syy on hänessä? Et myöskään provosoi tahallasi naisia halveksumalla, vähättelemällä, panettelemalla tai muillakaan tavoin? Etkä tietenkään koskaan avaa viestiketjua siitä miten paskoja naiset ovat? Hyvä jos et, sillä sellaista ihmistä en laskisi mukavaksi vaan äärettömän häiriintyneeksi ja pakkomielteiseksi mielirammaksi.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 02:21"]
-Mies 29v-
[/quote]
Et esim. kommentoi seksuaalista hyväksikäyttöä kokeneen ihmisen avaukseen että syy on hänessä? Et myöskään provosoi tahallasi naisia halveksumalla, vähättelemällä, panettelemalla tai muillakaan tavoin? Etkä tietenkään koskaan avaa viestiketjua siitä miten paskoja naiset ovat? Hyvä jos et, sillä sellaista ihmistä en laskisi mukavaksi vaan äärettömän häiriintyneeksi ja pakkomielteiseksi mielirammaksi.
[/quote]Yritätkö vihjailla että olisin tehnyt jotakin noista asioista? Jos olet sitä mieltä, niin laita linkkiä niin katsotaan (muista myös feikkikirjoittajan mahdollisuus). Muussa tapauksessa en ymmärrä tuota kuulustelevaa "syyllinen kunnes toisin todistetaan" tyyliäsi, joka ei ole kovin hyvä tapa ystävystyä
-Mies 29v-
-Mies 29v-
[/quote]
Kerro esimerkkejä miten olet auttanut täällä muita. Lainaa viestejä ja linkitä viestiketjuun.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 02:26"]
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]Yritätkö vihjailla että olisin tehnyt jotakin noista asioista? Jos olet sitä mieltä, niin laita linkkiä niin katsotaan (muista myös feikkikirjoittajan mahdollisuus). Muussa tapauksessa en ymmärrä tuota kuulustelevaa "syyllinen kunnes toisin todistetaan" tyyliäsi, joka ei ole kovin hyvä tapa ystävystyä
-Mies 29v-
[/quote]
Täh? Enhän minä mitään vihjaillut. Minähän vain sanoin että jos olisit sellaista tehnyt, olisit aika paska tyyppi. Oletkos sitten tehnyt kun noin hermostuit?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 02:27"]
-Mies 29v-
[/quote]
Kerro esimerkkejä miten olet auttanut täällä muita. Lainaa viestejä ja linkitä viestiketjuun.
[/quote]Katso vaikka tältä etusivulta "Järkyttävä hammaskipu!! :("
Se ei ole mikään bravuurini mutta kelpaa siinä mielessä todisteeksi, että siitä on vain pari minuuttia. Sen perusteella voit päätellä minun tehneen samaa kauan ja usein. Eilen vastasin myös ketjuun, jossa kysyttiin hamsterille nimeä.
-Mies 29v-
Määrittele ensin, että mitä sinulle tarkoittaa "normaali" mies. Helpompi vastata sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 02:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 02:26"]
-Mies 29v-
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
Täh? Enhän minä mitään vihjaillut. Minähän vain sanoin että jos olisit sellaista tehnyt, olisit aika paska tyyppi. Oletkos sitten tehnyt kun noin hermostuit?
[/quote]Ihmisiltä ei kysytä tuollaisia kysymyksiä ("oletko joskus ostanut tosi paljon alkoa alaikäiselle?" "Oletko joskus vienyt dementiamummon rahat?" "Oletko hakannut lapsiasi usein?") ilman hyvää syytä tai ellei haluta olla urpoja.
Hermostuminen ei ole mikään tae syyllisyydestä. Tuo on naurettava poliisivaltion kannattajien "ei ole mitään pelättävää kunhan olet syytön" argumentti.
-Mies 29v-
Minä olen kieltämättä naurettava kun sulle juttelen. Öitä.
Täällä mies joka omistaa
about 4 miljoonan arvoista, mutta viihtyy hyvin teidän kanssa. Vaimo,2 lasta,koira ja kissa ja paljon paljon maata ja taloja.
