Uskaltaako mennä hammaslääkäriin
Alueella missä korona leviämisvaiheessa. Vai pitäiskö odottaa että pahin koronatilanne hellittää.
Kommentit (10)
Akuutin vaivan kävisin hoidattamassa, tarkastuksen siirtäisin eteenpäin. Ei mitään perustelua miksi näin ihan vaan oma fiilis.
Kävin tällä viikolla hammaslääkärissä Helsingissä. Ulko-ovella oli vahva suositus maskin käyttöön odotusaulassa. Itselläni ei maskia ollut, mutta olin ainoa asiakas. Henkilökunnalla oli kaikilla maskit koko ajan, normaalistihan hammaslääkäri laittaa maksin vasta ryhtyessään katsomaan hampaita, mutta nyt piti myös alku- ja loppujutustelujen ajan. Lisäksi minun piti minuutin ajan purskuttaa koronavirusta tappavaa litkua suussani ennen kuin hampaiden tutkiminen alkoi.
Ihan luottavaisin mielin siellä kävin. Hauska juttu oli, että vastaanotolla myytiin myös hammaslääkärin logolla varustettuja kangasmaskeja 3€/kpl.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tällä viikolla hammaslääkärissä Helsingissä. Ulko-ovella oli vahva suositus maskin käyttöön odotusaulassa. Itselläni ei maskia ollut, mutta olin ainoa asiakas. Henkilökunnalla oli kaikilla maskit koko ajan, normaalistihan hammaslääkäri laittaa maksin vasta ryhtyessään katsomaan hampaita, mutta nyt piti myös alku- ja loppujutustelujen ajan. Lisäksi minun piti minuutin ajan purskuttaa koronavirusta tappavaa litkua suussani ennen kuin hampaiden tutkiminen alkoi.
Ihan luottavaisin mielin siellä kävin. Hauska juttu oli, että vastaanotolla myytiin myös hammaslääkärin logolla varustettuja kangasmaskeja 3€/kpl.
Sama juttu kiihtymisalueella Tampereella tällä viikolla. Täällä myös purskutettiin viruksia tappavaa ainetta ennen toimenpidettä.
Minäkin kävin tällä viikolla, mutta minun ei tarvinnut purkutella mitään litkuja. Onkohan siinäkin jotain alueellisia eroja.
Varmasti menisisin jos olisi tarvetta
Oonpa keskiviikkona menossa, edellisen kerran tul käytyä 11.3.2008. Ajottain vasen takayläposkihammas vihlonut niin vois tsekatutta sen, myöskin hammaskiveä jos surruuttaisivat irti
Mietin ihan samaa. Mutta en koronan takia, vaan siksi että kun valepandemiaa on puskettu koko rokotepropagandakoneiston voimin ja paljastin jo 2020 maaliskuussa hammaslääkärissä että tiedän sen huijaukseksi, niin nyt ne tietää että minä tiedän. Tuikkaavat vielä jonkun teloituspiikin kylkeen siitä hyvästä...
Maski päällä vastaanottotiloihin ja terveenä. Näin mua ohjeistettiin. Hammaskääkäri ensi tiistaina. Asun alueella, jolla korona on leviämisvaiheessa.