Itse näytän bodatulta skede mieheltä
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 23:40"]
Sinäkö sen määrität kuka on "oikea mies" ?
Luulisi tuollaisen ajattelun jääneen jonnekin viime vuosituhannelle. Ja ei, itse en ajattele, että siinäpä epänainen jos joku kirjoittajista esim. metsästys- tai autofoorumilla osoittautuu naiseksi.
[/quote]
Minähän juuri kysyin että käykö täällä ihan normaaleja oikeita miehiä.
Näyttää että osa on pedofiileja, osa lassukoita, osa jotain trolleja, on ripulimies ym. joilla lääkitys ei ihan kohdillaan ja on ylimääräistä aikaa paljon.
Sinä olet siis ihan normaali (et lukeudu noihin edellä mainittuihin ryhmiin).
[/quote]
En ole lainaamasi kirjoittaja, mutta mies kuitenkin. Pedofiili en ole (ja jos olisin, niin miksi ihmeessä pyörisin aikuisten naisten palstalla?), enkä myöskään lassukka. Itseasiassa minua kuvottaa kyseinen heppu, hän kun ei mielestäni aja pätkääkään miesten asioita, vaan lähinnä ruikuttaa omaa saamattomuuttaan. Trollailua en harrasta, se on mielestäni lapsosten touhua, enkä siis näin ollen ole myöskään ripulimies, kuka sitten lieneekään.
Olen itseasiassa mies joka on aina tullut hyvin naisten kanssa toimeen, niin työelämässä kuin muutenkin. En siis missään nimessä ole mikään lassukka, vaan hyvinkin särmikäs mies. Jotkut naistenmieheksikin haukkuneet, tiedä sitten.
Tälle palstalle putkahdin aivan sattumalta googlatessani jotain, jota en enää muista (saattoi olla joku ruokaan liittyvä juttu). Eihän tämä tietenkään ole ainoa palsta jossa pyörin, ainoa naisvaltainen kylläkin. Muut ovatkin sitten melko miehisiä palstoja.
Se mistä täällä AV-palstalla pidän, että tämä on edelleen varsin aktiivinen, toisin kuin monet muut, jotka facebook on imenyt kuiviin. Koska itse en facebookissa ole, niin tämmöiseen kevyempään turinaan ei juurikaan ole enää aktiivisia palstoja tarjolla. Niin ja tottahan se, että tietää vähän mistä naiset keskustelee, avartaa maailman kuvaa. Tässä pääpiirteissään syyt, miksi täällä tulee päivittäin poikettua (ja välillä näköjään öisinkin ;))
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 00:23"]
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.
Aloitus ei ollut toteamus vaan KYSYMYS.
Tänne ei pistetä nimeä viestin perään joten me EI TIEDETÄ onko normaalien viestien takana mies vai nainen. Siksi on hyvä sitä kysyä. Myöntänet itsekin että tänne kirjoittelee MYÖS eräs öykkärinaisvihaaja, joka aina muistaa mainita olevansa mies. Hän on näkyvä joten hänen kirjoittelunsa tiedetään. Haluttiin tietää onko niissä anonyymeissa sitten niitä normaaleja miehiä kun ruudun läpi ei näe.
Sinä olet muuten palstan ainoa pelle joka väittää kokonaisen sukupuolen koostuvan tismalleen samanlaisista ja samalla tavalla ajattelevista ihmisistä.
Ja jos et tämänkään jälkeen ymmärtänyt mistä on kyse, lakkaan vastaamasta. Nousee verenpaine tuon tason tyhmyydestä.
[/quote]
Lue aloitus uudestaan ja mieti, onko se toteamus vai kysymys. Kysymykseksi se oli hyvin asenteellinen. Asenteellisuudellaan se ilmaisee lähtökohdat toteamuksina, joihin hakee poikkeusta.
En anna tuollaiselle aloitukselle sen vertaa arvoa, että lähtisin vastaamaan. Vastaan mieluummin tämän ketjun tyhmimpään kommenttiin.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 23:34"]
lassukoita ja luusereita kaikki, vai onko myös oikeita miehiä, jotka käyvät täällä?
Mietin vaan kun oma mieheni on ihan aktiivinen isä ja tasapuolinen puoliso, tekee kotitöitä jne mutta aivan eri sivuilla tykkää käydä kuin minä.
[/quote]
Miehesi käy seksitreffit ja sihteeriopisto sivuilla. Et vaan tiedä sitä.
Täällä oli se yks Tero, minne lie nyt kadonnut?
Vaimo on roikkunut täällä pitkälti yli 10 vuotta, ehkä lähemmäs 15. Kun hänellä niin suuri osa illoista menee av:lla, oli pakko pari vuotta sitten lopulta selvittää, mistä on kyse. Hän tuntui muodostavan käsityksensä muiden perheiden arjesta av:n perusteella, eli "niin muillakin on" oli selitys monelle kummallisuudelle. Hän tosin haki vain vahvistusta omalle vinoutuneelle käsitykselleen, joten tulkinta oli aika voimakasta.
No täältä sitten sain aikanaan muutaman vinkin, ja moni perheessä vinossa ollut asia alkoi saada selityksen. Hänen selainhistoriaansa jos katselee, hän ei koskaan eksy ketjuihin, joissa käsitellään otsitkon perusteella hänelle ongelmallisia aiheita. Eli esimerkiksi ahdistuksesta kärsivänä ei etsi ratkaisua ongelmaansa eikä milloinkaan lue aihetta käsitteleviä ketjuja, vain selailee täydellistä huuhaata unohtaakseen ahdistuksensa. Pakenee kaikkea ikävää ja selvittämätöntä, täällä av:llakin. Hän saattaa puhua niistä joskus, muttei etsi niihin mitään tietoa tai ratkaisua. Täältä ihme kyllä saa joskus hyviäkin vinkkejä, joiden perusteella tietoa muualta etsimällä asiat saattavat loksahtaa paikoilleen. Kiitos tästä asiallisia fiksuja vastauksia kirjoittavalle av:n vähemmistölle.
Joka tapauksessa, lääkäreistä ei ollut vuosikausiin mitään apua, mutta av:lla joku osasi aikanaan antaa omien oireidensa perusteella riittävän täsmällisen vinkin, ja löysin sen perusteella etsimällä oikeaan osunutta kirjallisuutta. Olen tästä kiitollinen, ja olen yrittänyt satunnaisesti laittaa osaltani tämän hyvän kiertämään. Välillä minulla on monen kuukauden tauko, mutta aina joku ongelma googlellakin linkittyy keskusteluihin av:lla, ja sitten täällä taas ollaan.
Mikä olisi se erityisen miehinen paikka kirjoitella? Autot ei erityisesti kiinnosta, niiden rassaaminen ei ole mun hommaa. Jos tarvitsen neuvon johonkin autoon liittyvään projektiin, etsin sen tehokkaasti mutten jää löpisemään minnekään foorumeille aiheesta. Saksalaiset autonrassaajat ovat aika kaukana kiinnostavasta keskusteluseurasta. Täällä taas on satunnaisesti persoonallisuuteen ja moneen muuhun asiaan liittyen ihan hyviä ketjuja, eivät ne ole sukupuoleen edes sidoksissa vaan enemmänkin ihminen toiselle kuin nainen naiselle tai mies naiselle. Eikä minulla ole mitään epäilystä miehisyydestäni, joten en lainkaan noteeraa itseeni liittyen sellaisia asioita kuin "miesten asiat" tai "naisten asiat". Tai mitä joku ajattelisi siitä, että kirjoittelen satunnaisesti tänne. Ja onhan se ongelmanratkaisukeskeisyys kai tyypillinen miehinen piirre sekin. Vaikka sitten joudunkin tekemään myös ne naisten työt tässä nurinkurisessa taloudessa, jossa sukupuoli ei taida määritellä enää yhtään mitään. Täällä av:lla keskusteluissa törmää myös "oikeisiin" (virtuaalisiin) naisiin, vaihtelua sekin tähän sukupuolettoman kotielämään.